AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Del Skrevet 27. november 2021 Er dette enkelt? Og jeg lurte på: Er det slik at man med symaskin kan lage sømmer hvor trådene bare går delvis gjennom materialet? Slik at jeg kan legge opp buksen min uten at det blir noen synlig søm på utsiden? Anonymkode: 7ca82...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Del Skrevet 27. november 2021 Alt er enkelt når man kan det😅 Jeg har ikke prøvd det selv, men vet at symaskinen min har sømtype som gjør at det ikke blir synlig søm. Anonymkode: abb0f...f59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Del Skrevet 27. november 2021 Ligger en god del videoer på youtube som viser deg hvordan du får det til Anonymkode: 2945d...802 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Del Skrevet 28. november 2021 Sy må i så fall ha en symaskin som har den sømmen, usynlig opplegg. Men ja, man kan. Og trenger ikke å være så dyr symaskin engang, min Husqvarna viking 118 har den. http://detskaptegrann.blogspot.com/2012/04/hvordan-sy-blindsm.html?m=1 Anonymkode: de940...756 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå