AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Jeg har hatt spiral i noen år, tok den ut i mars i år, pga plagsomme blødninger. brukte p plaster til juni. satte en p-sprøyte pga jeg ikke kunne bruke p plaster pga en operasjon i juni. tok pizfer vaskine i juli og august. men mensen min er borte etter vaksinene😓 flere som prøver med sliter pga vaksine? Hvem kontakter jeg? jeg er 34år og har endometriose i tillegg 😓 Anonymkode: 68153...fba
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Årsaken kan være at syklusen er klussete pga p-sprøyten. Tror nok ikke du får hjelp offentlig før det har gått et år. Jeg skal ikke ta vaksinen nå da jeg er redd det påvirker syklus negativt . Anonymkode: a7c34...dd4 1
Laura80 Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Husk å meld bivirkningene inne på Helse-Norge så dette kan forskes mer på. Dessverre en veldig vanlig bivirkning at vaksinene tuller med mensen. Sannsynligvis vil hormonene rette på seg over tid.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 jeg tror nok at dette ner skyldes P sprøyta enn vaksinen Anonymkode: 6a5b6...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Dette kommer av p sprøyte, hold vaksinen utenfor. Det kan ta opp til et år før syklusen stabiliserer seg etter prevensjon. Du kontakter selvfølgelig ingen, du venter fint i ett år. Anonymkode: 5f045...eab 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Effekten av p-sprøyte kan sitte i mange måneder, derfor anbefales ikke dette som prevensjon om man ønsker å bli gravid om ikke så alt for lenge. Det er også helt vanlig å miste mensen. Håper de som satte sprøyta informerte om dette? Anonymkode: 03693...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå