Gjest Khalid Hagen Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Etter at vi hadde elsket i morges sa jeg til kjæresten min at jeg aldri har følt meg så "god som elsker" som sammen med henne - at hun gir meg selvtillit både med ord og kroppspråk :oops: Av en eller annen grunn mente min kjære at dét var et fantastisk kompliment - med andre ord et av mine sjeldne øyeblikk med sosial intelligens :o Kjære jenter her inne; hvilket kompliment er det beste dere har fått? Og hvilket kompliment skulle dere gjerne ha gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente24 Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det beste komplimentet jeg kan få når det gjelder sex, er kanskje å se eller kjenne at han blir tent... Ellers må jeg innrømme at den gutten jeg får min første orgasme sammen med, HAN skal få noen ordentlige komplimenter!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest littblyg Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 HETER du vikrelig Khalid Hagen? Sikkert ikke, men skikkelig stilig ordspill!!! Det beste komplementet jeg har fått er eksen som sa at han elsket både hodet og kroppen min. Det beste komplimentet jeg kunne gitt er nok det samme som hun jente24 sa :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merete Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det beste komplementet er når han holder hardt rundt meg i søvne og p***en hans stivner mot meg! Da hender det jo at innspirasjonen tar meg, og så våkner han etter en liten stund, og så har vi det gående! Vi har vært sammen i tre uker og hatt sex minst tre ganger hver dag Livet er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siren Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det beste komplementet er når han holder hardt rundt meg i søvne og p***en hans stivner mot meg! Er han våken selv eller sover han? Sover han er det neppe et kompliment til deg at p*kken hans stivner, menn får nemlig veeeeeldig ofte "stå" om natten når de sover. Ellers er jeg enig, det er utrolig deilig å ligge slik med kjæresten bak ryggen, at han holder rundt deg med en hånd på puppen din, også kjenne at p*ikken hans blir stiv mot rumpeballen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merete Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg VET jo at han sover og at p***en hans blir stiv av seg selv, men det er en deilig følelse uansett og av og til er jeg bare nødt til å leke med den harde godsaken hans! Når han stønner og smiler er det jo også komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uphelia Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 Er vi jenter virkelig så fantasiløse at vi ikke kommer på bedre komplementer enn at han blir stiv og smiler?? Eh...nei, det er vi kanskje ikke? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 10. oktober 2002 #8 Del Skrevet 10. oktober 2002 det flotteste komlpmanget jeg har fått når det gjelder sex og ellers er : "er så utrolig godt å vite at uansett hva jeg sier og tenker så vet jeg at du ikke ser ned på meg....at jeg kan være den jeg er både sexuellt og ellers....." Så i samme forbinnelse sier han: "det er så masse jeg har sakt til deg som jeg har holdt for meg selv alltid,men det kjennes så vannnvitigt naturlig å dele det med deg....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinaJ Skrevet 10. oktober 2002 #9 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg tror det bestekomplementet jeg har fått er mannen min som sier at jeg er enda mer fristende i dag enn første gangen (for 14 år siden), selv om tre fødsler har gjort at puppene ikke er like spreke lenger Han er forresten ikke så verst selv heller Kristina (nypult) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. oktober 2002 #10 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det beste komplimentet må vel være å høre at man duger til noe man er usikker på. EKTE komplimenter som kommer helt uoppfordret smelter meg. Det beste komplimentet jeg kan få er når øynene hennes lyser mot meg og jeg kan lese i øynene hennes "Nå er jeg kjempekåt på deg..." og hun faktisk kommer bort og gjør noe med det.... Ellers var jeg ganske non-verbal av meg til å begynne med når jeg sjekket. Lot jenta få vite at jeg var interessert ved å bruke øyne og smil, kalkulere reaksjonen hennes og så gå på det verbale. Det finnes ingenting så flott som når dette sitter perfekt. Et eksempel som jeg brukte en gang (man skal aldri bruke samme stuntet mer enn en gang, ellers kan man ikke kalle jenta spesiell uten å juge....): Gikk rett bort til ei jente som hadde besvart flørten min, så henne dypt inn i øynene og sa "det eneste som tenner meg mer enn dine ekstremt skjønne øyne og ditt vakre smil, er faktisk pusten din". Her er det vanvittig viktig å gjøre dette 100% koordinert.... samtidig som man sier dette skal man lene seg sakte frem akkurat som for å kysse, men stoppe en liten cm fra leppene hennes, og kjenne pusten hennes bli tyngre mot kinnet/leppene dine. Hun vil bli i villrede og lurer på hva som foregår. "Det mest erotiske som finnes er en kvinnes pust. Først rolig og avbalansert. Så raskere og tyngre. Så ukontrollerte hikst. Det er vanvittig mye en kvinnes pust kan fortelle meg". Dette er en invitt. Ballen er lagt til henne, for at hun skal slå den videre. Min fortsatte forsiktig og prøvende. "Og hva forteller min pust...?". Hun var med på leken. "Pusten din forteller om en lidenskapelig kvinne, selvsikker og usikker i ett. Rolig og behersket inntil kontakt, så usikker og forsiktig, utforskende når jeg avvek fra din projeksjon om at jeg skulle kysse deg. Så avslappet, varm og rasjonell, selvom jeg fremdeles kjenner spenningen". Så var det nok. "Hold kjeft og kyss meg". Dette var nok absolutt ikke ordrett hva jeg sa, for det husker jeg ikke, men hendelsen var reell og spennende. Poenget tror jeg er å være litt orginal, ikke være redd for at man skal drite seg ut. Dama kunne jo hatt dårlig ånde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 12. oktober 2002 #11 Del Skrevet 12. oktober 2002 Må man gi komplimenter bare når det er sex inn i bildet??? Vel da stemmer det vel som en gutt sa til meg: "komplimenter er den letteste veien til sex". Vel for min del, hadde jeg satt veldig stor pris på å høre komplimenter ellers også jeg.. Om en person gir meg komplimenter bare når det innebærer sex - så har t.o.m en godtroende person som meg - vanskelig for å tro på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. oktober 2002 #12 Del Skrevet 13. oktober 2002 Neida, Anie! Jeg gir komplimenter ellers også, men siden dette var postet på sex og samliv ville jeg gjerne holde meg til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 13. oktober 2002 #13 Del Skrevet 13. oktober 2002 øhm.... eh... :oops: glemmer å se hvilken "post" vi er inne på se... hm... Sorry Kevin Men allikevel så tror jeg nok at dere menn er flinkest til å gi komplimenter bare når dere vil ha sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. oktober 2002 #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Tror nok jeg er rausest med komplimentene ETTER sex, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ja klart det, for da vil du ha mer Mye vil ha mer,,, er det ikke det det heter da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvalgerd Stoltenhagen Skrevet 14. oktober 2002 #16 Del Skrevet 14. oktober 2002 KHALID HAGEN!?!?!?!?!?!?!!! Genialt navn!! Og dét er det største komplementet jeg har gitt i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #17 Del Skrevet 16. oktober 2002 mitt beste kompliment - er ikke relatert til sex, men svarer lell : Vi gikk i byen en lørdag, da han stopper opp og sier: "herregud, jeg er stolt som en hane når jeg går ved siden av deg!holder på å sprekke! du er bare herlig!her vil jeg gå for alltid.." og etter første gang vi hadde sex - husker ikke ordrett, men noe ala hvor kvinnelig jeg er - varm, lidenskapelig, øm.. og hvor deilig det var å se meg da jeg fikk orgasme... at han følte seg så verdens beste elsker med meg... er en av de heldige ja, får orgasme stort sett hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 16. oktober 2002 #18 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det beste komplimentet fikk jeg av mannen jeg elsker, men dessverre ikke er sammen med for en tid tilbake......"Du er så spesiell" sa han og smilte skeivt. Dette høres kanskje teit ut for utenforstående, men meg varmet det veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. oktober 2002 #19 Del Skrevet 16. oktober 2002 jeg har fått en del morsomme komplimenter som: "Du minner meg om hovedpersonen i ei bok jeg har lest;" til "I den kjolen der ligner du Herborg Kråkevik"... (Vet ikke om d var noe kompliment egentlig ....) Men for litt siden kunne en nabo m glimt i øyet og "reven" i munnviken si: Vet du, at når du har sex tar til og med jeg meg en røykepause...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 16. oktober 2002 #20 Del Skrevet 16. oktober 2002 Du e så nydeli, e kunne spise de' opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå