AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #61 Del Skrevet 23. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg hadde så smått begynt å få forhåpninger når "Wiki begynte å leake"...det hadde vært noe...men slik gikk det ikke. Kanskje kommer det nye folk som via ulovlige omveier tar seg inn og finner de mest bevoktede filene og sprer info til folket. Selv om veldig mange ikke vil tåle en slik omkalfatring av virkelighetsbildet de har og gir en annen visshet om noe de ikke vil vite noe om, så kunne jeg godt ha tenkt meg å få innsikt om sannheten. De store overskriftene på avisenes forsider vil lage kaos, men hey...vi mennesker i verden er kaos uansett, så kom med det, hackere. Det virker som du forutsetter at det er mye mer enn hva som har kommet ut. Hvorfor tror du det? Kanskje det ikke er mer å lekke. Anonymkode: 1695b...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #62 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): mt.hayes sies å ha et underjordisk base fra romvesner. når det gjelder hessdalen, så kan forklaringen være at usa testet eksotiske skip i hessdalen i 80-tallet. Anonymkode: c6879...ae5 Ok, er dette en forklaring du har tatt ut av løse lufta eller har noen lansert denne teorien som en mulig årsak til lysfenomene? Anonymkode: 1695b...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2021 #63 Del Skrevet 23. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 14.38): Det virker som du forutsetter at det er mye mer enn hva som har kommet ut. Hvorfor tror du det? Kanskje det ikke er mer å lekke. Anonymkode: 1695b...e09 De ble jo stoppet før de fikk kommet skikkelig i gang og nå er det andre som må overta og fortsette. Myndighetene sitter selvsagt på massevis av hemmeligheter som de vet mye om, men som de benekter av en eller annen grunn. Ufo, aliens, fremmede bebodde planeter, galakser og viten om alt vi andre jordboere ikke vet, eller som vi ikke får bekreftet...klart at der er mengder som ikke er kommet frem. Ennå. Endret 26. desember 2021 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet 26. desember 2021 #64 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 13.28): Lurer litt på hvordan fjell og Månen kan brukes som "radarskjerm". Og hvilken nytte skulle "aliens" ha av dette? Anonymkode: 1695b...e09 Deres styrke er overraskelsesmomentet. De ønsker ikke en slik krig. Men skal de klare å avverge det, må de ha momentum med seg. Hurtighet og korte avstander. De kan ikke reise lysår når de eventuelt skal stanse rakettangrep her på jorden. Vi ser ikke på månen som en teknisk innretning. Selv om den kan være det. Aliens er flinke til å holde seg i skjul, og det er deres styrke som vi ikke forstår. Det er ikke sikkert at aliens`a ønsker at vi skal vite dette heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2021 #65 Del Skrevet 26. desember 2021 Aliens...jeg har tro på at de lever midt mellom oss, forkledd som oss, men har sin egen agenda i skjul og de er av mange slag utseeendemessig og jobbmessig. Evt. parallelle verdener ved våre sider hele tiden; meget mulig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2022 #66 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg ser ofte på aliens-program på televisjonen og jeg undres på hvorfor jeg ikke kjenner noen som forteller at de har sett svevende lys over kornåker, i hagen sin, ingen som har blitt kontaktet, bortført og operert på i romskip....det finnes massevis av trauste bønder som har opplevd det meste i usa, så hvorfor er det så taust i skandinavia? Ikke ei eneste ku som har blitt lemlestet i natten ute på et jorde. Det er jo egentlig bra det for kuas del, men uansett liksom. Ingenting!?! Hilsen litt småskuffet Hoppetusse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 20. august 2022 #67 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg har aldri sett noe. Tipper Norge er lite interessant for UFOer. Tviler ikke på observasjonene verken her eller i andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2022 #68 Del Skrevet 20. august 2022 Det sies at de tiltrekkes av energilinjer i jorda, men det har vi her også. De finnes på kryss og tvers over hele jordkloden. Hvor kan jeg sende inn en klage om at vi er forskjellsbehandlet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 20. august 2022 #69 Del Skrevet 20. august 2022 Pris til Gud, den Store, den Allvitende! Han er den som Guider mennesket til den Riktige vei og lærer han å være riktig. Suksessfulle og Velsignet er de sanne Troende og Åndelige for dem er med dems Sanne Far; Han tilfredsstiller dem med alt dem trenger! Romvesener er kjedelige, forestiller meg alltid en eller annen slags rar materialist form/kropp med en øyne i panna. Er mer fan av overnaturlige spirituelle vesener, de vet jeg i hvert fall eksisterer... Stor er Gud, også Hans skapelse. Løgnerne sier "Hvor er disse spirituelle vesener du snakker om?" Dems øyne er blinde, de er dumme og døve. Fremdeles mobber de dem som vet, dem som har sett, dem som forstår. Sannelig, hvis Gud ville, hadde alle vist, men Gud er ikke i trengsel for noens viten. De gjør narr av de som er begavet med direkte kunnskap fra Gud angående disse saker. Selv om du til og med viste dem 100 engler i himmelen så hadde dem ikke trodd, de vil si, "Jeg bare hallasjuner", "Dette er bare hjernen min som trikser meg" osv osv. Disse er de som har en sykdom i dems hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2022 #70 Del Skrevet 20. august 2022 Jaha? Well.... Takk for deltagelsen uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #71 Del Skrevet 20. august 2022 Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Jaha? Well.... Takk for deltagelsen uansett. Jeg har hørt at ufoene er under havet. Har også hørt at hitler hadde en base på arktis og at han møtte aliens der. Anonymkode: 772a3...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. august 2022 #72 Del Skrevet 21. august 2022 Veldig trist og høre om lite aktivitet ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2022 #73 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har hørt at ufoene er under havet. Har også hørt at hitler hadde en base på arktis og at han møtte aliens der. Anonymkode: 772a3...40b Javisst, de har baser under havet, i undervannsgrotter som er umulige å oppdage fra oven og kameraer har sluttet å fungere på såpass store dyp. Jeg har på tv "vært med" karer som undersøker aktivt alle ledetråder, som snakker med vitner over alt og ingen får betalt for å si det de sier. Jeg har også sett de programmene du mener nå...en skulle i alle fall tro at verdens ledere visste hva som foregikk og at en av dem, en gang, hadde ryggrad nok til å si at ja, det finnes og her er det vi vet, men neida. Jeg tror at det er stor aktivitet rundt jorden, på jorden og under vann. Vi trenger å vite hva vi har med å gjøre...men noen mennesker er uregjerlige og noen hadde startet krig mot de fremmede, om de hadde visst. Skyt først - spør etterpå. Maskinfører skrev (3 timer siden): Veldig trist og høre om lite aktivitet ☹️ Ja, jeg finner det overraskende. Hadde stort håp da "wiki begynte å leake" med Julian Assange i spissen; tenkte at de nå endelig ville gi oss sannheter om det som finnes der ute, men neida, så langt kom de ikke. Jeg har enda håp der. Grupper som kontrollerer nettet kan komme til å legge ut opplysninger og bevis. Endret 21. august 2022 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #74 Del Skrevet 22. august 2022 Hoppetaujenta skrev (På 21.8.2022 den 8.58): Ja, jeg finner det overraskende. Hadde stort håp da "wiki begynte å leake" med Julian Assange i spissen; tenkte at de nå endelig ville gi oss sannheter om det som finnes der ute, men neida, så langt kom de ikke. Jeg har enda håp der. Grupper som kontrollerer nettet kan komme til å legge ut opplysninger og bevis. Eller kanskje det rett og slett ikke er så mye å rapportere? En del grupperinger mener jo at USA sitter på masse informasjon og at de har både romskip og aliens i sin varetekt. det betyr likevel ikke at noe av det der er riktig. Noe av problemet er at disse påstandene er gjentatt så ofte at mange etter hvert tror de er sanne. Dessverre kanskje, for det hadde vært spennende om det hadde vært bevis for at vi har vært og er besøkt av andre sivilisasjoner. Det mest interessante på den fronten er de videoene som det amerikanske forsvaret publiserte for et par år siden. Anonymkode: 1695b...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 22. august 2022 #75 Del Skrevet 22. august 2022 Hoppetaujenta skrev (På 21.8.2022 den 8.58): Javisst, de har baser under havet, i undervannsgrotter som er umulige å oppdage fra oven og kameraer har sluttet å fungere på såpass store dyp. Jeg har på tv "vært med" karer som undersøker aktivt alle ledetråder, som snakker med vitner over alt og ingen får betalt for å si det de sier. Jeg har også sett de programmene du mener nå...en skulle i alle fall tro at verdens ledere visste hva som foregikk og at en av dem, en gang, hadde ryggrad nok til å si at ja, det finnes og her er det vi vet, men neida. Jeg tror at det er stor aktivitet rundt jorden, på jorden og under vann. Vi trenger å vite hva vi har med å gjøre...men noen mennesker er uregjerlige og noen hadde startet krig mot de fremmede, om de hadde visst. Skyt først - spør etterpå. Ja, jeg finner det overraskende. Hadde stort håp da "wiki begynte å leake" med Julian Assange i spissen; tenkte at de nå endelig ville gi oss sannheter om det som finnes der ute, men neida, så langt kom de ikke. Jeg har enda håp der. Grupper som kontrollerer nettet kan komme til å legge ut opplysninger og bevis. Har du noe å anbefale som jeg kan se på? Jeg har sett så lite sånne dokumentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2022 #76 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller kanskje det rett og slett ikke er så mye å rapportere? En del grupperinger mener jo at USA sitter på masse informasjon og at de har både romskip og aliens i sin varetekt. det betyr likevel ikke at noe av det der er riktig. Noe av problemet er at disse påstandene er gjentatt så ofte at mange etter hvert tror de er sanne. Dessverre kanskje, for det hadde vært spennende om det hadde vært bevis for at vi har vært og er besøkt av andre sivilisasjoner. Det mest interessante på den fronten er de videoene som det amerikanske forsvaret publiserte for et par år siden. Anonymkode: 1695b...e09 Min magefølelse forteller meg at det blir nødt til å være massevis som er oppdaget/fanget og hemmeligholdt for oss. Mennesker over hele jorden har fortalt om ting de har sett og opplevd, og dette startet lenge før vi kunne fortelle hverandre ting på kryss og tvers av kloden...hvordan kan det være så likt og kalles oppdiktet? Urfolk over hele verden har historier (som alltid har blitt fortalt) om de som kommer utenfra og hvilken puslespillbit de har i deres liv og historie. Jeg tror på dem. Ramona1970 skrev (12 minutter siden): Har du noe å anbefale som jeg kan se på? Jeg har sett så lite sånne dokumentarer.. Jeg har en kanal som heter H2 og de kjører ukentlige UFO og Aliens-programmer. Pluss masse repriser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2022 #77 Del Skrevet 22. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2022 #78 Del Skrevet 23. august 2022 I går kom jeg over et H2-program hvor lokale mennesker et navngitt sted i amerika, fortalte om at urbefolkningen m.fl. der visste at et loklt fjell var åsted for forskning mellom aliens, mennesker og hybrider av alt som tenkes kan. De hadde forskjellige nivåer i fjellet hvor mennesker ble tatt i mot, kledd av, undersøkt og satt inn i diverse grader av forsøk som pågikk der. Det som ble antydet eller fotalt rett ut var at regjeringen visste om alt og var en del av det, det ver greit å ofre enkeltmennesker for forskningens skyld....og det de fortalte var skrekkhistorier som visstnok skulle være sanne. Mennesker, aliens og dyr integrert i hverandre, alt av forferdelige eksperimenter som de holdt på med i konsentrasjonsleirene, bare tatt til nye stygge høyder eller dyp, fordi de kunne klare å få det til nå...grøss og gru. Det programmet gjorde inntrykk. Jada, jeg har en kilo salt ved min stol når jeg ser de programmene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #79 Del Skrevet 23. august 2022 Ramona1970 skrev (19 timer siden): Har du noe å anbefale som jeg kan se på? Jeg har sett så lite sånne dokumentarer.. Discovery+ har endel programmer om ufo og aliens. Anonymkode: 24c16...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #80 Del Skrevet 23. august 2022 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Min magefølelse forteller meg at det blir nødt til å være massevis som er oppdaget/fanget og hemmeligholdt for oss. Mennesker over hele jorden har fortalt om ting de har sett og opplevd, og dette startet lenge før vi kunne fortelle hverandre ting på kryss og tvers av kloden...hvordan kan det være så likt og kalles oppdiktet? Urfolk over hele verden har historier (som alltid har blitt fortalt) om de som kommer utenfra og hvilken puslespillbit de har i deres liv og historie. Jeg tror på dem. Nå er magefølelse egentlig en lite vitenskapelig tilnærming. Hva om min magefølelse sier det motsatte? En følelse er ikke et bevis. Hvorfor mye oppleves likt er fordi folk påvirkes av det de har hørt om. Dersom noen sier de har opplevd noe så kan du være sikker på at flere og flere kommer til å si det samme. Når det gjelder historiske fenomener så fargelegges tolkningen av den som skal tolke. Dvs om du går inn i et egyptisk gravkammer med en innstilling om at du skal finne bevis for tidligere tiders ufo-aktivitet så finner du nok det. Men det gjør kanskje ikke en arkeolog som har et helt annet utgangspunkt. Jeg har stor sans for dette temaet. Tidligere var jeg overbevist om at UFO-aktivitet var virkelig. Nå er jeg veldig skeptisk. Og det er et bra utgangspunkt, for ved å være skeptisk så siler du bort nesten alt. Det som da står igjen er virkelig interessant. Som feks de videoene det amerikanske forsvaret slatt for et par år siden. Tenk; de sier at dette er fysiske gjenstander, men at de ikke kommer fra USA. Hva i huleste kan det da være? Anonymkode: 1695b...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå