AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Mannen får kun ereksjon i misjonærstillingen og varianter av denne. Det har vært slik i fem år. Er det noe man kan gjøre for å endre dette? Anonymkode: eadef...1cf
Fioljenta Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Ikke stress med det! Ereksjonen er følsom for blant annet stress, press, forventning og usikkerhet. Og når man frykter at ereksjonen skal svikte, blir det bare enda verre. Vår erfaring er at vi bare må akseptere at det er sånn iblant. Når den svikter, ja, så skifter vi enten til en stilling der det er større sjanse for at han får ereksjon (misjonær, bakfra eller suging) eller vi gjør noe som ikke krever ereksjon. Jeg synes for eksempel det er helt topp når han kjærtegner meg begjærlig eller slikker meg litt i stedet. 🤗 Men det viktigste er at vi senker skuldrene og ikke frykter at ereksjonen blir borte. (Merk: Hos oss skjer det bare en sjelden gang. Hvis dere har slitt i fem år, så kan det tenkes det er lurt å få hjelp. Kanskje ta det opp med legen? De hører mye.) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå