AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Kan man fortsatt bytte bøker uten kvittering på Ark? Det var sånn før, og jeg hørte det nylig i podcasten til Jan Thomas og Einar i deres reklame for Ark. Men når jeg leser på Ark sine sider står der at man må ha kvittering/vise kjøpsmail? Noen som vet om man fortsatt kan bytte uten kvittering? Anonymkode: 18e5a...fff
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Tja, det sto så på flere av plakatene når jeg var innom der forleden. Tror kanskje det er ved retur at man må ha kvittering? Anonymkode: 890a9...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Det er jo bare å stikke innom nærmeste Ark-butikk og spørre. Det verste som skjer er at de sier nei. Anonymkode: c90d6...58a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Kjøpt over disk har du ikke rett til hverken bytte eller retur. Det er en ekstra service de har. Du må nesten høre med butikken. Spør du pent og ikke er rasshøl kan det hende de er snille Anonymkode: 757f4...e0f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Venninna mi jobber på Ark, hun sier de bytter uten kvittering så lenge det er en bok de kan selge. Altså hel og ren og ulest og ikke kjøpt i 1993 liksom, at den er i "sortimentet" deres. Så det er litt skjønn involvert når man ikke har kvittering, men de er veldig greie på Ark Jeg har selv aldri opplevd problemer med bytte men har kun byttet nye bøker jeg har fått feks til jul da. Anonymkode: 03591...771
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Bytte går bra, men hvis du vil ha pengene tilbake må du ha kvittering med. jeg har jobbet i ARK, og det anonym… 771 skriver stemmer. Anonymkode: 409b9...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå