Gå til innhold

Ufo-aktivitet som ikke skjer i norge lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går jevnlig ut på kveldstid og lyser opp i stjernehimmelen med lommelykt. De lyser tilbake. Hver gang. Og tviler på det er politihelikopteret høyt over atmosfæren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Frøyafar said:

Går jevnlig ut på kveldstid og lyser opp i stjernehimmelen med lommelykt. De lyser tilbake. Hver gang. Og tviler på det er politihelikopteret høyt over atmosfæren. 

Det er meg som lyser tilbake, jeg er stadig ute og flyr på kveldene. Har med meg en kraftig lommelykt i tilfelle jeg må se noe. Har også en rød kappe.

Anonymkode: dbf63...f4b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er meg som lyser tilbake, jeg er stadig ute og flyr på kveldene. Har med meg en kraftig lommelykt i tilfelle jeg må se noe. Har også en rød kappe.

Hvilken breddegrad flyr du over da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøyafar skrev (4 minutter siden):

Andre brukere av lommelykt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Poenget er jo at vi ikke kan gjenkjenne det som noe vi har sett før og vet hva er, så hva er det da? 

Anonymkode: 87b00...4c7

Hvordan kan noen klare å vite hva noe uidentifiserbart - og ikke sett før - er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Clark? 🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøyafar skrev (42 minutter siden):

Den røde kappa blir tolket som grønn altså....? Små røde vesener, ikke grønne. Hmmm. Der lærte vi noe i dag også!  Vi må være fargeblinde for å se dem...

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

. Vi snakket med en lokal mann som fremsto som troverdig når han fortalte om observasjonene. Trauste bygdefolk driver ikke med tull og står ikke frem til spott og spe, hvis det ikke var sant det de fortalte. 

Klart de gjør. Det er turisme som er store deler av inntekten og sysselsettingen til folk som bor i området. Uten tilreisende hadde ikke cafeer, hoteller, veikroer, campingplasser, bensinstasjoner osv vært like mye behov for hverken i antall eller antall ansatte så det er jo i bygdefolkets interesse å ha mange tilreisende så de har en inntekt å leve av og kan ha en jobb i bygda si istedet for å måtte reise halvannen time til og fra jobb langt unna hver dag. 

Anonymkode: be846...dd2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøyafar skrev (49 minutter siden):

Ja man ser det man leter etter og blink fra himmelen er ikke uvanlig, både stjerner som forsterkes men som er der hele tiden men man først ikke ser med det blotte øyet, og refleksjoner fra satellitter. 

Med mindre du blinker fire blink og mer om fem lange og tre korte blink tilbake og får dette servert umiddelbart kan du nok desverre være mer sikker på at blinkingen du ser ikke har sammenheng med noe intelligent som svarer på blinket ditt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysene i Hessdalen var vel kun fordi dalen fungerer (fungerte?) som et batteri etter nedbør pga. gruvedriften på begge sider av dalene. 

Anonymkode: 31c50...39f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja man ser det man leter etter og blink fra himmelen er ikke uvanlig, både stjerner som forsterkes men som er der hele tiden men man først ikke ser med det blotte øyet, og refleksjoner fra satellitter. 

Med mindre du blinker fire blink og mer om fem lange og tre korte blink tilbake og får dette servert umiddelbart kan du nok desverre være mer sikker på at blinkingen du ser ikke har sammenheng med noe intelligent som svarer på blinket ditt 

Har ikke nevnt blinking i det hele tatt. Vedvarende lys. Gjerne like lenge som jeg lyste. Og nei, det er ikke iridium flares. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Klart de gjør. Det er turisme som er store deler av inntekten og sysselsettingen til folk som bor i området. Uten tilreisende hadde ikke cafeer, hoteller, veikroer, campingplasser, bensinstasjoner osv vært like mye behov for hverken i antall eller antall ansatte så det er jo i bygdefolkets interesse å ha mange tilreisende så de har en inntekt å leve av og kan ha en jobb i bygda si istedet for å måtte reise halvannen time til og fra jobb langt unna hver dag. 

Å bli ledd av og stemplet som idioter for all ettertid?  Det tror jeg faktisk ikke at de gjør. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFOer i Hessdalen oppholder seg kanskje under jorda? Vet om en som bor der som hevder han har sett et lite farkost gå inn i en fjellhule.

Anonymkode: c6879...ae5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brødfjølvarianten skrev (På 11/27/2021 den 21.32):

Har ikke nevnt blinking i det hele tatt. Vedvarende lys. Gjerne like lenge som jeg lyste. Og nei, det er ikke iridium flares. 

Hvordan ser lyset ut? Altså er det et punkt i himmelen som ikke var der før som plutselig begynner å lyse eller hva mener du?

Anonymkode: 09286...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig gitt at UFOene forsvant i takt med at vi fikk mobiler med kamera. Alle de som ellers ville påstått å ha sett noe som svevde lenge i løse lufta ville fått et forklaringsproblem når de aldri klarte å få tatt bilder.

Anonymkode: 098b2...9b8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men aldri fortalt til noen.Blir nok ikke trodd så holder det for meg selv.

Anonymkode: 43900...673

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Merkelig gitt at UFOene forsvant i takt med at vi fikk mobiler med kamera. Alle de som ellers ville påstått å ha sett noe som svevde lenge i løse lufta ville fått et forklaringsproblem når de aldri klarte å få tatt bilder.

...det er enkelt; som vi ser dem, så ser det oss og mobilene våre. Vil de ikke bli sett,
så slenger de over usynlighetskappa og gjør det de skal usett. :) Forstår dem godt jeg. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja men aldri fortalt til noen.Blir nok ikke trodd så holder det for meg selv. Anonymkode: 43900...673

Ikke fortelle det her inne som anonym heller? Jeg tror på deg. :jepp: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja men aldri fortalt til noen.Blir nok ikke trodd så holder det for meg selv.

Anonymkode: 43900...673

Du er jo anonym her da. Så fortell i vei!

Anonymkode: 1695b...e09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sett det de trengte av Hessdalen så da dro de vel andre steder

Anonymkode: 21cd1...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

De besøkende fra det ytre rom må ha merkelige egenskaper når de klarer å få UFO-videoer på YouTube fra år 2021 til å se ut som grøtete filmopptak fra 1950-årene.

Det samme gjelder for øvrig også spøkelser. Hvorfor må filmer fra en tid hvor man ellers både filmer i HD og 4K, ha så fryktelig dårlig kvalitet straks det dukker opp en UFO eller et gjenferd ...?

Anonymkode: 4f615...e3b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...