AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Skrevet 27. november 2021 Å ha som krav at mannen skal tjene det samme eller mer bidrar bare til mindre feminisme og mer mannsjåvinisme. Anonymkode: 0117e...a96 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Skrevet 27. november 2021 Hva baserer du dette på? Jo flere kvinner som tjener godt, jo færre menn har de da å velge mellom. Tenker at det er fornuftig av oss kvinner å legge mer vekt på andre kvaliteter og egenskaper. For eksempel økonomisk sans? Hjelper ikke med millionlønn om man bruker masse penger på for eksempel fyll og tull. Anonymkode: dd10d...44e 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #3 Skrevet 27. november 2021 Har du hørt om likestilling? Anonymkode: 9af93...d54
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å ha som krav at mannen skal tjene det samme eller mer bidrar bare til mindre feminisme og mer mannsjåvinisme. Anonymkode: 0117e...a96 Hvorfor har menn problemer med kvinner som tjener mer enn dem? Anonymkode: 61b47...9fe 11
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 patriarkatet Anonymkode: 64897...58d 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Å ha som krav at mannen skal tjene det samme eller mer bidrar bare til mindre feminisme og mer mannsjåvinisme. Anonymkode: 0117e...a96 Dette er en vrangforestilling. Mange menn tror at penger og status er viktig for kvinner, men det er det ikke. Jeg har ALDRI falt for en mann på grunn av penger/status. Det som er viktig for meg er at mannen er snill og god, trofast, at vi har god kjemi og samarbeid oss mellom og at han har et ok utseende. Kjenner heller ingen som går etter penger/status. Anonymkode: 7256e...ddc 9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en vrangforestilling. Mange menn tror at penger og status er viktig for kvinner, men det er det ikke. Jeg har ALDRI falt for en mann på grunn av penger/status. Det som er viktig for meg er at mannen er snill og god, trofast, at vi har god kjemi og samarbeid oss mellom og at han har et ok utseende. Kjenner heller ingen som går etter penger/status. Anonymkode: 7256e...ddc De får vel det inntrykket fordi de sikler på instababes i tyveårene som sier de skal ha en rik mann 😄 Selv vet jeg ikke engang hva de jeg har vært forelsket i har tjent eller jobbet med siden jeg blir forelsket ved første øyekast. Noen har vist seg å ha penger, andre ikke. Og har betydd null. Anonymkode: ebd8a...fa6 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 Skjønner ikke helt det her jeg. Tjente bedre enn mannen i mange år jeg, ikke før nå de siste årene har han tjent mest. Helt ærlig så merker jeg ingen forskjell på forholdet basert på inntektene😅🤷♀️ Klart man bør ha nok penger til å leve greit og ha økonomisk sans nok til å ikke sløse vekk for mye, men utenom det så tror jeg kvinner flest bryr seg katta om hva mannen tjener.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en vrangforestilling. Mange menn tror at penger og status er viktig for kvinner, men det er det ikke. Jeg har ALDRI falt for en mann på grunn av penger/status. Det som er viktig for meg er at mannen er snill og god, trofast, at vi har god kjemi og samarbeid oss mellom og at han har et ok utseende. Kjenner heller ingen som går etter penger/status. Anonymkode: 7256e...ddc Kvinner velger ikke nødvendigvis menn fordi de har mye penger og status, men MANGE kvinner velger bort menn som har for lite. Anonymkode: 0464d...8e4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ha som krav at mannen skal tjene det samme eller mer bidrar bare til mindre feminisme og mer mannsjåvinisme. Anonymkode: 0117e...a96 Jeg har ikke det kravet og kjenner ingen andre som har det kravet. Anonymkode: fccb6...697 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 Kvinner vil ikke være likestilt når det kommer til sex. Mange menn som har brent seg der. Anonymkode: adacd...781
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 Hvorfor har folk preferanser, tenker du på? Anonymkode: a1df2...083
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner velger ikke nødvendigvis menn fordi de har mye penger og status, men MANGE kvinner velger bort menn som har for lite. Anonymkode: 0464d...8e4 Hva er for lite da? Det er jo fornuftig å velge bort en mann som tjener langt mindre enn han har behov for. Anonymkode: dd10d...44e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er for lite da? Det er jo fornuftig å velge bort en mann som tjener langt mindre enn han har behov for. Anonymkode: dd10d...44e En mann som er uføretrygdet eller arbeidsledig blir fort uaktuell for damer. Det handler nok litt om penger, men det handler og om status og forventningen om at en mann skal jobbe og forsørge. Det er ikke galt å ha slike preferanser naturligvis. Kvinner har preferanser på høyde og hårfarge og alt mulig rart, så det må jo være lov å ha denne preferansen og. Anonymkode: 011e2...83e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #16 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke det kravet og kjenner ingen andre som har det kravet. Hvor mange kjenner du som har menn som tjener dårligere eller har lavere stillinger enn dem da? Selvfølgelig er det få som åpent innrømmer slikt, kvinner flest er jo ekstremt opptatt av å være politisk korrekte. Anonymkode: 7b8ad...bb6 1
Lava Anne Skrevet 27. november 2021 #17 Skrevet 27. november 2021 Kan dere ikke bare gå og ta dere en lørdagsfest som vanlige dødelige folk. 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #18 Skrevet 27. november 2021 Lava Anne skrev (1 minutt siden): Kan dere ikke bare gå og ta dere en lørdagsfest som vanlige dødelige folk. Her må jeg som mann si meg enig. Ser jeg ord som mannsvitenskap, patriarkalsk, systematisk undertrykking, samfunnstruktur og andre svulstige begreper i tittelen går jeg automatisk ut fra at TS har sære, sterke meninger, er ekstrem eller ihvertfall litt sprø. Anonymkode: 6c148...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #19 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor mange kjenner du som har menn som tjener dårligere eller har lavere stillinger enn dem da? Selvfølgelig er det få som åpent innrømmer slikt, kvinner flest er jo ekstremt opptatt av å være politisk korrekte. Anonymkode: 7b8ad...bb6 I min nærmeste omgangskrets kommer jeg på stående fot faktisk på 5 par hvor hun har både mer utdanning og tjener vesentlig mye mer. Det er ikke så uvanlig egentlig. Sivilingeniør og butikkmedarbeider, sykepleier og ufaglært altmuligmann, lektor og McDonalds (ikke leder), sivilingeniør og tungtransportsjåfør, sivilingeniør og fengselsbetjent. Kjenner sikkert flere om jeg tenker meg om. Anonymkode: dd10d...44e 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #20 Skrevet 27. november 2021 Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg er absolutt ikke ute etter en rik mann, men jeg vil ha en som har ordnet økonomi, dvs. en som har en grei balanse mellom inntekt og forbruk. I tillegg er det fint om han har økonomi til å betale sin del av ferieturer og restaurantbesøk. Jeg klarer fint å betale for meg selv, men har ikke økonomi til å spandere alt jeg har lyst til å gjøre og oppleve. Anonymkode: da661...e45 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå