Gå til innhold

20 år gammel, kommer aldri til å få kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 20. Var masse sosial før og festet masse, men etter at jeg mistet bestevennen, så har jeg vært ganske isolert sosialt. Studerer 5 års-psykologi. 
Går på tur og trener alene hver eneste dag. Når alle andre har det gøy (som nå på lørdag), så sitter jeg her hjemme helt for meg selv. Drømmen min er jo selvfølgelig å få meg kjæreste, men magefølelsen min sier at det aldri kommer til å skje. Magefølelsen min har som regel riktig. 😕 Er rundt 192 cm høy og ser generelt bra ut, stille og beskjeden type. 

Har dere noe tips til hvordan jeg kan akseptere at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste? Er 100 % seriøs. 

Anonymkode: 0d8c2...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hele livet foran deg. Syntes det er merkelig at en så smart student som deg, tror at du aldri kommer til å få kjæreste? Det gjør du jo selvfølgelig etterhvert :)

• Liker 17
Skrevet

Du kommer til å få kjæreste.

• Liker 7
Skrevet

Lol! Du er 20 år! For bare ett år siden var du tenåring, og for bare 3 år siden var du et barn! 

Livet ditt har ikke engang startet! 

Hvis det er sånn du ser på livet så trenger du å komme deg til psykolog og snu den negative tankegangen din Asap! Den kommer til å ødelegge for deg og det er den som i isåfall blir grunnen til at du ikke kommer til å få deg kjæreste. 

Anonymkode: ebf36...e6f

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er en mann på 20. Var masse sosial før og festet masse, men etter at jeg mistet bestevennen, så har jeg vært ganske isolert sosialt. Studerer 5 års-psykologi. 
Går på tur og trener alene hver eneste dag. Når alle andre har det gøy (som nå på lørdag), så sitter jeg her hjemme helt for meg selv. Drømmen min er jo selvfølgelig å få meg kjæreste, men magefølelsen min sier at det aldri kommer til å skje. Magefølelsen min har som regel riktig. 😕 Er rundt 192 cm høy og ser generelt bra ut, stille og beskjeden type. 

Har dere noe tips til hvordan jeg kan akseptere at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste? Er 100 % seriøs. 

Litt tidlig å gi opp som 20-åring. Bastant å melde at du aldri kommer til å få deg kjæreste. Håper ikke du kommer til å si slikt til fremtidige pasienter. 

Anonymkode: 1dddc...382

• Liker 1
Skrevet

Livet ditt har jo knapt startet! Fokuser på deg selv en stund nå og bli glad i deg selv, så kommer nok kjæresten forbi din vei

Anonymkode: 94a07...5b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er jo bare en guttunge. Du har jo hele livet foran deg. Skjerp deg litt, å gro litt baller😉

Anonymkode: d248d...461

• Liker 8
Skrevet

Hjelpes. Du er jo bare 20! Du har mange mange år på deg. 

Anonymkode: 941ce...853

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva gjør du for å få deg kjæreste da? Det virker som du har gitt opp før du i det hele tatt har prøvd. 

Anonymkode: 45458...1cc

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Rosatoast said:

Du har hele livet foran deg. Syntes det er merkelig at en så smart student som deg, tror at du aldri kommer til å få kjæreste? Det gjør du jo selvfølgelig etterhvert :)

Er klar over det. Men, ser bare ikke jenten i enden av tunnelen lengre. Før så var jeg alltid sikker på at jeg en dag ville møte damen i mitt liv, men det virker ikke som at det kommer til å skje. Utifra omstendighetene og personligheten min. 😕 
Men takk for at alle dere oppmuntrer meg! :) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør du for å få deg kjæreste da? Det virker som du har gitt opp før du i det hele tatt har prøvd. 

Anonymkode: 45458...1cc

Har egentlig ikke prøvd. Er ikke vits å prøve. Hvorfor skulle en jente ville gå til meg og like meg? Når det står 10 000 andre gutter i samme kø.. 😕 

Skrevet

Dette må være tull? Kjenner ingen som har finni kjæresten sin så unge. Ikke den kjæresten de endte opp med å forbli sammen med.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har egentlig ikke prøvd. Er ikke vits å prøve. Hvorfor skulle en jente ville gå til meg og like meg? Når det står 10 000 andre gutter i samme kø.. 😕 

Du høres litt deprimert ut.

Anonymkode: aa98b...381

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres litt deprimert ut.

Anonymkode: aa98b...381

Vil ikke si jeg er deprimert, men mer lei meg over at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Neivel daså. 

Å bruke tid på å svare en som allerede har bestemt seg er bortkastet. Tråden ses på som trolling for oppmerksomhet, sympati og energistjeling. Ikke svar han mere!! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil ikke si jeg er deprimert, men mer lei meg over at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste. 

Sutre sutre 

NOK en sutretråd fra menn med dårlig kvinnesyn 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du sier selv du ser ganske OK ut, og du er tydeligvis smart nok til å komme inn på psykologi. Dessuten snakker du om å finne damen i ditt liv, og ikke om å "få fitte" som enkelte andre ufrivillig single vi har sett her. Du høres ut til å være langt fra et håpløst tilfelle.

Fatt mot, Hun (og antakelig hun og hun og hun også) er der ute et sted. ❤️ 

Anonymkode: b31e5...9a1

• Liker 4
Skrevet

Sutre sutre 

NOK en sutretråd fra menn med dårlig kvinnesyn 

Vi har vel sett adskillig dårligere kvinnesyn enn dette på forumet. 

• Liker 6
Skrevet

Fatt mot, Hun (og antakelig hun og hun og hun også) er der ute et sted. ❤️ 

Eller Han. At ts som 20 åring kjenner at damekjæreste er uaktuelt for han i fremtiden sier kanskje noe om hva hans indre prøver å formidle. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Med et såpass forvrengt syn på virkeligheten ville jeg oppsøkt psykolog for å få hjelp til å endre det.

Anonymkode: 7f27f...64a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...