Gå til innhold

Ufo-aktivitet som ikke skjer i norge lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hessdalen hadde sin storhetstid og det er lenge siden nå, men så ble det stille. Resten av verden har stadige besøk, men ikke norge. Jeg føler meg litt snytt for tiden. Jeg ser alltid opp på himmelen og holder et øye på mulige aktiviteter der oppe, dag som kveld, men ingenting viser seg for meg.

Har du sett noe på nattehimmelen som du skjønte var noe annet enn helt vanlige fly, satelitter og folk som feirer fødselsdag med å sende opp flygende lanterner? 

Anonymkode: 87b00...4c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan spekulere og fantasere mye. Kanskje det er chemitrails som jager de høyere opp i atmosfæren så de ikke er like synlige lenger osv 

Ja jeg har sett veldig mye men da var jeg høy som et fjell mens jeg røyka hasj hver kveld lol. De sluttet på magisk vis å vise seg for meg lenger når jeg slutta å røyke hasj 😄

Anonymkode: be846...dd2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hessdalen hadde sin storhetstid og det er lenge siden nå, men så ble det stille. Resten av verden har stadige besøk, men ikke norge. Jeg føler meg litt snytt for tiden. Jeg ser alltid opp på himmelen og holder et øye på mulige aktiviteter der oppe, dag som kveld, men ingenting viser seg for meg.

Har du sett noe på nattehimmelen som du skjønte var noe annet enn helt vanlige fly, satelitter og folk som feirer fødselsdag med å sende opp flygende lanterner? 

Ja, det var flust av aktivitet i Hessedalen før, men så dabbet det av. Jeg tror det kansje er fordi det kom for mye folk og «forstyrret» hva enn det var som foregikk der. Dumt egentlig, hadde alltid så lyst å dra dit som barn. Men nå vet jeg inke om det er vits lenger… 

Anonymkode: 1e08c...1b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg. Bodde en periode i utlandet, og der var den tilogmed på nyhetene. De kalte den UFO. Vet enda ikke hva faen det var. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett noe på nattehimmelen som du skjønte var noe annet enn helt vanlige fly osv... 

Har dessverre ikke det :sukk:

Har resten av verden det, altså? Det er vel ikke tilfeldigvis i nærheten av militærbaser og sånt 🤔

Endret av Beeblebrox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det var flust av aktivitet i Hessedalen før, men så dabbet det av. Jeg tror det kansje er fordi det kom for mye folk og «forstyrret» hva enn det var som foregikk der. Dumt egentlig, hadde alltid så lyst å dra dit som barn. Men nå vet jeg inke om det er vits lenger… 

Jeg er en "believer" og har vært i Hessdalen men Hessdalen har blitt debunket for lengst med elektromagnetisme. 

Vi har jo også nordlys uten at det betyr laser beam fra UFOer 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror helst at det har med at drivstoffutgiftene har økt og at de har vært så mye i Hessedal at de søker andre feriedestinasjoner enn Norge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en "believer" og har vært i Hessdalen men Hessdalen har blitt debunket for lengst med elektromagnetisme. 

Du om det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Tror helst at det har med at drivstoffutgiftene har økt og at de har vært så mye i Hessedal at de søker andre feriedestinasjoner enn Norge. 

Haha. Ja, det er en god teori. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det har jeg. Bodde en periode i utlandet, og der var den tilogmed på nyhetene. De kalte den UFO. Vet enda ikke hva faen det var. 

Det er derfor det kalles UFO. Unidentified Flying Object.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg har sett ting et par ganger som jeg har grublet mye over men ikke funnet noen vanlig forklaring på. Den ene gangen ble det også sett av en annen person som fortalte om det til lokalavisen; det ble en liten notis om en mann som hadde sett UFO.

Legger ved link til video som ble bekreftet av USAs marine som ekte opptak av UFO, altså "uidentifisert flygende objekt". Noe er det jo, spørsmålet er hva. Selv har jeg tenkt at om noe land på Jorden hadde slik teknologi, ville de vært militært overlegne og regjert absolutt hele planeten for lenge siden. Det er et digert univers rundt oss, så hvem kan si med absolutt sikkerhet hva som fins og ikke fins?

https://www.dagbladet.no/nyheter/bekrefter-ufo-videoene/71616918

Anonymkode: 2493f...4a9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er like mye aktivitet i hessdalen som vanlig. Det er bare ikke like spennende lenger nå som alle vet at det ikke er ufoer. 

Anonymkode: 384b0...dd4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene gangen jeg har sett noe var for åtte år siden, og det var ingen tvil om at det var en "ufo", den bevegde seg over en stor del av himmelen, skiftet fart og retning mange ganger. Synes det er artig å huske historien, men personen jeg delte opplevelsen med var en som ga meg ptsd, så jeg liker egentlig ikke å huske på det..

Anonymkode: 55815...628

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde holdt meg unna jorden nå hvis jeg var et romvesen. Altfor risikabelt med pandemien.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det sikkert korona i verdensrommet også, de har nok fått forbud om å reise.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (52 minutter siden):

Har resten av verden det, altså? Det er vel ikke tilfeldigvis i nærheten av militærbaser og sånt

Det kan det selvsagt også være, men ikke alle steder.  

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Vi kan ikke legge alt sammen i samme skuffen. Det er forskjellig. Nordlys vet vi hva er. Jeg har også vært i Hessdalen, men opplevde ingenting spesielt. Vi snakket med en lokal mann som fremsto som troverdig når han fortalte om observasjonene. Trauste bygdefolk driver ikke med tull og står ikke frem til spott og spe, hvis det ikke var sant det de fortalte. 

Lawyam skrev (48 minutter siden):

Det er derfor det kalles UFO. Unidentified Flying Object.

Poenget er jo at vi ikke kan gjenkjenne det som noe vi har sett før og vet hva er, så hva er det da? 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er like mye aktivitet i hessdalen som vanlig. Det er bare ikke like spennende lenger nå som alle vet at det ikke er ufoer. 

Anonymkode: 384b0...dd4

Vet alle det? Jeg har hørt teorier i flere retninger, men ingen "vet" helt sikkert. 

Kågebruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg hadde holdt meg unna jorden nå hvis jeg var et romvesen. Altfor risikabelt med pandemien.

Det biter nok ikke på dem det heller. De er oss ganske overlegne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også en variant som kalles for UUO: uidentifisert undersjøisk objekt. Spennende greier. :ninja: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...