Gjest Bertine Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Har vært inne på fretex sin side,men det står ingenting om hvor i haugesund disse "innleverings boksene" står. Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 På Fretex.no velger du Innlevering og Hvor kan jeg gi. Legg inn postnummer nederst på siden, og trykk søk. Enda lenger nede på siden kommer da opp alle bokser i området :-)
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #3 Skrevet 11. oktober 2005 Fretex tar ikke imot klær i Haugesund. I Haugesund/Karmøy kan du levere til ukraina en gang i måneden for 50 kr pr sekk. (Annonsert i avisen om levering) Alternativt kan du kjøre klærne til Bergen eller Stavanger. Der tar de i mot. Jeg synes det er merkelig at ikke fretex tar imot klær alle steder, de burde ha muligheter for å fordele det til en butikk som har kapasitet, men de har visstnok ikke det...
Pasha Skrevet 11. oktober 2005 #4 Skrevet 11. oktober 2005 hadde jeg måtte betale for å gi bort klær ahdde jeg nok heller kastet dem..... kanskje ikke så miljøbevist.. men jeg betaler da ikke for det
Mini_me Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Er det ikke sånn at Fretex flommer over av klær.? Folk har for god råd og kaster mer enn før. Du kan jo vente til det kommer en annonse i avisa om loppemarked? Da kan du jo kanskje få gitt bort litt uten å måtte betale.... så kan du jo rydde litt i andre ting også... som smånips og kjøkkenting... Da slår du to fluer i ett smekk.... Endret 11. oktober 2005 av Mini_me
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Mange loppemarkeder tar heller ikke imot klær lenger. Nettopp fordi de ikke kan levere det videre dersom de ikke får solgt det. Enig med deg, jeg vil heller ikke betale for å bli kvitt klærne mine. Så mens jeg bodde i Haugesund så kjørte jeg det til Bergen. (Men det var selvsagt fordi jeg ofte var i Bergen likevel da. Går ikke an å kjøre opp der for å levere klær liksom) Og likevel så er det en del som robber fretex sine containere og selger klærne i fattige land. Det spiller ikke så stor rolle for meg hvor de havner dersom noen kan bruke dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå