AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Så jeg hadde en SA for omentrent 1 mnd siden. Hadde sex samme dagen som jeg slutta å blø uten å ha starta på prevansjon igjen. Blødde i ca 4 til 5 dager og hadde sex på da den femte dagen. kan jeg ha blitt gravid igjen så fort? har begynt å bli litt kvalm igjen samme som da jeg var gravid. Skal selvfølgelig ta noen tester, men lurer på om flere har oppleve dette? Anonymkode: 36a47...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Ja, du kan være gravid, men ikke særlig sannsynlig Anonymkode: 961fa...71e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Ja. Jeg ble gravid så fort jeg sluttet å blø og hadde samleie. Anonymkode: 36781...b67
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Om det var den eneste gangen du hadde sex, ble du neppe gravid denne måneden, da det blir for tidlig i syklusen til å treffe eggløsning. Men om du mener du har hatt ubeskyttet sex helt siden du sluttet å blø, kan du selvfølgelig ha blitt gravid igjen. Spesielt om du ikke var så langt på vei, så blir en SA omtrent som en forsinket mens og kroppen går raskt tilbake i syklus. Mange er også ekstra fruktbare etter en abort. Men ingen av oss er synske og kan spå om du er gravid nå. Du må nesten ta en test. Anonymkode: 82200...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå