Josyanne Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Hei, har et lite problem.. hver gang jeg og typen har sex så cummer han for fort. Prøver å ha lang foreplay, prøve å bytte posisjoner før han kommer, stoppe opp, ha på tykk kondom og det funker i liten grad. sexen er utrolig digg, og jeg nyter det masse, men det er når det er diggest for meg og når det begynner å bygge seg opp hos meg at det er over. også tar vi jo som oftest flere runder, men rekker aldri å komme:( er litt vanskelig å snakke med han om dette også, siden han får så skyldfølelse for å ha cummet for fort o.l. all tips tas i mot!
sicario Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Josyanne skrev (43 minutter siden): Hei, har et lite problem.. hver gang jeg og typen har sex så cummer han for fort. Prøver å ha lang foreplay, prøve å bytte posisjoner før han kommer, stoppe opp, ha på tykk kondom og det funker i liten grad. sexen er utrolig digg, og jeg nyter det masse, men det er når det er diggest for meg og når det begynner å bygge seg opp hos meg at det er over. også tar vi jo som oftest flere runder, men rekker aldri å komme:( er litt vanskelig å snakke med han om dette også, siden han får så skyldfølelse for å ha cummet for fort o.l. all tips tas i mot! Finnes flere produkter som sprayer, oljer etc mannen kan påføre penis for å minske følsomheten. I praksis påføre lokalbedøvende. Dette får man nok kjøpt hos alle de store nettbutikkene som kondomeriet, nytelse etc. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Det hjelper ikke å få skyldfølelse hvis han ikke prøver å få deg til å komme etterpå, med fingre eller tunge. Han kan trene seg, men likevel få deg til å komme mens han øver. Anonymkode: 186d1...d35 5
Høyeheler Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Ts Vel skulle noen være udannet innen dette tema ( sexolog ) her inne har du flaks. Men neppe umulig. Det er ikke få som har problemer med sexlivet her inne og problemene kan virke som en kontaktannonse som går under raderen til Kg. Sikter ikke til Ts her. Skal lime inn en link til deg. Der finner du fagfolk ( sexologer /leger ) med spiss kompetanse på hvert sitt felt innen for sex. De vil nok kunne hjelpe deg. Hjem - Seksualitet 24 . Men der en liten catch Der kan du ikke være annonym. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Har dere prøvd med penisring? Det skal hjelpe mot å komme for fort. Et spørsmål er jo også, hva mener du er fort? Det er mange som tror de kommer fort, men så viser det seg at de er helt gjennomsnittlige. Hvor lenge varer et vanlig samleie? 5,4 minutter. Vaginal sex varer helt normalt mellom 3-7 minutter. https://www.healthline.com/health/healthy-sex/how-long-should-sex-last#overview De fleste kvinner trenger kanskje mer stimulering enn minutter før de kommer, men det er det alt man gjør før selve penetreringen er til for, evt. det som skjer etter mannens utløsning. Anonymkode: 501e3...b68 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Han må være interessert og villig til å bruke tid på stopp/start -teknikk, og andre knep for å bli mer utholdende. Det er ikke gjort over et par uker lissom. Dere bør sørge for at du kommer først av annen stimulering, og at han kanskje trekker seg ut etter med jevne mellomrom, og hjelper deg med hånd, tunge, dildo etc. Anonymkode: d2510...290 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 Oral til du nesten er der, og fullføre på annet vis Anonymkode: df55f...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 Josyanne skrev (9 timer siden): Hei, har et lite problem.. hver gang jeg og typen har sex så cummer han for fort. Prøver å ha lang foreplay, prøve å bytte posisjoner før han kommer, stoppe opp, ha på tykk kondom og det funker i liten grad. sexen er utrolig digg, og jeg nyter det masse, men det er når det er diggest for meg og når det begynner å bygge seg opp hos meg at det er over. også tar vi jo som oftest flere runder, men rekker aldri å komme:( er litt vanskelig å snakke med han om dette også, siden han får så skyldfølelse for å ha cummet for fort o.l. all tips tas i mot! Langt forspill gjør at jeg kommer raskere! La oss si at vi har et forspill på 40 minutter. Da har jeg hatt ereksjon i 40 minutter før penetreringen starter! 😄 Hvis jeg merker jeg kommer raskere enn ønskelig så stopper jeg penetreringen og utfører litt oralsex. Jeg varierer gjerne dybde og hastighet for å regulere litt bedre. Anonymkode: 5318f...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 Josyanne skrev (9 timer siden): Hei, har et lite problem.. hver gang jeg og typen har sex så cummer han for fort. Prøver å ha lang foreplay, prøve å bytte posisjoner før han kommer, stoppe opp, ha på tykk kondom og det funker i liten grad. sexen er utrolig digg, og jeg nyter det masse, men det er når det er diggest for meg og når det begynner å bygge seg opp hos meg at det er over. også tar vi jo som oftest flere runder, men rekker aldri å komme:( er litt vanskelig å snakke med han om dette også, siden han får så skyldfølelse for å ha cummet for fort o.l. all tips tas i mot! gni klitten da kvinnemenneske Anonymkode: ea288...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå