AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Noen som har blitt gravide etter at mannen begynte med kosttilskudd? Hva tok han i så fall? Her har mannen begynt med sink og selen, pluss omega 3, og er spent på om det vil forbedre sædkvaliteten hans (hadde en litt dårlig prøve i oktober). Anonymkode: 20a26...c31
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Vi gjenomgikk prøverør, ene gangen gikk jeg å satte nåler hos en terapaut. Han anbefalte vitaminer til mannen. Han tok 4 sink til dagen, 2 selen og 2 med bio c vitaminer fra helse kost. Han hadde tatt dette i 3 mnd før vårt siste forsøk, å da gikk det! Om det bare var tilfeldig det vet jeg ikke 🤷🏻♀️ Når vi hadde søskenforsøk hadde jeg glemt ut vitaminene, så når første forsøk der gikk totalt i dass så kom jeg på vitaminene, å proppet han full til neste forsøk! Å då traff vi igjen 😍 som sagt, vet ikke om det er grunnen eller om det bare var tilfeldig, men verdt å prøve ☺️ Anonymkode: 19672...6c4
Amatariel Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Ja, ble helt desperat etter å gjøre alt jeg kunne. Og da det ikke var mer å gjøre for å optimalisere meg selv, så kjøpte jeg disse til mannen. Ble gravid på neste EL. Men litt vanskelig å tro at det var årsaken da det sies at mannen må gå på kosttilskudd ca 3 mnd før soldatene tar effekt av det. Men hvem vet! Jeg er bare glad jeg ble gravid.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi gjenomgikk prøverør, ene gangen gikk jeg å satte nåler hos en terapaut. Han anbefalte vitaminer til mannen. Han tok 4 sink til dagen, 2 selen og 2 med bio c vitaminer fra helse kost. Han hadde tatt dette i 3 mnd før vårt siste forsøk, å da gikk det! Om det bare var tilfeldig det vet jeg ikke 🤷🏻♀️ Når vi hadde søskenforsøk hadde jeg glemt ut vitaminene, så når første forsøk der gikk totalt i dass så kom jeg på vitaminene, å proppet han full til neste forsøk! Å då traff vi igjen 😍 som sagt, vet ikke om det er grunnen eller om det bare var tilfeldig, men verdt å prøve ☺️ Anonymkode: 19672...6c4 Oi, det høres jo ut som det hadde effekt da!☺️👍🏻 Vet du ca hvor mange mg han tok av hver da? Når du sier han tok 4 med sink, hvor mye ble det? Anonymkode: 20a26...c31
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 15.14): Oi, det høres jo ut som det hadde effekt da!☺️👍🏻 Vet du ca hvor mange mg han tok av hver da? Når du sier han tok 4 med sink, hvor mye ble det? Anonymkode: 20a26...c31 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 15.14): Oi, det høres jo ut som det hadde effekt da!☺️👍🏻 Vet du ca hvor mange mg han tok av hver da? Når du sier han tok 4 med sink, hvor mye ble det? Anonymkode: 20a26...c31 Han tok 4 tabeletter av vitaminene du kjøper på sunkost og life som heter solaray. Var de han anbefalte, var en dansk en som drev me akupunktur for fertilitet så hadde litt peiling! Så var han så sa det merket der. Er ikke akkurat billig siden han måtte ta en del. Men man prøver jo alt når man holder på med prøverør i håp om å lykkes! Anonymkode: 19672...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå