Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei to siste dagene har jeg mistet litt symptom på at jeg ikke er kvalm lengre, men har hatt veldig ømme bryster. Har verket litt i selve tissen noe jeg har lest at er normalt? Igår kveld når jeg var på do var det litt rosa på papiret.. idag når jeg våknet har jeg ikke særlig ømmebryster og ellers ingen symptom på at jeg er gravid, men det var ingen farge på tolettpapiret når jeg tørket meg.. Er så redd for at det er en SA på gang, da jeg har hatt det tidligere.. Er det noen som har opplevd noe lignende??😌😔

Anonymkode: 141fa...b3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dei to siste dagene har jeg mistet litt symptom på at jeg ikke er kvalm lengre, men har hatt veldig ømme bryster. Har verket litt i selve tissen noe jeg har lest at er normalt? Igår kveld når jeg var på do var det litt rosa på papiret.. idag når jeg våknet har jeg ikke særlig ømmebryster og ellers ingen symptom på at jeg er gravid, men det var ingen farge på tolettpapiret når jeg tørket meg.. Er så redd for at det er en SA på gang, da jeg har hatt det tidligere.. Er det noen som har opplevd noe lignende??😌😔

Har opplevd det og spontanaborterte. Helt normalt å oppleve det en gang når man er i fruktbar alder. Det er kroppens måte å ordne opp på når ting ikke er som det skal. Du må bare vente og se. 

Anonymkode: bd056...46d

Skrevet

Hvilken uke er du?

Anonymkode: 17d80...4c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken uke er du?

Jeg er i uke 6 eller 7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er i uke 6 eller 7

Det er vanskelig å si om det kan være en SA eller ikke. Jeg hadde så og si ingen symptomer på graviditet, og har ikke opplevd SA. Jeg var så sikker på at det ikke var noe levende foster i magen min at jeg bestilte ultralyd til uke 9, bare for å se. Det var fint å få bekreftet at det er noe der med bankende hjerte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vanskelig å si om det kan være en SA eller ikke. Jeg hadde så og si ingen symptomer på graviditet, og har ikke opplevd SA. Jeg var så sikker på at det ikke var noe levende foster i magen min at jeg bestilte ultralyd til uke 9, bare for å se. Det var fint å få bekreftet at det er noe der med bankende hjerte.

Blir bare redd når jeg har hatt symptomer hele veien også nå når jeg har fått litt rosa utflod så sluttet symptomene helt.. Men ja det er vanskelig å si, så jeg får ringe legen i måren og høre😊 

Så kjekt at du fekk bekreftet det med et bankende hjerte❤️🥰 Koslig med en liten en i magen❤️

Skrevet

Jeg hadde blødninger rundt den tiden. Leste at det var helt normalt. Roet meg dog ikke ned før jeg fikk se babyen på ultralyd i uke 13. Orket ikke uvissheten mer. Alt sto bra til. Blødde bittelitt i uke 30 også. Ble livredd, men alt gikk bra.

Stort sett er en spontanabort ikke til å ta feil av. Jeg spurte legen om dette, hun sa at i de aller fleste tilfeller er du ikke i tvil om at det er det. Slå deg til ro med det eller gå og ta ultralyd. Kjempenervepirrende, men når du går ut etterpå og får bildene av babyen din på sms så bare svever du! 

Dette går bra! 

Anonymkode: d5067...f8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg hadde blødninger rundt den tiden. Leste at det var helt normalt. Roet meg dog ikke ned før jeg fikk se babyen på ultralyd i uke 13. Orket ikke uvissheten mer. Alt sto bra til. Blødde bittelitt i uke 30 også. Ble livredd, men alt gikk bra.

Stort sett er en spontanabort ikke til å ta feil av. Jeg spurte legen om dette, hun sa at i de aller fleste tilfeller er du ikke i tvil om at det er det. Slå deg til ro med det eller gå og ta ultralyd. Kjempenervepirrende, men når du går ut etterpå og får bildene av babyen din på sms så bare svever du! 

Dette går bra! 

Anonymkode: d5067...f8f

Hei og takk for svar🥰 Jeg var hos legen i dag og han sa at alt hørtes normalt ut, det med at jeg hadde blødd og hadde ubehag utpå vagina og siden jeg ikke hadde blødd noe mer, så fekk jeg ikke ul. Han tok blodprøve av meg for å måle hcg, så skal tilbake om to dager for å se om det har økt. Men siden jeg ikke greier å slappe av så har jeg bestilt med ul hos en privatklinikk☺️ Så nå krysser vi fingrene for at vi kan høre liv☺️🤞🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...