Kevin Skrevet 16. oktober 2002 #21 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg er avslørt, Anie... du vet alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 16. oktober 2002 #22 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ja visste du ikke det Kevin; jeg er ekspert på menn. Det er derfor jeg er singel Derfor kan jeg heller ikke komme på noen spesielle komplimenter, iallefall ikke som har festet seg i topplokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. oktober 2002 #23 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja, Anie.... hadde JEG visst det jeg vet om menn NÅ og vært kvinne, hadde jeg enten vært evig singel eller byttet lag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 19. oktober 2002 #24 Del Skrevet 19. oktober 2002 Uff da Kevin.... det var da litt av en påstand å komme med Men ingen ting er vel så galt at det ikke er godt for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #25 Del Skrevet 19. oktober 2002 Synes denne fra Sexysadie var sjef over alle sjefer: Men for litt siden kunne en nabo m glimt i øyet og "reven" i munnviken si: Vet du, at når du har sex tar til og med jeg meg en røykepause...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå