AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Daglig? En gang i uka? Innimellom? Flere ganger til dagen? Aldri? Jeg veier meg alt for ofte, men synes det er interessant å følge med på svingninger. Kan veie meg 2 ganger om morgenen, bare for å se forskjell (rett fra senga, etter do), av og til på kvelden - bare for å se forskjell over natta. Fascinerer meg at en veier en del mindre morgen. Men blir ikke stressa av det! Normale svingninger. Anonymkode: f1def...957 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Min guilty pleasure er jo å gjøre det hver dag 😬 Men prøver å forholde meg til en gang i uka om morgen. Anonymkode: b8896...97d 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Aldri. Nå i alle fall, sist kan ha vært for et år siden. Ser på kroppen om den forandrer seg. Om jeg kommer inn i en ny periode der jeg har både kosthold og trening på stell, kan det være at jeg veier meg for å få tilfredsstillelsen det er å se at vekten har gått ned. Anonymkode: b16a4...b6a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Hver dag. Gjort det i sikkert 15 år. Tar tak hvis endringen over et par uker er mer enn +/- 2 kg. Jeg veier 60 kilo til vanlig. Anonymkode: a92ad...bec 8
sicario Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Daglig? En gang i uka? Innimellom? Flere ganger til dagen? Aldri? Jeg veier meg alt for ofte, men synes det er interessant å følge med på svingninger. Kan veie meg 2 ganger om morgenen, bare for å se forskjell (rett fra senga, etter do), av og til på kvelden - bare for å se forskjell over natta. Fascinerer meg at en veier en del mindre morgen. Men blir ikke stressa av det! Normale svingninger. Anonymkode: f1def...957 Veier meg 1-2 ganger i året. vekt alene forteller meg svært lite. jeg trener 6-7 styrkeøkter i uken. Vekten min er nok ganske stabil, men kroppen har forandret seg veldig. Alle buksene har blitt for store. Nye hull i alle belter. Masse gamle klær som har vært for trange som nå passer osv, men vekten er omtrent det samme.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Daglig, fører det inn i en app for å lage en graf hvor jeg ser trenden i vekttap. Blir ikke stresset hvis vekta går opp eller står i ro da. Anonymkode: 79bfd...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 Jeg veier meg en gang i året 😄 Har ikke vekt selv, men overnatter alltid hos en tante i jula. Hun har gjestebad med vekt, så da blir jeg litt nysgjerrig, ha,ha. Anonymkode: 3aa22...753
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 I en periode veide jeg meg ca en gang i måneden. Men har ikke hatt batteri på vekten på lenge, så nå blir det kun veiing på vektløftingsstevner. Anonymkode: 2ecd1...d5d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 Ca 1 gang i mnd Anonymkode: 0e3da...48e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 Noen ganger i uke, har våre 20 kg tyngre. Så overvåke at trenden ikke går feil vei, enest som har fungert for å holde vekten nede. Anonymkode: 945bd...1bd 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 Jeg veier meg et par ganger i uka, og jeg reduserer ekstrakaloriene som chips og kaker og unngår å bli stappmett hvis jeg ser at jeg ligger over min vanlige vekt i over ei uke. Jeg synes det er mye lettere å holde vekten på den måten, og i tillegg så kan jeg kaste bort noen tanker om at jeg ser tykk ut ved å se at vekten er den samme. Mine komplekser er lårene mine, men jeg vet jo at det i bunn og grunn er komplekser og at det handler mye om dagsform enn vekta. Anonymkode: c99ea...3aa
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12 Skrevet 28. november 2021 Veier meg i ny og ne når jeg kommer på det, alt fra 1 gang i mnd til 1 gang i halvåret. Har veldig stabil vekt på 53 kg, og prøver verken å gå opp eller ned. Anonymkode: a2f43...05c 1
Miranda Bailey Skrevet 28. november 2021 #13 Skrevet 28. november 2021 Hver dag. Blir ikke stresset hvis jeg har gått opp litt, men jeg liker å ha en oversikt. Kunne fint gjort det bare én gang i uka også, men det hadde nok gått i glemmeboka mi da. Lettere å huske når det er en hverdagslig vane.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 1-2 ganger pr uke. Må følge med en del og justere matinntak for å holde vekten oppe. Anonymkode: b26f8...790
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #17 Skrevet 28. november 2021 En gang i uka. Anonymkode: ac4c3...af0
smilo Skrevet 28. november 2021 #18 Skrevet 28. november 2021 Hver morgen etter dobesøk. Blir ikke stresset om det går opp og ned, men ser trendene og prøver å holde meg mest mulig stabil. Begynte å trene styrke for en mnd, siden, og har etter dette gått opp 1,5-2 kg i snitt. Og de er ikke like enkle å bli fri ser jeg. 2
sicario Skrevet 28. november 2021 #19 Skrevet 28. november 2021 smilo skrev (2 minutter siden): Hver morgen etter dobesøk. Blir ikke stresset om det går opp og ned, men ser trendene og prøver å holde meg mest mulig stabil. Begynte å trene styrke for en mnd, siden, og har etter dette gått opp 1,5-2 kg i snitt. Og de er ikke like enkle å bli fri ser jeg. Denne skjønte jeg ikke.. du ønsker å «slanke» av vekten du har gått opp pga styrketrening?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #20 Skrevet 28. november 2021 Alt mellom annenhver uke til en gang i måneden. Dersom det er mer enn 2 kg avvik så spiser jeg mer eller mindre alt ettersom Anonymkode: 00164...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå