AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Bare lurer. Har hørt om flere folk som ønsker å leve hele livet sitt alene uten en partner. Anonymkode: 34292...568
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Det er flere kvinner enn menn som er ufrivillig barnløse hvertfall. Det er eneste vi vet er sikkert. Ingenting annet er forsket på enda, men jeg er ganske sikker på at nok at fler menn er frivillig single enn kvinner. Det fordi majoriteten av menn foretrekker uforpliktende seksuelle relasjoner fremfor forpliktende forhold med ansvar. Selvom det fins ufrivillig single menn så går det mest på at de har ønske om mer sex eller også i noen tilfeller å spre frøene sine å få barn, men ikke nødvendigvis ønske om et forpliktende og likeverdig forhold med det ansvaret som kreves fra dem i et forhold. Og selvom det fins mange damer som kaller seg frivillig single så ønsker en stor andel av de som er frivillig single egentlig forhold men er så lei dårlige menn som ikke vil ta ansvar i et forhold og menn som bare er ute etter sex, at de heller velger å holde seg singel. I tillegg kommer alle de damene som er frivillig single fordi de ikke klarer å være i tett relasjon med menn fordi de har blitt utsatt for misbruk, vold eller overgrep, men da er jo ikke singelheten egentlig frivillig når den kommer som konsekvens av en emosjonell skade og traume menn har påført de. Anonymkode: 525bd...2c8 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er flere kvinner enn menn som er ufrivillig barnløse hvertfall. Det er eneste vi vet er sikkert. Ingenting annet er forsket på enda, men jeg er ganske sikker på at nok at fler menn er frivillig single enn kvinner. Det fordi majoriteten av menn foretrekker uforpliktende seksuelle relasjoner fremfor forpliktende forhold med ansvar. Selvom det fins ufrivillig single menn så går det mest på at de har ønske om mer sex eller også i noen tilfeller å spre frøene sine å få barn, men ikke nødvendigvis ønske om et forpliktende og likeverdig forhold med det ansvaret som kreves fra dem i et forhold. Og selvom det fins mange damer som kaller seg frivillig single så ønsker en stor andel av de som er frivillig single egentlig forhold men er så lei dårlige menn som ikke vil ta ansvar i et forhold og menn som bare er ute etter sex, at de heller velger å holde seg singel. I tillegg kommer alle de damene som er frivillig single fordi de ikke klarer å være i tett relasjon med menn fordi de har blitt utsatt for misbruk, vold eller overgrep, men da er jo ikke singelheten egentlig frivillig når den kommer som konsekvens av en emosjonell skade og traume menn har påført de. Anonymkode: 525bd...2c8 Takk for godt svar! Jeg er en frivillig singel dame på 37 enn så lenge (men er skilt og har barn 50%). Ts Anonymkode: 34292...568
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Menn trenger kvinner mer enn kvinner trenger menn. Litt generalisert, men er sannheten. Rett og slett. Anonymkode: 9ea2e...d30 8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn trenger kvinner mer enn kvinner trenger menn. Litt generalisert, men er sannheten. Rett og slett. Anonymkode: 9ea2e...d30 Det tror jeg også. Det er for eksempel flere kvinner som er enslige og lykkelige etter samlivsbrudd enn menn. Anonymkode: 0a69a...b07 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Menn trenger kvinner mer enn kvinner trenger menn. Litt generalisert, men er sannheten. Rett og slett. Anonymkode: 9ea2e...d30 Tror dette er nok et eksempel på kvinner som overvurderer seg selv igjen. Anonymkode: f6a7c...f8a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Menn trenger kvinner mer enn kvinner trenger menn. Litt generalisert, men er sannheten. Rett og slett. Anonymkode: 9ea2e...d30 Tror det avhenger veldig av situasjonen. I mitt tilfelle som en mann på 34 stresser jeg nok vesentlig mindre enn en barnløs, singel kvinne på 34 med en biologisk klokke som tikker. Anonymkode: f6a7c...f8a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 Helt klart kvinner. Men de opplever kanskje ikke selv at de er frivillig single, fordi de er så kresne. Anonymkode: e0053...83d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt klart kvinner. Men de opplever kanskje ikke selv at de er frivillig single, fordi de er så kresne. Anonymkode: e0053...83d Jeg er frivillig singel enn så lenge og er 37 (kvinne). Men jeg har barn og er skilt, så har ingen grunn overhodet til å stresse. Det å forbli evig singel skremmer meg heller ingenting 😅 Er bare kos og hygge å bo alene, synes jeg. Skal sies at jeg ikke ligger rundt heller (3 år siden sist og det var med eksen). TS Anonymkode: 34292...568 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er flere kvinner enn menn som er ufrivillig barnløse hvertfall. Det er eneste vi vet er sikkert. Ingenting annet er forsket på enda, men jeg er ganske sikker på at nok at fler menn er frivillig single enn kvinner. Det fordi majoriteten av menn foretrekker uforpliktende seksuelle relasjoner fremfor forpliktende forhold med ansvar. Det var da en hel rekke med merkelige påstander? "det eneste vi vet sikkert", og "ingen ting annet er forsket på". Kilder til dette? Anonymkode: cfe2c...452
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 Jeg kan kun snakke for meg selv. Lenge leve singellivet👌 Hver dag er en drøm Anonymkode: 5c2f8...729
Coronas Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 Jeg er frivillig single (skilt) I begynnelsen, etter jeg ble skilt, ville jeg ha en mann. Men etter å ha prøvd to ganger. Har jeg funnet meg selv igjen og ønsker ikke en mann i livet. For mye mas, stress, usikkhet og bare nei. Nyter livet mitt som det er. Hører flere som sier det er så nydelig når samboer er borte en helg. Kan gjøre som de vil, spise hva de vil og bare nyte alenetid.... Jeg har det slik hver dag og digger det 😁😁😁 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det var da en hel rekke med merkelige påstander? "det eneste vi vet sikkert", og "ingen ting annet er forsket på". Kilder til dette? Anonymkode: cfe2c...452 Jeg tror nok innlegget du siterer er skrevet av en mann 😉 Anonymkode: a94fb...7d9
Høyeheler Skrevet 28. november 2021 #14 Skrevet 28. november 2021 Coronas skrev (1 time siden): Jeg er frivillig single (skilt) I begynnelsen, etter jeg ble skilt, ville jeg ha en mann. Men etter å ha prøvd to ganger. Har jeg funnet meg selv igjen og ønsker ikke en mann i livet. For mye mas, stress, usikkhet og bare nei. Nyter livet mitt som det er. Hører flere som sier det er så nydelig når samboer er borte en helg. Kan gjøre som de vil, spise hva de vil og bare nyte alenetid.... Jeg har det slik hver dag og digger det 😁😁😁 Tror deg jeg. Det er en sann befrielse, å slippe å høre, hvor skal du, var det nøvendig, hva var det du tenkte med, må du ha alt inn med tesje, hvorfor ble du så sein? , no igjenn,du var jo der for fjorten dager siden, osv Det kan jeg si med sikkerhet det, savner f*** ikke jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er flere kvinner enn menn som er ufrivillig barnløse hvertfall. Det er eneste vi vet er sikkert. Ingenting annet er forsket på enda, men jeg er ganske sikker på at nok at fler menn er frivillig single enn kvinner. Det fordi majoriteten av menn foretrekker uforpliktende seksuelle relasjoner fremfor forpliktende forhold med ansvar. Selvom det fins ufrivillig single menn så går det mest på at de har ønske om mer sex eller også i noen tilfeller å spre frøene sine å få barn, men ikke nødvendigvis ønske om et forpliktende og likeverdig forhold med det ansvaret som kreves fra dem i et forhold. Og selvom det fins mange damer som kaller seg frivillig single så ønsker en stor andel av de som er frivillig single egentlig forhold men er så lei dårlige menn som ikke vil ta ansvar i et forhold og menn som bare er ute etter sex, at de heller velger å holde seg singel. I tillegg kommer alle de damene som er frivillig single fordi de ikke klarer å være i tett relasjon med menn fordi de har blitt utsatt for misbruk, vold eller overgrep, men da er jo ikke singelheten egentlig frivillig når den kommer som konsekvens av en emosjonell skade og traume menn har påført de. Anonymkode: 525bd...2c8 Tull og tøys ☺️ det finnes mange kvinner som ikke orker tanken på mann og barn. Det er ikke sånn at alle kvinner eksisterer for å være kone og mor. Anonymkode: 8d8b2...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #16 Skrevet 28. november 2021 Kvinner utentvil, grunnen fordi de fleste menn er helt hjelpeløse og greier seg ikke alene. Hvem er det som syter mest fordi de er single? jo det er menn. Anonymkode: 83227...b64 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #17 Skrevet 28. november 2021 Det er flest kvinner som er frivillig single. Grunnen til det er nok at de ikke trenger å stresse rundt det med å treffe potensielle partnere for forhold, de mangler det ikke på. Kvinner trenger bare å gå ut, gjøre seg tilgjengelige, så kan de velge blant gruppen av beilere. Anonymkode: ffd4d...b8a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #18 Skrevet 28. november 2021 Det er flest kvinner som er frivillig single. Om en kvinne ønsker seg en kjæreste kan hun jo bare velge ut en mann, og ville jo Det er flere menn enn kvinner. Og menn har langt høyere sexdrift, og er samtidig veldig lite kresne. Uendelig lett tilgang til både forhold og sex gjør at ingen kvinner er ufrivillig single. Jeg tror like mange kvinner som menn ønsker forhold da, forskjellen er bare at menn ikke nødvendigvis har tilgang til dette. Anonymkode: 410d9...ff4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #19 Skrevet 28. november 2021 Jeg liker det ikke men må erkjenne at menn ikke har tilført livet mitt noe positivt. Dermed er jeg heller ikke villig til å strekke meg så mye etter de eller jobbe for å komme meg i et forhold. Jeg trives mye bedre alene enn sammen med en mann som jeg ikke klarer å forstå eller bygge en meningsfull relasjon til. Jeg har inntrykk av at mange single kvinner også har det slik. Dessverre, for jeg skulle ønske at det ikke var tilfellet. Anonymkode: 10e03...383 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #20 Skrevet 28. november 2021 Kunne godt hatt en helgekjæreste. Egne barn og dets gleder og bekymringer som følger med er jeg forsåvidt ferdig med, Anonymkode: 91dd9...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå