Gå til innhold

Hvor slenger dere tøy som IKKE skal vaskes men brukes igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg hatt en kles-stol men kvittet meg med den fordi det ble et tårn av tøy på den. Så ble det sofaermet men samme skjedde der og nå i det siste har det blitt oppå vaskemaskinen. 

Så jeg lurer på hvordan dere andre legger klær, f eks olabukser og strikka gensere som brukes fast og skal brukes igjen dagen etter og dermed ikke kan legges i hverken vaskemaskin eller brettes og puttes inn i skapet med rene klær. Hvor legger dere det og unngår at det hoper seg opp og bare blir rotete iløpet av uka? 

Anonymkode: 56580...fd2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en knaggrekke over døren som jeg henger opp slike ting.

• Liker 3
Skrevet

Har en egen skuff i komoden til det.

• Liker 1
Skrevet

Legger det i skapet, har noen åpne hyller der over skuffeseksjonene som er ledige og brukes som litt mellomstasjon.

Anonymkode: 30e33...195

Skrevet

Har knagger over døra mellom bad og vaskerom.

• Liker 2
Skrevet

🌟Stolen🌟

• Liker 3
Skrevet

Blazere, kjoler, større gensere og bukser henges rett inn i skapet igjen. Har åpen løsning, så det luftes godt. 

Kroppsnære plagg som har vært ute av huset legges alltid rett til vask.

Treningsjakker og slikt som brukes 2-3 ganger henges på knagger på vaskerommet. 

Hjemmeplagg og joggedresser legges i en stor skuff på badet. 

Anonymkode: 7f02d...f4e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et lite kles-stativ på hjul, og der har jeg noen kroker, stang til 3-4 kleshengere, og så har jeg mange korte stenger på endesidene hvor jeg kan henge både bukser og trøyer. Superpraktisk, og tar opp lite plass 😊

Anonymkode: 5cf95...991

Skrevet

Slenger det ingen steder, men henger det opp på en knaggrekke, så lufter det seg også. Jeg har sånn knaggrekke man henger over døra, og den har jeg hatt enten på innsiden av soveromsdøren eller innsiden av døren til badet her hvor det er et separat toalett til gjester. 

Anonymkode: 6eace...add

• Liker 1
Skrevet

Vi har en benk på soverommet til klær som skal brukes om igjen, både koseklær og ute-av-husetklær i tillegg til pysj. Har også en åpen løsning for heng, der henges hettejakker og cardigans opp etter bruk. 

Benken er kjøpt inn til akkurat den bruken, den har i tillegg skohylle under, kjekt til tøfler og andre ting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slenger det ingen steder, men henger det opp på en knaggrekke, så lufter det seg også. Jeg har sånn knaggrekke man henger over døra, og den har jeg hatt enten på innsiden av soveromsdøren eller innsiden av døren til badet her hvor det er et separat toalett til gjester. 

Det er forøvrig også trikset for å unngå at det hoper seg opp, jeg ser alt henger der og unngår å hente nytt hvis jeg har noe, og hvis det begynner å bli fullt kan jeg lett se gjennom om noe skal på vask eller prioritere å brukes. 

• Liker 1
Skrevet

Egen hylle, skal alltid ligge kun et antrekk. Hver person i huset har egen hylle. Babyen har stellebordet

Anonymkode: 4500b...327

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er forøvrig også trikset for å unngå at det hoper seg opp, jeg ser alt henger der og unngår å hente nytt hvis jeg har noe, og hvis det begynner å bli fullt kan jeg lett se gjennom om noe skal på vask eller prioritere å brukes. 

Jeg bruker en stol på soverommet, men for meg er trikset å faktisk bruke klærne dagen etterpå. På den måten hoper det seg ikke opp, fordi jeg ikke tar nye klær før de andre er møkkete.

Fra tid til annen skjer det at jeg må ha finere klær dagen etter, men med en smule disiplin hoper det seg likevel ikke opp.

Anonymkode: ec343...d55

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Henger det på knagger på soverommet. 

Skrevet

Datteren min har knagg på bak på døra si og jeg har det samme. 

Skrevet

Vi har en stige, slik mange har for pledd, og der henger vi klærne :) tar mindre plass enn stolen, og det kan ikke hope seg opp like mye.

Anonymkode: 3e905...061

• Liker 1
Skrevet

Har skittentøyskurv med lokk, så alt legges der. Blir det for mye klær så ramler det ned når jeg skal legge noe til vask, så det holder mengden klær litt nede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...