AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Når venner vil møtes på maccern, burger king eller pizzabakeren, sliter jeg med hva jeg skal gjøre. Disse plassene blir jeg dårlig av, legen har også bedt meg om å kutte det ut. Det er en blanding av hvetemel, fett, olje og egentlig alt magen reagerer på. Vi er unge så det hender folk vil møtes her fordi det er billig og lett tilgjengelig. Ved andre anledninger møtes vi hos hverandre eller går på skikkelige spisesteder. Skal jeg være den kjipe som sier nei? Alternativet er å ikke fungere dagen etter. Synes det er litt kjipt å hele tiden dele helsen min når jeg er privat av meg. Har dere gode svar jeg kan gi? Anonymkode: fe7d0...dc2
MizzVic Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 "Tar en brus bare jeg, magen takler dårlig maten her" Sånn. Det sosiale er jo uansett det viktigste. 7
nordlending Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Spis hjemme før du drar, slik at du kan være med dem uten å måtte spise der? 2
Vimsepims Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 "Jeg er så sykt lei mcD, kan vi ikke heller stikke på..." "Du, jeg han en kjole som jeg må komme meg inn i på nyttårsaften, skal vi ikke heller gå en tur?" "Jeg boikotter amerikanske fast-food bedrifter, de forsøpler både samfunn og kropp, kan vi ikke..." Du kan jo si nesten hva som helst, men hva med å selv foreslå noe?
n_97 Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Sier som personen over, spis på forhånd hjemme og kjøp noe drikkevarer du tåler. Du må jo ikke spise for å ha det hyggelig. Er det noen billige steder du tåler maten som du kan foreslå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå