AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Møtte en ikke veldig pen, men fin fyr på en datingside. Vi chattet mye før vi utvekslet tlf.nr etter noen uker. Det var hele tiden veldig seksuelt ladet, han fortalte om alt han ville gjøre med meg og jeg med han. Da vi endelig møttes sa han med en gang at vi burde vente med sex. Jeg var nok ganske klengete og det endte allikevel opp med sex, men han kysset meg kun og tok nesten ikke på meg. Jeg både gav bj og red han (noe han sa nesten ingen jenter gjorde…?) Neste dag (han overnattet) var veldig koselig, men ingen kyssing eller sex før på kvelden da vi hadde drukket en del. Da tok han mer på meg, men fortsatt ikke på langt nær det jeg er vant med! Jeg tok dette opp med han når han hadde dratt (er konfliktsky så det holder, orker ikke ta ting face to face) og han beroliget meg veldig og sa jeg bare måtte gi han tid. Jeg trodde han. Noen uker etterpå besøkte jeg han, og han var akkurat lik. Jeg var jo ikke veldig overrasket da han gjorde det «slutt» (vi var jo ikke akkurat kjærester) Men han ville ha meg i livet sitt og sa han allerede så på meg som en av sine beste venner. Jeg sa det var uaktuelt for meg, og jeg brøt kontakten tvert. Jeg er ikke noen modell, men tror jeg er helt normal og mange sier jeg er søt. Er normalvektig og kler meg normalt. Vi er begge i 30-åra. Han har vært singel i mange år, jeg kun i noen mnd. Det gjør noe med selvbildet mitt når jeg ble så grundig avvist da han traff meg. Har i grunn ikke noe spørsmål, er vel bare ute etter litt sympati og kanskje noen forklaringer. Spesielt fra menn, om det er noen her som leser en ensom lørdagskveld. Anonymkode: a56cb...9fe 5
Silva Pluvialis Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Uff, han var nok bare ute etter sex. 😓 10
miss summers Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Tenker kanskje han ble "mettet" av sex. Dersom dialogen/bli kjent fasen dreier seg for det meste om sex, så blir det jo kun det liksom. Jeg har selv skrevet litt med en som, for meg, virket veldig voksen og en bra kandidat. Men nå vil han kun skrive om sex og sender typiske emojis som går på sex til meg. Jeg har mistet interessen helt. Misforstå meg rett, jeg vil ha sex (mye og), men er ikke interessert i å være en ONS for en fremmed. For de er jo det, de vi treffer på nett. De er fremmede, selv om vi skriver med de i ukesvis. Tenk litt mer på hva du egentlig ønsker, vær bevisst på grensene dine, vær bevisst på hvilke signaler du sender. Skjønner godt at det er kjipt da 23
Lillpia Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 (endret) Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Uff, han var nok bare ute etter sex. 😓 Han ville jo ikke ha sex! Endret 27. november 2021 av Lillpia 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Du må nok ikke forveksle følelser som oppstår via internett med virkeligheten. Anonymkode: 79451...351 18
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Dette er bakdelen med å møte noen på nett/app. Man lader opp en stemning som man kan bomme ganske heftig på når man møtes. Har selv erfart at man flørter veldig på telefon, så møtes man og kjemien er ikke helt til stede 😅 Anonymkode: b2cad...444 13
Rosatoast Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Møtte en ikke veldig pen, men fin fyr på en datingside. Vi chattet mye før vi utvekslet tlf.nr etter noen uker. Det var hele tiden veldig seksuelt ladet, han fortalte om alt han ville gjøre med meg og jeg med han. Da vi endelig møttes sa han med en gang at vi burde vente med sex. Jeg var nok ganske klengete og det endte allikevel opp med sex, men han kysset meg kun og tok nesten ikke på meg. Jeg både gav bj og red han (noe han sa nesten ingen jenter gjorde…?) Neste dag (han overnattet) var veldig koselig, men ingen kyssing eller sex før på kvelden da vi hadde drukket en del. Da tok han mer på meg, men fortsatt ikke på langt nær det jeg er vant med! Jeg tok dette opp med han når han hadde dratt (er konfliktsky så det holder, orker ikke ta ting face to face) og han beroliget meg veldig og sa jeg bare måtte gi han tid. Jeg trodde han. Noen uker etterpå besøkte jeg han, og han var akkurat lik. Jeg var jo ikke veldig overrasket da han gjorde det «slutt» (vi var jo ikke akkurat kjærester) Men han ville ha meg i livet sitt og sa han allerede så på meg som en av sine beste venner. Jeg sa det var uaktuelt for meg, og jeg brøt kontakten tvert. Jeg er ikke noen modell, men tror jeg er helt normal og mange sier jeg er søt. Er normalvektig og kler meg normalt. Vi er begge i 30-åra. Han har vært singel i mange år, jeg kun i noen mnd. Det gjør noe med selvbildet mitt når jeg ble så grundig avvist da han traff meg. Har i grunn ikke noe spørsmål, er vel bare ute etter litt sympati og kanskje noen forklaringer. Spesielt fra menn, om det er noen her som leser en ensom lørdagskveld. Anonymkode: a56cb...9fe Han var bare ute etter sex, og det skjønte jeg etter å ha lest hvor seksuelt ladet deres samtaler var. Hvis man er ute etter noe seriøst , er ikke det så normalt. Man pleier som regel å bli godt kjent før man prater om "hva man skal gjøre med en".. Forundrer meg ofte over slike her tråder, hvorfor skjønte du ikke SELV at han bare var ute etter sex? Utfra hvordan du beskriver din egen oppførsel imøte med han, virket det som om du også bare var ute etter sex? Så skjønner ikke helt greia. Endret 27. november 2021 av Rosatoast 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 Han likte deg ikke, sånt skjer. Og han er sannsynlig for konfliktsky til å si det rett ut. Hele greia virker jo ikke som dating, men som en sex-greie. Fra begge sider. Anonymkode: ff1af...a87 7
Rosatoast Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 (endret) Lillpia skrev (8 minutter siden): Han ville jo ikke ha sex! Jo, de hadde sex flere ganger. Han sa ikke nei, og han sa hele tiden "hva han skal gjøre med" . så jo han var ute etter sex, men han fikk vel panikk i selve situasjon og var ikke like tiltrukket av TS som han trodde. TS selv var også bare ute etter sex, så denne tråden her er bare dust Endret 27. november 2021 av Rosatoast 2
Kipling Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 Det som er greia med menn er at det noen ganger faktisk er genuint vanskelig å merke forskjell på om man virkelig har lyst på en kvinne eller om man bare er kåt. Etter at vi kommer så kan følelser endre seg, og vi kan oppdage at vi ikke liker henne like godt som vi trodde. Eller... så kan han bare være en dickhead som viste hva han var ute etter og sa det han følte han måtte si for å få det, og når han har fått det han ville ha så bryr han seg ikke lenger. Det skjer jo også. Og det at han ikke ville ta noe særlig på deg eller kjærtegne deg under sexen peker vel kanskje i retning av at han brukte deg. Sorry, det er kjipt det men det skjer. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Jo, de hadde sex flere ganger. Han sa ikke nei, og han sa hele tiden "hva han skal gjøre med" . så jo han var ute etter sex, men han fikk vel panikk i selve situasjon og var ikke like tiltrukket av TS som han trodde. TS selv var også bare ute etter sex, så denne tråden her er bare dust Ts her. vi hadde sex 3 ganger på en mnd. Hver gang var det jeg som måtte overtale han. Jeg var virkelig ikke kun ute etter sex! Jeg var (og er!) stupforelsket! Selvfølgelig vil jeg ha sex med han, men jeg vil også være kjæresten hans! Er det sånn at fordi en jente vil ha sex med en gang med en hun er forelsket i så er det kun sex hun vil ha? For en tåpelig ting å skrive! Anonymkode: a56cb...9fe 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. vi hadde sex 3 ganger på en mnd. Hver gang var det jeg som måtte overtale han. Jeg var virkelig ikke kun ute etter sex! Jeg var (og er!) stupforelsket! Selvfølgelig vil jeg ha sex med han, men jeg vil også være kjæresten hans! Er det sånn at fordi en jente vil ha sex med en gang med en hun er forelsket i så er det kun sex hun vil ha? For en tåpelig ting å skrive! Anonymkode: a56cb...9fe Det høres ikke bra ut å overtale noen til sex. Han følte nok at du presset ham og var for på. Anonymkode: 87515...c88 26
Lacy Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 Du har overtalt han til sex? Hvordan hadde du følt deg om noen overtalte deg til sex? Du skylder ham en stor unnskyldning for ikke å respektere ham og hans grenser. 17
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 Noen ganger så finner man bare ut etterhvert at man ikke er tiltrukket nok, det er ikke en match. Trenger ikke å bety noe som helst om hvor pen, morsom, søt, smart, sexy den andre personen er, noen ganger klaffer det bare ikke. Kjipt men sånn er livet. Neste! Voldsomt som dere andre her gnager på dette med sexen.. Anonymkode: b5756...36c 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 Hvorfor bryr du deg om du ble avvist av han? Han var en egoistisk dust som brukte deg som runke etui og ikke brydde seg om din nytelse eller deg som person så det er jo helt supert at han avviste deg nå enn at du etter lengre tid som runkeetuiet hans skjønte at han dreit i deg og dumpet han med såret hjerte. Anonymkode: 33fcf...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 Jeg skjønner ikke at dere kan si at han brukte henne? Det høres jo ut som hun kastet seg over han og at han var litt ukomfortabel med hele greia. Anonymkode: 87515...c88 29
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 Vet ikke hvor mange slike tråder det kommer i uka her på KG, men svaret er det samme. Du er ikke attraktiv nok!!!! Du dater over ditt nivå og skjønner ikke hvorfor mennene bare vil ha sex med deg og ingenting mer. Du må date menn som er på samme nivå som deg selv, selv om du kanskje ikke synes disse er bra nok. Anonymkode: 9b1fd...3fb 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er bakdelen med å møte noen på nett/app. Man lader opp en stemning som man kan bomme ganske heftig på når man møtes. Har selv erfart at man flørter veldig på telefon, så møtes man og kjemien er ikke helt til stede 😅 Anonymkode: b2cad...444 Hæ? Bakdelen? Vet du hva det betyr? Anonymkode: b5eb7...a79 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #19 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør noe med selvbildet mitt når jeg ble så grundig avvist da han traff meg. Nei. Dere damer som har lavt selvbilde innen dere dater, må slutte å legge skylden på de menn dere tiltrekker dere. Ja, disse mennene er rask og søppel, men det er altså dere selv som velger å menge dere med disse, fremfor å ta et oppgjør med dere selv og velge bedre menn. Ingen kvinne med god selvfølelse ville holdt på sånn med en dårlig mann. Ei heller ville vi lagt skylden på han for at han påvirket selvfølelsen vår. Det er i deg selv og din egen oppvekst og barndom du må søke, for å finne ut av de greiene der. Aller helst før du bruker flere menn til slike selvskadende aktiviteter. Anonymkode: f073d...d6d 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #20 Skrevet 27. november 2021 For alt du vet så var det også derfor han fløy sin kos, fordi han ble skremt av at du var så pågående og helt klart i nød for bekreftelser. Anonymkode: f073d...d6d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå