Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg bur på en liten plass på Vestlandet.

Utvalget er ikkje på topp.

I fjor leita eg etter adventstjerne- men sidan eg ikkje fant noken eg likte kjøpte eg ei på Europris til 50kr- berre for å ha.. :rodme:

I år har vi ny leilighet og eg er på jakt etter fine julegardiner (helst cafègardiner) og ei flott adventstjerne.

Nokon som har sett noke fint? Har linka til det?

Er og på utkikk etter litt spesiell julepynt- sånt som ikkje "alle" har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper stort sett noe rask på IKEA, men også på Åhléns og R.O.O.M. Ingen av disse er vel spesielt tilgjengelig for deg, så det var kanskje ikke så mye hjelp i meg...

Skrevet
Kjøper stort sett noe rask på IKEA, men også på Åhléns og R.O.O.M. Ingen av disse er vel spesielt tilgjengelig for deg, så det var kanskje ikke så mye hjelp i meg...

Noke rask på Ikea? :ler:

Skjønna ka du meina.

Det blir ofte til at en begynne å tenke på det i siste liten- og då blir det gjerne noke rask.

I år tenkte eg å være tidlig ute for en gang skyld...

Åhlèns er faktisk i Ålesund- og dit kjem eg meg en gang før jul vertfall ;)

Skrevet

Ja, tenkte faktisk på det etter at jeg skrev innlegget. De har en del fint synes jeg.

Skrevet

Åja...Åhlens har noen kjempefine julekuler :nisse:

Jeg elsker julen :nisse:

Skrevet

Ellos har faktisk også en del ok julepynt.

Skrevet

I år tenkte eg å være tidlig ute for en gang skyld...

Åhlèns er faktisk i Ålesund- og dit kjem eg meg en gang før jul vertfall ;)

... og hvis du kommer deg til Ålesund, kan du jo også stikke innom Plantasjen, tror de begynner å få inn julevarene alt nå. På plantasjen er det lett blanding av hummer og kanari, mye rart og mye fint.

Skrevet
... og hvis du kommer deg til Ålesund, kan du jo også stikke innom Plantasjen, tror de begynner å få inn julevarene alt nå. På plantasjen er det lett blanding av hummer og kanari, mye rart og mye fint.

Plantasjen hadde julepynt da jeg var der for over en uke siden...

Skrevet

I år har vi ny leilighet og eg er på jakt etter fine julegardiner (helst cafègardiner) og ei flott adventstjerne.

Nokon som har sett noke fint? Har linka til det? 

Er og på utkikk etter litt spesiell julepynt- sånt som ikkje "alle" har!

Hva med å lage sjøl? Da får du i vertfall noe som ikke "alle andre" har!

Og det er så koselig å ta frem igjen, år etter år... Blir noe helt spessiellt... ;)

Skrevet
Hva med å lage sjøl? Da får du i vertfall noe som ikke "alle andre" har!

Og det er så koselig å ta frem igjen, år etter år... Blir noe helt spessiellt... ;)

Ja, det pleie eg å gjere.

Men det er den tida.

Jula kjem jo så plutselig.. :roll:

Skal sjekke ut både Plantasjen, Ålens og Ellos.

Takk for tips damer!!

Skrevet

Jeg kjøper der jeg kommer over det. Er det ikke glassmagasin i nærheten av der du bor? I Ålesund må det i alle fall være det. Møbelbutikker som Bohus og Skeidar har jo også en del. Jeg sverger også en del til Plantasjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...