Gå til innhold

Litt astro. - hva tiltrekker/tenner en vekt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvordan (hva slags/hvilke kvinnetyper foretrekker/liker de) tiltrekke, tenne og forføre en mann født i vektens tegn, og hvordan beholde ham?

Noen som vet? :roll::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ascendanten

Jeg vet om mange vekter som tenner noe vanvittig på wet-sex og scat-sex, så hvis du vil få draget på han, trenger du ikke lenger å gå på do.

Unnskyld meg, men jeg kunne ikke la være å komme med sarkasmer, når man håndterer astrologi like "light" som ukeblader. For at du skal få et grep om hans personlighet, må du må få stilt et skikkelig horoskop på han, basert på nøyaktig fødselstidspukt(dato/klokkeslett) og nøyaktig fødested.

Det eneste generelle særtrekket hos vekter, er svakhet, snillhet, og en egen evne til å skli unna diskusjoner og konflikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke ikke innlogget

...og så kan det være lurt å bli kjent med han og finne ut hva han liker på den måten...

Sorry; kunne ikke dy meg, men Ascendanten - stjernetegn og astrologi forteller mindre om folk enn yndlingsfargen deres gjør.

Etter min mening.

Derfor litt light i dag. Derfor synes jeg innlegget her også var litt artig.

Vibeke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det som jeg har lært om vekter, er at de setter pris på skjønnhet, det nytter ikke å komme med "sjuskete" forslag til en vekt.- En mannlig vekt vil komme med blomster til deg - hvis han tør.

-Men hvis du virkelig vil vite noe om denne personen, så må du se på hele horoskopet, og legg spesielt merke til hvilket tegn han har i 7.hus- DC, på fagspråket.- Der ligger svaret på den partneren han ønsker seg/er på jakt etter. - Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...