Gå til innhold

Hvilken kanal går langrenn på?

jaeols

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor jeg kan se langrenn, det er ikke på nrk lenger. Noen som vet? Ufattellelig at nrk har mistet rettighetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner Bjørn og Post etter en helg med TV3 jeg. Sykt at de krever over 300kr i mnd for å se sport på viaplay.

Anonymkode: 206e7...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det langrenn på NRK døgnet rundt hvis de har mistet rettighetene? Til og med VM i sjakk forvises til NRK2. Jeg må finne en annen kanal å se på nå som Telenor fjernet TV2-kanalene, men hver bidige gang jeg svitsjer innom NRK er det folk som flyr rundt i skogen på ski.

Anonymkode: e56cc...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det langrenn på NRK døgnet rundt hvis de har mistet rettighetene? Til og med VM i sjakk forvises til NRK2. Jeg må finne en annen kanal å se på nå som Telenor fjernet TV2-kanalene, men hver bidige gang jeg svitsjer innom NRK er det folk som flyr rundt i skogen på ski.

Anonymkode: e56cc...5e8

Det er langrenn på NRK denne helgen kun fordi det er langrenn på Lillehammer nå. NRK har altså kun rettigheter til de 2-3 helgene med renn i Norge.

Hva annet hadde du tenkt å sitte å se på på NRK i timesvis disse helgedagene? Jeg tror du overlever dette.

Anonymkode: e0e8a...4e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...