Gå til innhold

Trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg bestilte en vinterjakke fra en nettside for 4 uker siden. Jakka falt ikke i smak og valgte å returnere pakken. Betalte 185kr post med sporing. Nå ser jeg på posten.no at eieren fikk en hentelapp for 3 uker siden men ikke har hentet pakken ennå. Det står på posten.no at hentefristen er 9 desember før pakka blir returnert tilbake til meg igjen! Og da må jeg nok betale 185kr IGJEN for å sende pakken i retur. 

Jeg har sendt en epost til nettsiden men ikke fått noen svar ennå det har gått 2 uker ca. Hva gjør jeg nå? Har noen vært borti en lignende situasjon før? Kom gjerne med råd og tips. 

Anonymkode: 55844...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vente i spenning (sorry, i pine) på om de henter ut pakken innen 9. desember. Det er dessverre avsenders ansvar. 

Anonymkode: 2a96e...f16

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du får vente i spenning (sorry, i pine) på om de henter ut pakken innen 9. desember. Det er dessverre avsenders ansvar. 

Anonymkode: 2a96e...f16

Overhodet ikke i dette tilfellet.

TS: Betalte du med kredittkort?

Uansett, det er nok veldig store sjanser for at de henter ut jakken, men jeg ville nok skrevet en e-post til dem eller ringt for å forsikre meg om at de ikke har glemt det. 

Anonymkode: f04a4...5cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Overhodet ikke i dette tilfellet.

TS: Betalte du med kredittkort?

Uansett, det er nok veldig store sjanser for at de henter ut jakken, men jeg ville nok skrevet en e-post til dem eller ringt for å forsikre meg om at de ikke har glemt det. 

Jeg betalte med visakortet mitt ja, har kvitteringen fra posten med sporing. 

Jeg sendte de en mail for nesten 2 uker siden, men ikke fått noe svar tilbake. Etter 09.desember blir pakken returnert tilbake til meg. 

Jeg kan ikke betale 185kr gang på gang hvis pakken ikke blir hentet. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg betalte med visakortet mitt ja, har kvitteringen fra posten med sporing. 

Jeg sendte de en mail for nesten 2 uker siden, men ikke fått noe svar tilbake. Etter 09.desember blir pakken returnert tilbake til meg. 

Jeg kan ikke betale 185kr gang på gang hvis pakken ikke blir hentet. 

TS

Det er fortsatt lenge til 9. desember, så jeg ville ikke bekymret meg innen den tid. De kommer sikkert til å hente den.

Og husk, du skal uansett ikke betale mer på denne pakken. Dersom den kommer i retur til deg igjen, skal du naturligvis ikke betale for å sende den en gang til. Hvis butikken ikke sender deg en forhåndsbetalt returetikett, trenger du ikke gjøre noe som helst. Dette er butikkens ansvar, ikke ditt.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...