AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Har relativt sterke smerter på høyresiden i magen, og er nå gravid i uke 5. Ingen blødning eller andre symptomer annet enn den smerten. Bør jeg kontakte legevakt eller se det an? Er det sannsynlig at det er en graviditet utenfor livmor, og ser de allerede nå på innvendig UL? Har ikke time til tidlig ultralyd før jeg er i uke 8. Anonymkode: 0866c...645
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Her ville jeg ha tatt en telefon til jordmor. De er som regel flinke til sånne ting som dette! Jeg gjorde det når jeg hadde andre type smerter når jeg gikk gravid. Anonymkode: 967bf...290
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her ville jeg ha tatt en telefon til jordmor. De er som regel flinke til sånne ting som dette! Jeg gjorde det når jeg hadde andre type smerter når jeg gikk gravid. Anonymkode: 967bf...290 Jeg har snakket med jordmor før helgen, og har time der 06.12. Men kan prøve å ringe jordmoren på mandag å bare forhøre meg med henne😊 Takk! Anonymkode: 0866c...645
Anjatapinjata Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Hvis smertene vedvarer hadde jeg ringt legevakten. Kan være blindtarmen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå