Gå til innhold

Hva gjør dere for å føle dere bedre/sunnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har isolert meg i 8 dager i strekk. Det startet med at jeg ble forkjølet, og ble bedre og nå er jeg frisk. Men jeg Har følt meg helt jævlig. Har bare spist masse usunn mat, ikke rørt noe på meg, lagt meg sent på natten og generelt bare tatt skikkelig dårlig vare på meg selv.

har følt meg stygg, tjukk og opppblåst. Alt dette har gjort at jeg ikke har hatt lyst til å gå ut av døren. Men i dag bestemte jeg meg for at jeg ikke klarte dette mer. Det blir verre jo lengre jeg fortsetter med dette. Ordnet meg og tok på meg treningsklærne og er på vei til trening, men har skikkelig dårlig motivasjon. Tenker at LITT er bedre enn ingenting! Og det føles litt godt ut å bare ordne seg og føle seg OK

Anonymkode: 05218...3bf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går en tur! Frisk luft hjelper ofte når jeg er i det humøret.

Anonymkode: c15b8...e9a

• Liker 1
Skrevet

Begynn å lag deg sunne måltider, tren og fiks deg opp! Det holder jeg på med nå før jul for jeg følte med som deg. Har snart tatt av 5 kilo og føler meg litt freshere :)

Anonymkode: 2cd9b...906

• Liker 2
Skrevet

Velværedag på spa med massasje :)

Anonymkode: 5906b...32d

Skrevet

Når jeg velger å gå i stedet for å ta bussen. Viktig å kle seg med varme nok klær, eller så merker man det på den harde måten som meg. :)

Det å kutte småspisingen og kaste alt åpnede chipsposer etc. er noe som hjelper meg å komme i gang. Det tar jo ikke lang tid før du er tilbake til normalen igjen, og føler deg som vanlig. 

Anonymkode: a472b...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...