Gå til innhold

Skinnjakke i bomberstil

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Har sett flere jenter her i Bergen som sprader rundt i skinnjakker i bomberstil, med glidelås fremme og vrangbord nederst, rundt ermene og som krage. Har så fryktelig lyst på en slik en jeg også, men har ikke sett noen i butikkene (men så har jeg heller ikke sett så veldig nøye etter heller da...). Har sett i flere ulike farger, fra lys brun til mørkebrun, og det ser ut som om det er samme modell. Hvor kan jeg finne en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lenge siklet etter en slik på www.asos.com, men alle størrelser er nå utsolgt. :( Har du vært innom på Carlings? Hadde et par for noen mnd siden, men er ikke sikker på om utvalget er like bredt nå.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er faktisk shitinteressert i det, Lilleulv! Hvilken størrelse er det, farge, finish ol.?

Gjest Tristessa
Skrevet

Okai, Lilleulv sin jakke var ikke helt det jeg tenkte meg, så the quest goes on!

Gjest Tristessa
Skrevet

Næh, den blir for klumpete og svær... De jeg har sett er smale, i bomber/mc stil. Egentlig den type jakke jeg primært er ute etter. Tror jeg skal sjekke på Carlings, det høres plausibelt ut at de kan ha.

Skrevet

Mon tro om jeg har sett noe slikt på Risøe?

Gjest Tristessa
Skrevet

Var innom på Carlings i dag, de hadde en i den stilen jeg var ute etter, men kun i svart da... Og det var i grunn ikke helt det jeg hadde tenkt meg, vil helst ha en som er brun. Bare å lete videre, tydeligvis!

Skrevet

Jeg mener jeg så noe sånt på Cubus i dag... Hvis det er den typen du tenker på....

Skrevet

De har hatt disse på Lene V også - jeg har gått og siklet på de ganske leeenge... ;) Begynner å bli utplukket nå tror jeg... ihvertfall i brunt. sukk...

Skrevet

Lene V har hatt forskjellige typer lenge (siden i fjor høst hvertfall).

Jeg lette sjøl i flere mnd, men fant til slutt i stholm i vår/sommer.

Har ikke sett de i butikkene på noen mnd, så kanskje de er på vei ut?

Skrevet

Jeg har sett slike jakker på Lene-V og B-young siden i sommer...Vet ikke hvordan utvalget er nå da.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg klappet sammen for presset, og kjøpte den på Carlings, hirr hirr. Har hatt den i en dag nå, og vi er bestevenner. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...