Gå til innhold

Ufo-aktivitet som ikke skjer i norge lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Rageing

Kvaliteten på kameraer har blitt så bra, at det er lett identifisere hva man ser, eller å se at det er juks. Og har det ikke blitt filmet så bare avfeier folk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 4.16):

Merkelig gitt at UFOene forsvant i takt med at vi fikk mobiler med kamera. Alle de som ellers ville påstått å ha sett noe som svevde lenge i løse lufta ville fått et forklaringsproblem når de aldri klarte å få tatt bilder.

Anonymkode: 098b2...9b8

Det kan jo hende "UFO-teknologien" har utviklet seg slik at de er bedre på å skjule seg nå enn tidligere. Vår teknologi har jo utviklet seg. ;)

Anonymkode: 1695b...e09

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier også at menneskeheten får teknologien fra "de der ute", som ligger lysår foran oss. 
De leker med oss. Som små, litt håpløse kjæledyr tusler vi rundt her nede og tror vi eier alt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan jo hende "UFO-teknologien" har utviklet seg slik at de er bedre på å skjule seg nå enn tidligere. Vår teknologi har jo utviklet seg. ;)

Merkelig gitt at "UFO-teknologien" utviklet seg samtidig med vår mobilteknologi.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merkelig gitt at "UFO-teknologien" utviklet seg samtidig med vår mobilteknologi.

Kanskje "de" har tatt konsekvensene av at siden det er mulig å bli oppdaget lettere nå så har de fokusert mer på "usynlighetsteknologi". ;)

Ok, dette blir søkt. Jeg tror ikke på besøk fra andre verdener, men mener bare å si at vi har forbedret vår teknologi kolossalt mye på 100 år. Det er ingen grunn til å tro at det ikke ville gjelde en ev UFO-teknologi også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komunisert med verdensrommet siden jeg var en liten gutt. De er ikke her på ferie, eller for å studere menneskeheten. Mennesker kan de like godt studere andre steder i verdensrommet. De er vår atomteknologi som er problemet. De har siden slutten av andre verdenskrig prøvd å overtale menneskeheten om å slutte med denne galskapen som faktisk kan ødelegge alt liv på jorden hvis det kommer ut av kontroll. Atommaktene vil ikke høre. For rundt tre tusen år siden etablerte de seg i jordskorpen på rundt 14 forskjellige strategiske steder for å kunne overvåke jorden og dens nære atmosfære godt nok, blandt annet ved hjelp av månen som fungerer som en radarskjerm. Ufobasene ligger ikke langt unna fjellformasjoner som også fungerer som radarer i så henseende. Hessdalen og Tronsfjell ved Alvdal er den norske linken i dette spørsmålet. Andre steder har andre fjell i sin umiddelbare nærhet som hjelper til. Hvem kunne vite at de har faktisk plassert månen rundt jorden kun for formålet å overvåke jordens atomteknologi? De viser bare hvor alvorlig de tar dette problemet. Atommaktene gjør forresten det de kan for å holde Ufoaktivitet skjult for allmennheten, det passer dårlig å få dette offentliggjort med tanke på hvor mye ressurser de bruker på atomvåpen og skremselpropaganda. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PKV skrev (På 16.12.2021 den 18.19):

blandt annet ved hjelp av månen som fungerer som en radarskjerm. Ufobasene ligger ikke langt unna fjellformasjoner som også fungerer som radarer i så henseende.

Lurer litt på hvordan fjell og Månen kan brukes som "radarskjerm". Og hvilken nytte skulle "aliens" ha av dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å se en dokumentar fra BBC som heter Aliens - The Big Think, den ligger på Discovery+.

Anonymkode: 2bec5...25a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 14.20):

Hessdalen hadde sin storhetstid og det er lenge siden nå, men så ble det stille. Resten av verden har stadige besøk, men ikke norge. Jeg føler meg litt snytt for tiden. Jeg ser alltid opp på himmelen og holder et øye på mulige aktiviteter der oppe, dag som kveld, men ingenting viser seg for meg.

Har du sett noe på nattehimmelen som du skjønte var noe annet enn helt vanlige fly, satelitter og folk som feirer fødselsdag med å sende opp flygende lanterner? 

Anonymkode: 87b00...4c7

kan kanskje skyldes innreiseforbud?

Anonymkode: 7ca52...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hessdalen hadde sin storhetstid og det er lenge siden nå, men så ble det stille. Resten av verden har stadige besøk, men ikke norge. Jeg føler meg litt snytt for tiden. Jeg ser alltid opp på himmelen og holder et øye på mulige aktiviteter der oppe, dag som kveld, men ingenting viser seg for meg.

Har du sett noe på nattehimmelen som du skjønte var noe annet enn helt vanlige fly, satelitter og folk som feirer fødselsdag med å sende opp flygende lanterner? 

Hessdalen har fortsatt mange treff på YouTube og andre steder men tenker at kombinasjonen av at andre land er billigere å bli lurt i og av samt at det er så strenge Covid restriksjoner i Norge så har alle vendt nesen mot Roswell New Mexico igjen 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket er det fortsatt et lysfenomen i Hessdalen (?)

Det er "ingen" som tror det er besøk fra verdensrommet. De har fastslått gjennom spektralanalyser at det er brennende gass, men har ingen god forklaring på hvordan fenomenet oppstår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PKV skrev (På 16.12.2021 den 18.19):

De har siden slutten av andre verdenskrig prøvd å overtale menneskeheten om å slutte med denne galskapen som faktisk kan ødelegge alt liv på jorden hvis det kommer ut av kontroll. Atommaktene vil ikke høre. 

Har ikke de der ute muligheten til å sette inn litt mild, men rettferdig hjernetvang
ala kraftig peace`n luv igjen da? Da hadde herrene i rådene kuttet alt uheldig tvert og vandret
med blomsterkranser rundt halsen (i mangel på hårprakt) på samlingsmøtene med hele verden.                                                                                                                                      🕊️                                                                                                                                                             

Isambard skrev (1 time siden):

Sist jeg sjekket er det fortsatt et lysfenomen i Hessdalen (?)

Er du fysisk der og sjekker? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Har ikke de der ute muligheten til å sette inn litt mild, men rettferdig hjernetvang
ala kraftig peace`n luv igjen da? Da hadde herrene i rådene kuttet alt uheldig tvert og vandret
med blomsterkranser rundt halsen (i mangel på hårprakt) på samlingsmøtene med hele verden.                                                                                                                                      🕊️                                                                                                                                                             

Er du fysisk der og sjekker? :) 

Nei. Jeg sjekker med min venn, geologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen det er bra. Finner dere nyheter så bare legg dem inn her. Vi skal ta vare på dem. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, det beskriver hva jeg mente. Det nesten flommet over av ting man kunne se der oppe før, men nå
er det veldig stille. Hører ikke noe om andre steder i norge som har overtatt heller, så da er det ingenting
å se noe sted i landet her da? Hvor har alt blitt av?  :klo: 

Så program om "alaska-triangelet" og der var det mye på gang, både ting som ble sett og mennesker som
forsvant.....alien-bortføringer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Nemlig, det beskriver hva jeg mente. Det nesten flommet over av ting man kunne se der oppe før, men nå
er det veldig stille. Hører ikke noe om andre steder i norge som har overtatt heller, så da er det ingenting
å se noe sted i landet her da? Hvor har alt blitt av?  :klo: 

Så program om "alaska-triangelet" og der var det mye på gang, både ting som ble sett og mennesker som
forsvant.....alien-bortføringer. 

mt.hayes sies å ha et underjordisk base fra romvesner. når det gjelder hessdalen, så kan forklaringen være at usa testet eksotiske skip i hessdalen i 80-tallet. det at de valgte dalen er pga lite beboelse og fint område for testflygning.

Anonymkode: c6879...ae5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så en liten "filmatisering" av hvordan den basen kunne være, også med vanlige mennesker
som arbeidere. Veldig øde...absolutt ingen mennesker i mils omkrets der. Sikkert ypperlig "lab" for dem. 
I tillegg skal det være slike huler under havet. Det var en underdrivelse, for det er digre rom det er snakk om her. 
Hessdalen er jo tross alt befolket og de er obs på det å se opp når ting hender. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, jeg så en liten "filmatisering" av hvordan den basen kunne være, også med vanlige mennesker
som arbeidere. Veldig øde...absolutt ingen mennesker i mils omkrets der. Sikkert ypperlig "lab" for dem. 
I tillegg skal det være slike huler under havet. Det var en underdrivelse, for det er digre rom det er snakk om her. 
Hessdalen er jo tross alt befolket og de er obs på det å se opp når ting hender. 

hessdalen er ikke hva det var i 80s. Uansett så ville folk tro det var romvesner når de observerte noe så eksotisk som de skipene i dalen. det var en vinn vinn situasjon for USAs militære.

Anonymkode: c6879...ae5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så smått begynt å få forhåpninger når "Wiki begynte å leake"...det hadde vært noe...men slik gikk det ikke. Kanskje kommer det nye folk som via ulovlige omveier tar seg inn og finner de mest bevoktede filene og sprer info til folket. Selv om veldig mange ikke vil tåle en slik omkalfatring av virkelighetsbildet de har og gir en annen visshet om noe de ikke vil vite noe om, så kunne jeg godt ha tenkt meg å få innsikt om sannheten. De store overskriftene på avisenes forsider vil lage kaos, men hey...vi mennesker i verden er kaos uansett, så kom med det, hackere. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...