Gå til innhold

UVI og soppinfeksjon etter operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Hadde nylig en operasjon og fikk UVI av kateteret så fikk antibiotika for det- som nå resulterte i at jeg har fått soppinfeksjon 😢 

Kan jeg ta canesten stikkpille nå? Er 5 dager siden operasjonen… 

Anonymkode: a755e...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør høre med medisinsk personell tenker jeg, snakke med dem på apoteket.

Jeg er ikke medisinsk personell, men det jeg tenker: Om du enda er på antibiotika, så vet jeg ikke om behandling vil være lurt før etter kuren. Altså, om du enda går på antibiotika, vil det enda være ubalanse for bakterier dør, og jeg vet ikke om du kan bli kvitt sopp før du er ferdig med kuren.

Til fremtiden er det lurt å alltid kjøpe med slike Vivag meklesyrekapsler til vagina for hindre soppinfeksjon. 

Anonymkode: 71270...1d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør høre med medisinsk personell tenker jeg, snakke med dem på apoteket.

Jeg er ikke medisinsk personell, men det jeg tenker: Om du enda er på antibiotika, så vet jeg ikke om behandling vil være lurt før etter kuren. Altså, om du enda går på antibiotika, vil det enda være ubalanse for bakterier dør, og jeg vet ikke om du kan bli kvitt sopp før du er ferdig med kuren.

Til fremtiden er det lurt å alltid kjøpe med slike Vivag meklesyrekapsler til vagina for hindre soppinfeksjon. 

Anonymkode: 71270...1d7

Tusen takk! 🙂 Får avvente til mandag da kanskje😬 Er kun når jeg tisser at det klør så forferdelig, så er usiikker på om det faktisk er sopp eller uvi som gjør det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei. 

Hadde nylig en operasjon og fikk UVI av kateteret så fikk antibiotika for det- som nå resulterte i at jeg har fått soppinfeksjon 😢 

Kan jeg ta canesten stikkpille nå? Er 5 dager siden operasjonen… 

Det første du må begynne med er å droppe høvelen... Du bør rådføre deg ned lege, ikke kg. 

Anonymkode: 232f0...f66

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det første du må begynne med er å droppe høvelen... Du bør rådføre deg ned lege, ikke kg. 

Anonymkode: 232f0...f66

Høvelen? 

Skulle egentlig bare sjekke om noen andre hadde opplevd det samme og hadde råd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...