Gå til innhold

Jeg har hatt sex med han, ifølge min venninne. Men JEG husker det ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det virkelig ann? Jeg husker ingenting av det hun forteller meg. Jeg hadde sex med en på fest, hun så oss, men hvorfor kan jeg ikke huske det??? Jeg tror hun lyver for jeg er ganske sikker på at jeg hadde husket det!!! Synes det er skremmende å tenke på at jeg kanskje har gjort dette når jeg ikke hsuker det!!!!! Hun vet ikke hva han heter eller noe. Jeg vet hvem hun mener altså hvordan han ser ut, vi snakket jo med han før jeg ble så full. Men jeg husker INGEN flørting med han eller noe som helst. Er det virkelig mulig??

Anonymkode: e3a17...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😢😢

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei venninne som ga BJ til en random fyr midt på dansegulvet i fylla, hun husket ingenting av det, erindret det ikke i det hele tatt. Vi var flere venninner som så det og stoppet henne. Ingen mistanke om annet enn alkohol, hun pleide bare bli veldig full innimellom. Så joda fullt mulig å ikke huske noe, skummelt nok.

Anonymkode: e816e...4d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Går det virkelig ann? Jeg husker ingenting av det hun forteller meg. Jeg hadde sex med en på fest, hun så oss, men hvorfor kan jeg ikke huske det??? Jeg tror hun lyver for jeg er ganske sikker på at jeg hadde husket det!!! Synes det er skremmende å tenke på at jeg kanskje har gjort dette når jeg ikke hsuker det!!!!! Hun vet ikke hva han heter eller noe. Jeg vet hvem hun mener altså hvordan han ser ut, vi snakket jo med han før jeg ble så full. Men jeg husker INGEN flørting med han eller noe som helst. Er det virkelig mulig??

Ja, det er mulig du fikk black out i etterkant og har glemt alt som skjedde. Har selv opplevd det pga mye alkohol. Så har jeg hørt andre fortelle hva har skjedd og tenk "Hva faen...,.husker ikke en dritt"

En kompis av min kjæreste har hatt to opplevelser hvor han dro til mini banken , tok ut masse penger, sløste de på drikke og mat når han allerede var drita Full, dagen etter husket han ikke noe som helst. Da han skulle sjekke kontoen dagen etterpå så han jo at det manglet masse penger, og var sikker på at noen haDde ranet han. Men han hadde fått vite av venner at han selv hadde brukt de pengene

Et tips, begrens alkohol inntaket, da slipper du at slikt kan skje

Anonymkode: 9cd42...7ab

• Liker 2
Skrevet

Folk kan miste hukommelse av alkohol eller traumer.

Ekstremt ubehagelig, men sånn er det. 

Anonymkode: 04b17...030

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ei venninne som ga BJ til en random fyr midt på dansegulvet i fylla, hun husket ingenting av det, erindret det ikke i det hele tatt. Vi var flere venninner som så det og stoppet henne. Ingen mistanke om annet enn alkohol, hun pleide bare bli veldig full innimellom. Så joda fullt mulig å ikke huske noe, skummelt nok.

Anonymkode: e816e...4d2

Ghb er akuratt som å være full, bare at man blacker og ut gjør og sier helt sprøe ting ofte seksuelle. Derfor det brukes som rapedrug fordi hverken offeret eller de rundt vil mistenke at det er noe annet enn alkohol 

Anonymkode: 37f83...7cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er dessverre mulig å ikke huske ja, hvis du var veldig full. Vi får håpe alt var frivillig, sier ikke at det ikke var det men det kommer an på hvor full du var. Sa venninnen din noe om hvordan du virket? Du kan også prøve å snakke med ham det gjelder om hva som skjedde hvis du vil det. 

Anonymkode: c9d3c...259

Skrevet

Selvfølgelig går det an. Er ikke akkurat uvanlig å ikke huske alt dagen derpå.

Hvorfor skulle venninnen din lyve for deg? Har hun noe å oppnå av det?

Anonymkode: 3502b...c2f

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Det skjer hver gang du er full, og det er ganske ofte.

Skrevet

Det er mulig å gjøre de utroligste ting og ikke huske det. Det kan jeg skrive under på.

Jeg så bilder av at jeg gikk rundt og spilte et musikkinstrument. Jeg har INGEN minner, men var visstnok oppegående. Det må ikke forveksles med at man har vært døddrukken og/eller husker ting litt uklart. Blackout er et eget fenomen.

Noen doper ned jenter for å utnytte dem. Det kan ha skjedd.

Etter å ha opplevd blackout tror jeg også at enkelte kan tenke de må ha blitt dopet, selv om det bare var alkohol.

Anonymkode: 46134...b71

• Liker 1
Skrevet

Synes venninnen din bør droppe å gnage videre på dette. Du også. Det du ikke husker gjelder ikke (såfremt du ikke har skadet noen). Shit happens i fylla.

Anonymkode: b8edb...fe2

Skrevet

Foreslår at du endrer drikkevanene dine. Dritings damer er fælt🤮

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes venninnen din bør droppe å gnage videre på dette. Du også. Det du ikke husker gjelder ikke (såfremt du ikke har skadet noen). Shit happens i fylla.

Anonymkode: b8edb...fe2

Gjelder ikke kjønnssykdommer, graviditet, mulig date-rape voldtekt med eller uten GHB forgiftning? Tror det er lurt å spore denne karen via vertskapet for festen og høre litt mer om hva som skjedde.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, gakk said:

Gjelder ikke kjønnssykdommer, graviditet, mulig date-rape voldtekt med eller uten GHB forgiftning? Tror det er lurt å spore denne karen via vertskapet for festen og høre litt mer om hva som skjedde.

Ja jeg synes jeg ser for meg den samtalen. 

"Hei, har vi pult?

I så fall, vet du om det var frivillig eller om du dopet meg ned og voldtok meg?"

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er normalt hvis du har drukket mye. Har opplevd det flere gang da jeg var ung og drakk større mengder med sprit. Drikker svært sjeldent i dag, så kunne sikkert fått blackout av mindre.

Anonymkode: d7f24...361

Skrevet

Hvis du er så full er det ikke sex, det er et overgrep. Håper du kan snakke med noen Ts. 

Anonymkode: 60020...dc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du er så full er det ikke sex, det er et overgrep. Håper du kan snakke med noen Ts. 

Og hvis han var like full da? Skal begge anmeldes eller? 

Anonymkode: 2cfb4...d33

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er  jo et overgrep den andre veien også?? Har ts begått overgrep på mannen som også var for  full?

Anonymkode: fc4e3...309

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er vi i gang!
Jenter drikker seg dritings og blir kåte, og har mistet det aller meste av hemninger. Har frivillig sex i fylla, men husker det ikke, eller angrer. Da er hun blitt utsatt for overgrep. 

Og om det er gutten som har drukket seg dritings og blitt kåt, mistet det meste av hemninger, og hatt frivillig sex i fylla. Da er det han som har utsatt henne for et overgrep. 

Skal ikke si at det ikke skjer mye rart i dag. Men synes det kanskje har blitt litt vel enkelt å legge all skyld på gutta/ mennene. Man må tross alt være to for å ha sex. 

Anonymkode: 7850c...3bf

Skrevet

Jeg sluttet å drikke meg full da jeg var 18 år, etter en blackout. Jeg var faen meg helt vekk. Jævlig kleint å være så taper. 

Anonymkode: ff001...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...