AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Har oppdaget at jeg får en slags hodepine om jeg ikke dekker til ørene på vinteren. Spesielt når det er litt kaldere dager ( minus grader osv ). Er dette vanlig? Har ikke fått høre noe om dette da jeg ble utredet for migrene. Har det påvist, men har ikke så mye peiling om kulde kan trigge en hodepine Anonymkode: 998a0...1ea
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Jeg får i alle fall hodepine av stor temperaturendring på vinteren, fra 20 grader inne til 10 minus ute. Anonymkode: 26972...a5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får i alle fall hodepine av stor temperaturendring på vinteren, fra 20 grader inne til 10 minus ute. Anonymkode: 26972...a5e Jeg må bruke lue osv , men får fremdeles litt hodepine Anonymkode: 998a0...1ea
Kalevala Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Migrene gir en form for overfølsomhet i nervesystemet som får hjernen til å rope alarm av ingen grunn, og det er ikke usannsynlig at kulde mot hodet (ørene) kan trigge et migreneanfall. Jeg får migreneanfall av å ha på pannebånd som trykker mot hodet f.eks.
Møysa Skrevet 29. oktober 2022 #5 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg får det! Er litt slitsomt å gå med lue når ingen andre som jeg trener med trenger det😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå