Gå til innhold

Hva er det flaueste/dummeste du har gjort på julebord med jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo starte her jeg ligger med fylleangsten min og vurderer min eksistens.........

Jeg drakk alt for mye og synes tydeligvis det var en god ide å oppsøke en av de øverste lederne for å si at jeg skal på jobbintervju til et annet firma i uka som kommer fordi jeg aldri kommer meg videre i stillingen min og spurte I TILLEGG om han ville være referansen min til tross for at han er ansvarlig for en helt annen avdeling og aldri har jobbet med meg. I fylla. På julebord. 

Superprofesjonelt. Skål da dere.

Anonymkode: e3b5b...8dc

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugde min 20 år eldre sjef.

Anonymkode: 6b39d...3db

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan jo starte her jeg ligger med fylleangsten min og vurderer min eksistens.........

Jeg drakk alt for mye og synes tydeligvis det var en god ide å oppsøke en av de øverste lederne for å si at jeg skal på jobbintervju til et annet firma i uka som kommer fordi jeg aldri kommer meg videre i stillingen min og spurte I TILLEGG om han ville være referansen min til tross for at han er ansvarlig for en helt annen avdeling og aldri har jobbet med meg. I fylla. På julebord. 

Superprofesjonelt. Skål da dere.

Anonymkode: e3b5b...8dc

Ojsann! Du kan trøste deg med at den første som svarte deg hadde gjort noe verre. 

Anonymkode: b73f4...25e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sugde min 20 år eldre sjef.

Anonymkode: 6b39d...3db

Møtte du opp på jobb igjen da?

Anonymkode: 4c933...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...