AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Føler ikke at kjærlighet eller gode rollemodeller i form av foreldre finnes lenger. Partnere er kun til for å skryte av. "Mannen min er lege", "han kan ditt og datt", "han tjener så og så mye i året" "kona mi er så pen og deilig" osv.. Bare status og atter status. Disse menneskene får barn som er kopier av foreldrene sine. Mange bryr seg ikke om oppvekstdelen, og det viktigste er at barna gir deg som mor eller far statusen dere lengter etter. Det samme med det kunstige og overfladiske forholdet deres som går i dass etter noen år. I 2021 er familie kun et statussymbol, ikke et hjem med kjærlighet og ønske om at barna skal bli gode medmennesker. Anonymkode: 27457...714 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Hjemmet vårt et fylt av kjærlighet ❤️ Anonymkode: de10c...437
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Du burde vurdere å bytte omgangskrets 😅 Anonymkode: f42f5...3cf 8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Hva mener du er fasiten her? Anonymkode: baebe...e27
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Tror der er mye sant i der TS skriver. Forhold og valget om å få barn er bare statussymboler. Men så finner folk ut at livet med bæsjebleier og trassalder var noe dritt (satt på spissen) og de skiller seg. De orker ikke full omsorg for barna, men vil ha 50% for å nyte alenetid og finne seg selv. Kanskje også ligge litt rundt og jakte på en ny partner. Anonymkode: 71dd8...9df 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Oi. Det har ikke jeg fått med meg, må vel bare skille jeg fra min mann AnonymBruker skrev (7 timer siden): Føler ikke at kjærlighet eller gode rollemodeller i form av foreldre finnes lenger. Partnere er kun til for å skryte av. "Mannen min er lege", "han kan ditt og datt", "han tjener så og så mye i året" "kona mi er så pen og deilig" osv.. Bare status og atter status. Disse menneskene får barn som er kopier av foreldrene sine. Mange bryr seg ikke om oppvekstdelen, og det viktigste er at barna gir deg som mor eller far statusen dere lengter etter. Det samme med det kunstige og overfladiske forholdet deres som går i dass etter noen år. I 2021 er familie kun et statussymbol, ikke et hjem med kjærlighet og ønske om at barna skal bli gode medmennesker. Anonymkode: 27457...714 . Jeg som trodde at jeg elsket han. Og ikke kan vi få unger sammen heller så ingen status å hente der heller. Må ha blitt hjernevasket og manipulert av han til å tro det. Han er jo tross alt både ufør og muslim, to av de verst typer mennesker som finnes ifølge Kvinneguiden.🙃 Anonymkode: 37fc2...f74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå