AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Innser nå at jeg antagelig er blitt for gammel til å se på dette, men så starten av programmet i stad og reagerte på at NRK har valgt å lage en slags bunkersparty-greie. Er ikke det litt smakløst? Altså mer enn 20 mennesker ble skadet under bunkers-/grottefesten, så det er ikke akkurat noe man ønsker at ungdommen skal tenke er kult og få lyst til å gjøre selv. Jeg skjønner ikke hva NRK har tenkt her. Det hadde da vært mer enn kult nok å bruke lokalene til Deichmanske og gjøre noe ut av det, de hadde ikke trengt å lage en bunkersparty-inspirert greie. Synes folk det er greit, og jeg er blitt en sur gammal grinebiter eller hva er greia? Anonymkode: b8cc2...870 2
Mezzosoprena Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Innser nå at jeg antagelig er blitt for gammel til å se på dette, men så starten av programmet i stad og reagerte på at NRK har valgt å lage en slags bunkersparty-greie. Er ikke det litt smakløst? Altså mer enn 20 mennesker ble skadet under bunkers-/grottefesten, så det er ikke akkurat noe man ønsker at ungdommen skal tenke er kult og få lyst til å gjøre selv. Jeg skjønner ikke hva NRK har tenkt her. Det hadde da vært mer enn kult nok å bruke lokalene til Deichmanske og gjøre noe ut av det, de hadde ikke trengt å lage en bunkersparty-inspirert greie. Synes folk det er greit, og jeg er blitt en sur gammal grinebiter eller hva er greia? Anonymkode: b8cc2...870 Denne tanken slo meg virkelig ikke. Jeg var veldig klar over at de var på Deichmanske, og at det er murvegger der er da bare en tilfeldighet... 2
Boblerone Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Reagerte mer på at han som vant hovedprisen va rusa… 9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Teatrica skrev (6 minutter siden): Denne tanken slo meg virkelig ikke. Jeg var veldig klar over at de var på Deichmanske, og at det er murvegger der er da bare en tilfeldighet... I starten var de ikke på Deichmanske men i en bunker av noe slag. Anonymkode: b8cc2...870 2
Mezzosoprena Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I starten var de ikke på Deichmanske men i en bunker av noe slag. Anonymkode: b8cc2...870 Jeg ser nå at det nok kan minne om det, men de var i kjelleren og bakgården på Gamle Deichmanske. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå