AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Samtale: -Hei!😍 -Hei! -Du var fin😍 Hvordan går det? -Jo takk, bare bra! -Er du så fin og slank i virkeligheten også? I så fall har jeg lyst å treffe deg! -Er du kun ute etter sex, du da? -Hvem har sagt det? En plass må en jo starte, og fysisk tiltrekning er jo viktig! … og så har vi chattet litt fram og tilbake om vanlige ting, hvor han har vært veldig på om å treffes. Nå har vi avtalt date… Men er litt skeptisk! Han sier han ikke er ute etter kun sex, men samtidig har jeg en følelse av det. Iom de første kommentarene hans og slik. Tanker? Anonymkode: 8dfde...bdc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Jeg hadde aldri tatt samtalen videre etter denne meldingen. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): -Er du så fin og slank i virkeligheten også? I så fall har jeg lyst å treffe deg Anonymkode: 2f5e1...035 14
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde aldri tatt samtalen videre etter denne meldingen. Anonymkode: 2f5e1...035 Enig😬 creep allert ‼️
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Ja, han er bare interessert i sex, jeg er mann og jeg hadde aldri vært så på å snakke seksuelt om sex ikke var målet. Anonymkode: 395b9...f5b 4
visp Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Selvom jeg kun hadde vært ute etter sex hadde jeg aldri valgt en som høres så amøbe ut. Det er greit med litt sirkulasjon i toppen. 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Bare sex ja. Men selv da er i alle fall jeg avhengig av å synes at personligheten er tiltrekkende. Anonymkode: 6a3f6...838 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 Hsn her høres fullstendig sleezy ut. Veldig dårlige vibber fra han! Enig med den over som sier de aldri ville tatt det videre etter det spørsmålet om du er så fin og slank i virkeligheten. Denne fyren har seksuelle intensjoner, og håper på å spille på "det kan kanskje jo utvikle seg" lenge nok til å komme i buksene på deg. Jeg tør vedde alle pengene mine på at det aldri vil bli noe seriøst med denne fyren uansett hvordan du spiller kortene dine, og hvis det mot formodning skulle blir det, ville du blitt såret nokså raskt. Anonymkode: 46683...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 Takk for svar! Hm, ja, dere har kanskje rett. Tenkte kanskje han bare prøvde å gi meg noen komplimenter på en noe klønete måte. Han har jo ellers vist seg å være hyggelig, altså. Ikke vært seksuell utenom de første meldingene. Men han har vært veldig på om og møtes. Ville treffes allerede første kvelden. Når jeg ikke kunne, dagen etterpå. Det kunne jeg heller ikke, og han ble med på første ledige tid jeg hadde. Og han ville jeg skulle bestemme både tid og sted. Tenkte kanskje han var litt usikker.. men er kanskje bare det at han prøver å lure meg til sengs, ved å late som han ønsker det samme som meg i starten. 🤷♀️ Anonymkode: 8dfde...bdc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 Det var et veldig ensidig fokus, men hvor enkelt er det å starte en samtale, hvis man f.eks kun har utseende å gå etter? Kanskje har du en profil uten bio? Han vil du skal bestemme tid og sted, siden de første dagene ikke passet, og han er redd du leter etter unnskyldninger. Ikke hver dag denne fyren matcher med slanke drømmedamer. Den sjansen strekker han seg langt for. Anonymkode: 6a951...4ef
ClausSaus Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samtale: -Hei!😍 -Hei! -Du var fin😍 Hvordan går det? -Jo takk, bare bra! -Er du så fin og slank i virkeligheten også? I så fall har jeg lyst å treffe deg! -Er du kun ute etter sex, du da? -Hvem har sagt det? En plass må en jo starte, og fysisk tiltrekning er jo viktig! … og så har vi chattet litt fram og tilbake om vanlige ting, hvor han har vært veldig på om å treffes. Nå har vi avtalt date… Men er litt skeptisk! Han sier han ikke er ute etter kun sex, men samtidig har jeg en følelse av det. Iom de første kommentarene hans og slik. Tanker? Anonymkode: 8dfde...bdc Han er ute etter sex, akkurat det er ikke noe å diskutere. Og han kjenner deg jo ikke engang, så hvorfor skulle han på det nåværende tidspunkt være interessert i noe mer? Følg nøye med nå, så skal gamle onkel CS forklare hvordan dette fungerer i praksis: 1) En attraktiv mann har muligheter, i form av at mange kvinner vil ha ham – nettopp fordi han er attraktiv. 2) Ved å forplikte seg til en enkelt av disse kvinnene forsaker han resten av dem for henne, og gir opp mulighetene sine. 3) Dette er faktisk et ganske stort offer, og ikke noe han veldig lett får lyst til å gjøre. 4) Han kan godt være interessert i å finne en helt spesiell kvinne å gjøre dette offeret for – dette betyr ikke at denne helt spesielle kvinnen er deg. 5) Når han nettopp har møtt deg, da er han nærmest garantert ikke på dette stadiet. Du kan derfor ta for gitt at han ihvertfall i starten ikke er allerede interessert i noe mer. 6) Spørsmålet er altså om dette vil endre seg, ikke om han er interessert i noe mer med deg allerede i utgangspunktet – for han begynner jo ikke der! Med andre ord: Spørsmålet er ikke om han er interessert i noe mer enn bare sex, spørsmålet er om han er villig til å bli interessert i noe mer. Dette er to helt fundamentalt forskjellige ting å vurdere. Du må unngå å rote dem sammen. Og så får du vurdere om dette er en fyr som du har lyst til å ligge med selv om han kanskje ikke er interessert i noe mer. Pro tip: Ut fra ovenstående kan dere også konkludere at menn som formidler stor interesse veldig tidlig bare prøver å lure dere, med mindre de er desperate eller koko. Det er dette som er suspekt, og det er altså da dere skal være skeptiske og nettopp ikke kaste all kritisk sans over bord. Endret 27. november 2021 av ClausSaus 2
Serafin Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samtale: -Hei!😍 -Hei! -Du var fin😍 Hvordan går det? -Jo takk, bare bra! -Er du så fin og slank i virkeligheten også? I så fall har jeg lyst å treffe deg! -Er du kun ute etter sex, du da? -Hvem har sagt det? En plass må en jo starte, og fysisk tiltrekning er jo viktig! … og så har vi chattet litt fram og tilbake om vanlige ting, hvor han har vært veldig på om å treffes. Nå har vi avtalt date… Men er litt skeptisk! Han sier han ikke er ute etter kun sex, men samtidig har jeg en følelse av det. Iom de første kommentarene hans og slik. Tanker? Anonymkode: 8dfde...bdc Ja, jeg har noen tanker rundt dette. Det kan for meg virke som han prøver å legitimere sin interesse for sex ved å si at et sted må man starte og fysisk tiltrekning er viktig. Hvis en gutt er oppriktig interessert i et kjærlighetsforhold så strekker det seg nye lenger enn bare fysisk tiltrekning og sex. Det handler like mye om å ha en emosjonell og mental tilkytning til hverandre og at man kjenner hverandre godt som personer. Hvis han fyren der er interessert i noe mer så vil han bruke tid på å bli kjent med deg som person og ikke bare sånn sexprat og kommentarer og utseende, kropp og topp. 4
Antiviruset Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Hm, ja, dere har kanskje rett. Tenkte kanskje han bare prøvde å gi meg noen komplimenter på en noe klønete måte. Han har jo ellers vist seg å være hyggelig, altså. Ikke vært seksuell utenom de første meldingene. Men han har vært veldig på om og møtes. Ville treffes allerede første kvelden. Når jeg ikke kunne, dagen etterpå. Det kunne jeg heller ikke, og han ble med på første ledige tid jeg hadde. Og han ville jeg skulle bestemme både tid og sted. Tenkte kanskje han var litt usikker.. men er kanskje bare det at han prøver å lure meg til sengs, ved å late som han ønsker det samme som meg i starten. 🤷♀️ Anonymkode: 8dfde...bdc Han starter med å kommentere kroppen din og bare det! Hva tror du ? Du burde ikke ha trengt å spørre om råd her inne. For å si det slik alle alarmer som kan blinke rødt lyser. Problemet er at du ikke vil se det. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 27 minutter siden, ClausSaus said: Han er ute etter sex, akkurat det er ikke noe å diskutere. Og han kjenner deg jo ikke engang, så hvorfor skulle han på det nåværende tidspunkt være interessert i noe mer? Følg nøye med nå, så skal gamle onkel CS forklare hvordan dette fungerer i praksis: 1) En attraktiv mann har muligheter, i form av at mange kvinner vil ha ham – nettopp fordi han er attraktiv. 2) Ved å forplikte seg til en enkelt av disse kvinnene forsaker han resten av dem for henne og gir opp mulighetene sine. 3) Dette er faktisk et ganske stort offer, og ikke noe han veldig lett får lyst til å gjøre. 4) Han kan godt være interessert i å finne en helt spesiell kvinne å gjøre dette offeret for – dette betyr ikke at denne helt spesielle kvinnen er deg. 5) Når han nettopp har møtt deg, da er han nærmest garantert ikke på dette stadiet. Du kan derfor ta for gitt at han ihvertfall i starten ikke er allerede interessert i noe mer. 6) Spørsmålet er altså om dette vil endre seg, ikke om han er interessert i noe mer med deg allerede i utgangspunktet – for han begynner jo ikke der. Med andre ord: Spørsmålet er ikke om han er interessert i noe mer enn bare sex, spørsmålet er om han er villig til å bli interessert i noe mer. Dette er to helt fundamentalt forskjellige ting å vurdere. Du må unngå å rote dem sammen. Og så får du vurdere om dette er en fyr som du har lyst til å ligge med selv om han kanskje ikke er interessert i noe mer. Pro tip: Ut fra ovenstående kan dere også konkludere at menn som formidler stor interesse veldig tidlig bare prøver å lure dere, med mindre de er desperate eller koko. Det er dette som er suspekt, og det er altså da dere skal være skeptiske og nettopp ikke kaste all kritisk sans over bord. Veldig, veldig godt svart! Jeg leste dette for mannen, og hans reaksjon var å le høyt og si "det der er så sinnsykt midt i blinken!" Anonymkode: 46683...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 Kun ute etter sex ja. Anonymkode: d0313...250 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå