AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #21 Skrevet 27. november 2021 En Le Creuset gryte i støpejern i en farge dere vet at hun liker på kjøkkenet 🍲 Anonymkode: c8f6a...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #22 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva skal hun med votter??? Anonymkode: 4cd6e...f6d Ha på seg på stranda vel😆 Anonymkode: d9eec...9c5
Honey Dew Skrevet 27. november 2021 #23 Skrevet 27. november 2021 Hva med en fin strikket genser eller kofte med f eks Setesdal-, Cortina- eller Marius-mønster? Det ligger mange fine til salgs på Epla og Finn. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #24 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det mat du tenker på, eller andre gaver? Er vel ganske strenge regler rundt å ta med mat inn til Australia? Anonymkode: 79a2a...f16 Tenkte alt mulig egentlig. Man kan ha med mat inn, men det må deklareres og er en del man ikke kan ha med. takk for masse gode tips. Kom gjerne med flere Tenkte hvertfall å ta med marsipan, for det er litt sånn delikatesse der borte. Mannen skulle ta det med seg sist han var hjemme, men han spiste det opp på veien 😂 Og nå kom jeg på kranskekake stenger kanskje. Det digger hvertfall mannen. Vi skal ikke til Australia, men møtes på halvveien, så ting som kan spises opp før hun reiser hjem skal nok gå bra. Anonymkode: b25c7...367 1
malifika Skrevet 29. november 2021 #25 Skrevet 29. november 2021 Hvis hun liker alkohol så hadde jeg kjøpt noe akevitt, Cognac eller likør fra Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #26 Skrevet 29. november 2021 Ei flott bok om Norge. Med bilder. På engelsk self.😊 Anonymkode: ff8d0...de5 1
Pillarguri Skrevet 29. november 2021 #27 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 10.57): Et fenalår eller en spekeskinke vil vel kanskje tåle en slik reise ettersom de er så saltet? Anonymkode: c8f6a...bd2 Ikke ta med matvarer til Australia. De har verdens strengeste regler på innførsel av mat. Fenalår og spekeskinke ville du blitt fratatt i tollen og maten ville blitt kastet.
Tanuki Skrevet 29. november 2021 #28 Skrevet 29. november 2021 Hadde droppet mat og ullstrikk. På husfliden har de jo mye annent fint. Jeg bor i utlandet og har svigers her, kan ramse opp div norske ting eg har gitt i gaver: - huldresølv smykker - reinsdyrskinn sitteunderlag - kokebok med oppskifter på typisk norske retter, på engelsk - lystestaker, vaser etc fra husfliden - håndlaget kniv - røkelaks, tørrfisk etc, kjøper man på flyplassen går det fint - akevitt - bok med norske folkeeventyr, på engelsk - små pyntenisser i glass, alltid en slager 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #29 Skrevet 30. november 2021 Huldresølv-smykke. Eller en fæl, liten nisse ❤️ Anonymkode: 6cb5d...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå