Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det og treffe en på tinder som etter 2 gangen ønsker nærhet og kontakt uten sex? Er ikke dette et signal mot sex? Fyren mener han bare vil komme og holde rundt uten at vi skal ende opp med sex fordi han liker nærhet… han kunne heller ikke forstå at han måtte ligge på gjesterommet hvis han ønsket overnatting. 

Anonymkode: 0e4bb...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tinder er sex app. du liker utseende på bilde også blir du tiltrukket til akkurat de bildene motparten legger ut. det er liksom ikke noe emosjonelt i det. så du må forvente mye tafsing, han hinter om sex antar jeg

Anonymkode: 33d13...066

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvor vanlig er det og treffe en på tinder som etter 2 gangen ønsker nærhet og kontakt uten sex? Er ikke dette et signal mot sex? Fyren mener han bare vil komme og holde rundt uten at vi skal ende opp med sex fordi han liker nærhet… han kunne heller ikke forstå at han måtte ligge på gjesterommet hvis han ønsket overnatting. 

Eh, du ser ikke selv varsellampene som blinker her? Allerede nå respekterer han ikke grensene dine, men vil pushe deg på hvor han skal sove?

La meg gjette, du er en av de som alltid klager over hvor "uheldige" dere er med menn?

• Liker 1
Skrevet

Du må være klar på hva du er ute etter selv. Om den du matcher med ikke respekterer det, så er ikke det noe å gå videre med.

De er de som ser etter å ha det litt gøy = sex.

Det er de som er ute etter et visst forhold, men som i dom/sub, hvor mye utpver sex det betyr har jeg ikke svar på, da dette ikke gjelder meg.

Det er de som meg som er ute etter noe langvarig, og som presiserer at jeg ikke driver med ONS i profilen. Jeg har også med at jeg er demiseksuell, og for de som vet hva det betyr, så burde de vite at sex ikke vil skje med det første.

Du må være tydelig på hva du er ute etter selv, og kreve at det blir respektert.

Anonymkode: 5c5db...a41

• Liker 1
Skrevet

Det du lurer på er om han friendzoner deg? 

Det er mulig. Men det er også mulig at han liker deg og ikke vil presse seg på for fort, i fare for å ødelegge. Han vil lære deg å kjenne kanskje? Høres ut som et kompliment da de fleste menn tar det meste de kan få seksuelt. Å tilbringe tid med deg uten å skulle "ha noe for det" betyr vel at han setter pris på deg, i alle fall førsteinntrykket du har gitt så langt. 

Anonymkode: d225d...b11

Skrevet

Nei han der forventer sex. Han prøver bare dette som taktikk. Han tror at du blir sprengkåt om han holder rundt deg.

Skrevet

Ja han ønsker sex og kommer til å presse deg til å ha sex hvis dere ligger nær hverandre. Ekkel og voldtektsminded 

Anonymkode: 674ed...a4d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja han ønsker sex og kommer til å presse deg til å ha sex hvis dere ligger nær hverandre. Ekkel og voldtektsminded 

Jeg fikk en ekkel følelse når han kalte meg et offer og mente jeg dømte  han. Da var det rett på slett 

Skrevet

Jeg tenker at dersom du er så tvil om en fyr at du må ty til kg for svar, sier svaret seg selv.

Anonymkode: 62026...081

• Liker 1
Skrevet
jabx skrev (13 timer siden):

Eh, du ser ikke selv varsellampene som blinker her? Allerede nå respekterer han ikke grensene dine, men vil pushe deg på hvor han skal sove?

La meg gjette, du er en av de som alltid klager over hvor "uheldige" dere er med menn?

Alt her var i grunn riktig skrevet men den siste setningen kunne du ha spart deg! Du vet ikke hvor ung hun er heller. Skam deg

Anonymkode: 9f15d...c7c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg fikk en ekkel følelse når han kalte meg et offer og mente jeg dømte  han. Da var det rett på slett 

Bra du slettet han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...