Gå til innhold

Jeg drømmer om en på jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så kjekk. Tenker på han stadig vekk, og ser at han legger merke til meg og er ekstra mye i nærheten når han kan. Det er så deilig å være betatt, men samtidig så frustrerende siden jeg vet at man gjerne bør ha ryddige arbeidsforhold og ikke ta steget videre med kollegaer, spesielt ved maktubalanse. Hjertesukk... 

Anonymkode: 9eb7d...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med maktubalanse? 

Anonymkode: 0c9fc...82f

Skrevet

Samme her.. Hjemmekontor og får ikke sett han 💔💔

Anonymkode: e6899...fec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med maktubalanse? 

Sjeff

Anonymkode: c3e21...2a6

Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er så kjekk. Tenker på han stadig vekk, og ser at han legger merke til meg og er ekstra mye i nærheten når han kan. Det er så deilig å være betatt, men samtidig så frustrerende siden jeg vet at man gjerne bør ha ryddige arbeidsforhold og ikke ta steget videre med kollegaer, spesielt ved maktubalanse. Hjertesukk... 

Dere damer er rare 😅

Skrevet

Hvis han er sjefen din, så er han vel kanskje opptatt også. Hvor gammel er du?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis han er sjefen din, så er han vel kanskje opptatt også. Hvor gammel er du?

Er det noen som er redd for mannen sin her eller? Spesielt for yngre damer? Slapp av. :laugh:

• Liker 2
Skrevet
Anonym373 skrev (9 timer siden):

Dere damer er rare 😅

Hvorfor? Det er vel ikke så uvanlig blant menn heller. Jeg ser jo at han er interessert han også, men holder tilbake pga han er i en mye høyere stilling enn meg.  Han er ikke sjefen min eller har noe som helst lederansvar for meg, men det er en så stor skjevhet at det ikke hadde vært noe særlig bra for noen av oss. Så det får bli med tanken... 

Skrevet

Haha du er sikkert ikke mye yngre enn meg. Å nei jeg er ikke redd for at typen min skal bli blendet av unge innpåslitne frøkner som får en hekt på han fordi han er kjekk og har en bra jobb. Men hvorfor er det så skjevhet og hva er problemet? Har han dame eller hva er greia? 

Skrevet

Hvorfor blir kvinner aldri betatt av de som har mindre makt enn dem?

Anonymkode: d6e5e...f58

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 14.00):

Beklager det der. Jeg skal prøve å ikke være så digg på jobb. Skal prøve å holde litt mer avstand til deg. Men du er jo ganske fin. Så er ikke så enkelt🤷‍♂️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 1.41):

Hvorfor? Det er vel ikke så uvanlig blant menn heller. Jeg ser jo at han er interessert han også, men holder tilbake pga han er i en mye høyere stilling enn meg.  Han er ikke sjefen min eller har noe som helst lederansvar for meg, men det er en så stor skjevhet at det ikke hadde vært noe særlig bra for noen av oss. Så det får bli med tanken... 

Tror du alle er interessert i deg? Tror du ser hva du vil se. 

Anonymkode: d6e5e...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...