AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Jeg og samboer har vært sammen i 5 år. Vi er 27 år begge to. I går spurte jeg han om hans tanker ifh til åpent forhold , ville egentlig høre kun av nysgjerrighet.. han sa at for hans del kunne han gjort det, men når han tenkte på meg så ville han ikke gjort det.. (ville ikke at jeg skulle ligget med andre , men han kunne gjort det). Spurte han om han syntes sex livet var kjedelig, da sa han «nja, vi kunne kanskje prøvd noe nye ting». Jeg kjente det brant litt i brystet.. jeg er ganske seksuell av meg og er veldig åpen for nye ting, tar ofte insjativ til sex og holder meg i god form. Får også en del oppmerksomhet fra andre menn. Han er litt typen som gjør seg ferdig mens jeg er opptatt av at begge får nytelse. Jeg vil påstå at jeg er mer eventyrlysten egentlig i senga... så dette stakk litt..!! Når han da sa dette med åpent forhold, svarte jeg det samme tilbake. At jeg også kunne gjort det hvis det gjalt kun meg. Men sannheten er at jeg aldri kunne gjort det. Jeg elsker han og er ikke på den måten interessert i andre menn, selv om jeg har hatt muligheten flere ganger! Nok mye mer enn han. Denne samtalen gjorde meg skikkelig usikker. Han er ikke den sjalue typen (egentlig heldigvis), så jeg dro den litt lengre og sa «ja, siden du ikke er så sjalu så kunne jo du kanskje klart å leve med at jeg hadde vært med andre også?» da nølte han litt og sa «nja, kanskje...» Jeg prøvde å snakke mer om det , i en casual tone, men han begynte bare å skifte tema. Endte samtalen med å si til han at hvis han tenker på å være utro at han gjør det slutt med meg først, siden vi ikke har en avtale på plass. Han svarte kjempe causual «ja, jeg gjør det slutt først da.». Altså. Jeg har bitt meg selv i leggen. Det her var absolutt ikke svaret jeg ville ha 🤧Føler at drømme mannen min falt i grus. Dette kan da umulig være et godt tegn? Vi er så unge og fortsatt i typ forelskelsesfasen. Anonymkode: 62039...b71 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Du må jo snakke med han om det. Hvorfor lyver du å sier at du også kunne ha gjort det? Du er 27 år og klarer vel å si meningene dine. Vær ærlig å si at du angrer på at du spurte han om det, fordi du har tenkt qå mye på det i ettertid og at du fikk vondt av at han ser så lett på deg og at du føler du ikke egentlig betyr så mye for han. Kan også hende at dette er sånn alle menn tenker, men at han her er den ærlige sorten bare og mange andre menn sier det damene vil høre. Har dere vært sammen i 5 år og er fortsatt i forelskelsesfasen? Etter 5 år bør man ha blitt ganske trygge på hverandre.. ja forelsket ja, men ikke i forelskelsesfasen? Det bør jo ha dempet seg til et sånt nivå at du kan snakke med han om hva som helst og være ærlig om hva du føler ? Anonymkode: 56d71...436 8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Ingen ting er mer attraktivt enn kvinner uten selvstendige meninger, som til en hver tid alltid skal følge meningen til partneren sin.. TS, er det mulig å bli kjent med deg? Anonymkode: 42df8...e03 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Det er ikke det at han sa nja kanskje til å kunne dele deg som du bør reagere på her! Men at han sa at for hans del kunne han hatt åpent forhold der HAN fikk ligge rundt men ikke du! Denne fyren her er en jævla egoist og kommer til å være utro mot deg før eller senere. At han allerede nå driver å har lyst til å ligge med andre sier sitt. Seriøst jente ta å dump han før han dumper deg! Jeg hadde aldri funnet meg i om kjæresten min tenkte sånn om forholdet vårt og om sex utenfor forholdet! Anonymkode: 051db...221 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må jo snakke med han om det. Hvorfor lyver du å sier at du også kunne ha gjort det? Du er 27 år og klarer vel å si meningene dine. Vær ærlig å si at du angrer på at du spurte han om det, fordi du har tenkt qå mye på det i ettertid og at du fikk vondt av at han ser så lett på deg og at du føler du ikke egentlig betyr så mye for han. Kan også hende at dette er sånn alle menn tenker, men at han her er den ærlige sorten bare og mange andre menn sier det damene vil høre. Har dere vært sammen i 5 år og er fortsatt i forelskelsesfasen? Etter 5 år bør man ha blitt ganske trygge på hverandre.. ja forelsket ja, men ikke i forelskelsesfasen? Det bør jo ha dempet seg til et sånt nivå at du kan snakke med han om hva som helst og være ærlig om hva du føler ? Anonymkode: 56d71...436 Tja, det bare slapp ut av meg når han tok så lett på det. Jeg ble såret i øyeblikket og sa at jeg tenkte det samme. Visste at hvis jeg var veldig følsom ville han ikke gitt meg et ærlig svar. Utrolig barnslig. Sa etterpå at jeg ikke mente det. Han sa ikke noe spesielt tilbake.. så nå sittet jeg igjen med at han var oppriktig og at vi er på litt forskjellige stedet ifh til hva vi vil ha. Og ja, vi begge kjenner på forelskelse fortsatt. Ikke konstant men ofte , spesielt i gode perioder. TS Anonymkode: 62039...b71
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, det bare slapp ut av meg når han tok så lett på det. Jeg ble såret i øyeblikket og sa at jeg tenkte det samme. Visste at hvis jeg var veldig følsom ville han ikke gitt meg et ærlig svar. Utrolig barnslig. Sa etterpå at jeg ikke mente det. Han sa ikke noe spesielt tilbake.. så nå sittet jeg igjen med at han var oppriktig og at vi er på litt forskjellige stedet ifh til hva vi vil ha. Og ja, vi begge kjenner på forelskelse fortsatt. Ikke konstant men ofte , spesielt i gode perioder. TS Anonymkode: 62039...b71 Han høres bare ut som en fyr med lite mellom øra... hørtes skikkelig kjip ut. Egoistisk og arrogant. Sånn dumdidum fyr. Anonymkode: 56d71...436 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det at han sa nja kanskje til å kunne dele deg som du bør reagere på her! Men at han sa at for hans del kunne han hatt åpent forhold der HAN fikk ligge rundt men ikke du! Denne fyren her er en jævla egoist og kommer til å være utro mot deg før eller senere. At han allerede nå driver å har lyst til å ligge med andre sier sitt. Seriøst jente ta å dump han før han dumper deg! Jeg hadde aldri funnet meg i om kjæresten min tenkte sånn om forholdet vårt og om sex utenfor forholdet! Anonymkode: 051db...221 Ja, jeg vet Jeg trodde ikke mine egne ører. Han sa liksom «ja, du vet jo at jeg ikke er så sjalu av meg..» Da fortsatte jeg. «Ja, nettopp, derfor kunne du kanskje akseptert at jeg lå med andre..?» da fortsatte han: det eneste som hadde vært vanskelig var om jeg evt møtte disse guttene på en fest eller noe sånt. Det er det eneste.. Altså. Så dette hadde vært greit for han så lenge han ikke møtte disse guttene.. Tenker liksom at du ikke kan være mye glad i jenta di da 🙈 ts Anonymkode: 62039...b71
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 Tror egentlig ingen av dere har lyst til, eller kunne gjort det. For meg høres dette ut som en barnslig «maktkamp», mellom to usikre mennesker i et forhold. Det at du i det hele tatt spurte han, trigget nok trass i han. Da han svarer, svarer du med samme mynt «for å beholde ansikt». Tror dere har helt andre underliggende problemer dere bør ta tak i. Anonymkode: cdd59...a31 21
Rosatoast Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror egentlig ingen av dere har lyst til, eller kunne gjort det. For meg høres dette ut som en barnslig «maktkamp», mellom to usikre mennesker i et forhold. Enig i dette. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 Rosatoast skrev (3 minutter siden): Enig i dette. Jeg vet ikke. Han er en ærlig person generelt og jeg ga han 100% frihet til å fortelle meg akkurat hva han tenkte. Jeg var i godt humor og veldig «ikke dømmende», som selvsagt gjorde at han åpnet opp met.. Jeg tror dessverre at han var ærlig. ts Anonymkode: 62039...b71
MizzVic Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 Se det fra hans side da. Dama hans spurte om ikke sexlivet var litt kjedelig, og om dere egentlig kunne vært med andre... Du sa jo selv til han at du kunne vært med andre. Hvorfor det? Ville du ikke "tape"? Kanskje HAN ikke ville tape. Her lagde du ett problem som i utgangspunktet aldri var der. 11
Tumelodijo Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 Hei! Kanskje litt dumt å legge ut feller for partneren din og bli usikker pga hypotetiske problemstillinger du lager selv. Prøv å la det være og kos deg i forholdet du er i! 9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 Ville aldri tatt opp temaet åpent forhold hvis ikke det var noe som var dealbreaker for meg dersom jeg ikke fikk det. Veldig risikabelt ting å ta opp. Han synes sikkert heller ikke dette var så veldig kul samtale å ha i og med at han skiftet tema. Du løy, så hvorfor kan ikke han gjøre det også. Menn har følelser de og, vet du. Anonymkode: 3c5d7...7fd 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 MizzVic skrev (26 minutter siden): Se det fra hans side da. Dama hans spurte om ikke sexlivet var litt kjedelig, og om dere egentlig kunne vært med andre... Du sa jo selv til han at du kunne vært med andre. Hvorfor det? Ville du ikke "tape"? Kanskje HAN ikke ville tape. Her lagde du ett problem som i utgangspunktet aldri var der. Merk, jeg spurte ikke på den måten. Jeg ga han en blowjob også sier han ingenting etterpå.. blir litt kald mot meg. Jeg ligger inntil han og spør om han syntes sex livet vårt er kjedelig. En normal respons etter en ganske «god blowjob». Uten å tilfredsstille meg, ville kanskje vært: «jeg er kjempe fornøyd jenta mi.,», men i stedet nøler han og sier at han syntes det er litt kjedelig. Det er vel jeg som burde si det er kjedelig 😂 Så etter litt samtale etter at lite selvinnsikt og overlegenhet på hans side spør jeg han om hva han tenker om åpent forhold generelt. Da kommer det i korte trekk frem at «tja, han er jo ikke så sjalu: så han kunne vel delt meg ..kanskje?» Jeg sa etterpå , etter hans tilsynelatende ærlige svar at jeg ikke mente det og at jeg vil bare ha han. Han sier ingenting tilbake. Begynner å snakke om jobben og andre ting.. ts Anonymkode: 62039...b71 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ville aldri tatt opp temaet åpent forhold hvis ikke det var noe som var dealbreaker for meg dersom jeg ikke fikk det. Veldig risikabelt ting å ta opp. Han synes sikkert heller ikke dette var så veldig kul samtale å ha i og med at han skiftet tema. Du løy, så hvorfor kan ikke han gjøre det også. Menn har følelser de og, vet du. Anonymkode: 3c5d7...7fd Jeg trodde aldri at det skulle være responsen hans. Dessverre var det dumt å spørre, men nå vet jeg jo hvor han står? Jeg ga han hundre prosent fripass til å være ærlig. Han vet at jeg aldri hadde latt han føle seg dum for å si at han ikke ville delt meg, han vet at det hadde gjort meg glad å høre. Men han går helt andre retning. ts Anonymkode: 62039...b71
MizzVic Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 Så han reagerte feil etter sex en gang? Og ja, DU burde jo heller sagt at dette begynner bli kjedelig for meg. Ikke dra inn alt mulig annet. Evt si rett ut, jeg gidder ikke denne enveiskjøringa. Neste gang får du ta en runk. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 MizzVic skrev (12 minutter siden): Så han reagerte feil etter sex en gang? Og ja, DU burde jo heller sagt at dette begynner bli kjedelig for meg. Ikke dra inn alt mulig annet. Evt si rett ut, jeg gidder ikke denne enveiskjøringa. Neste gang får du ta en runk. Ja, det burde jeg ha gjort. Men ble bare så sjokkert over responsen hans at jeg glemte det helt vekk. Trodde han var dritfornøyd .. var en fik i ansiktet. Ts Anonymkode: 62039...b71 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 Tumelodijo skrev (53 minutter siden): Hei! Kanskje litt dumt å legge ut feller for partneren din og bli usikker pga hypotetiske problemstillinger du lager selv. Prøv å la det være og kos deg i forholdet du er i! Du har kanskje rett. Men han sa også at det «skremte han» at han bare skal være med ei jente resten av livet.. glemte å legge til det.. jeg tenker ikke sånn overhodet 😕 ts Anonymkode: 62039...b71 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #19 Skrevet 27. november 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trodde aldri at det skulle være responsen hans. Dessverre var det dumt å spørre, men nå vet jeg jo hvor han står? Jeg ga han hundre prosent fripass til å være ærlig. Han vet at jeg aldri hadde latt han føle seg dum for å si at han ikke ville delt meg, han vet at det hadde gjort meg glad å høre. Men han går helt andre retning. ts Anonymkode: 62039...b71 Hvordan tror du han følte det når du begynte å spørre om åpent forhold? Han tenkte vel hæ, ønsker hun åpent forhold? Og ble helt sjokkert og såret. Prøvde å holde maska så godt han kunne. Fordi det er ikke helt normalt å ta opp åpent forhold hvis det ikke er noe man ønsker selv... Anonymkode: 3c5d7...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #20 Skrevet 27. november 2021 Typisk. Kvinne stiller spørsmål, men tåler dårlig svaret hun får. Kvinne tør ikke å være ærlig, spiller spill og går rundt grøten. Han er ærlig med deg, kanskje du burde være det samme tilbake? Og ikke spør spørsmål om du ikke VET at du tåler svaret. Du må tåle det verste tenkelige svar før du spør og graver. Gjør du det? Anonymkode: 8a0a7...c66 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå