AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #1 Del Skrevet 27. november 2021 Hei, jeg skal på et viktig intervju og trenger hjelp til å finne antrekk. Hadde jeg vært mann hadde jeg stilt i dress - forventningen ligger i det området. Men jeg har ikke så stram kleskode på jobb i dag og er litt lost.. Klærne må representere høy lederstilling i det private. Noen som har gode tips? Tenker litt feminin stil, ikke kjedelig. Jeg er 165 cm høy og bruker xs/s i klær. Slank kroppsbygning men m hofter og midje. Slutten av 30 åra. Takknemlig for hjelp! Anonymkode: 996c3...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #2 Del Skrevet 27. november 2021 Det er mange fine dresser tilpasset dame, det syns jeg virker profesjonelt 😊 ellers kanskje en knelang «blyant»-kjole med en blazer over? Anonymkode: 0dba2...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 27. november 2021 #3 Del Skrevet 27. november 2021 Om du skal gjøre det enkelt. Da kjøper du deg en hvit litt figursydd skjorte. Eks har jean paul noen i grei kvalitet. Og en svart dressbukse. Kan velge å ha en dressjakke evnt en svart cardigan. Skal du ta det litt lengere så er en skreddersydd dress helt super. Om du vil ha inspirasjon så er Alexandra Dobre( Instagram) en av mine store inspirasjoner når det kommer til kvinner i dress. Eller en svart dress-kjole ser også veldig profesjonelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 27. november 2021 #4 Del Skrevet 27. november 2021 Søk på nett, se på Pinterest etc. Det er viktig at du finner noe du selv liker og føler deg vel i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Del Skrevet 27. november 2021 Hva med blazer, skjorte, jeans og pumps? Anonymkode: efb4c...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Del Skrevet 27. november 2021 Det viktigste er at det passer inn med kleskoden der ellers. Anonymkode: ff5f9...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Del Skrevet 27. november 2021 Takk for svar☺️ Jeg må nok gå for en blazer av ett eller annet slag. Men uansett hva jeg tar på meg føler jeg meg merkelig i det. Anonymkode: 996c3...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 27. november 2021 #8 Del Skrevet 27. november 2021 Sorte bukser med litt vidde i bena, og en vanlig strikket genser eller litt fin bomullsgenser. Du skal ikke på date eller ball, så kle deg sånn som ville vært normalt på arbeidsplassen du søker på. Om folk går vanlig kledd der på jobb kan du gå vanlig kledd på jobbintervjuet også mens hvis det er en arbeidsplass man pynter seg på, typisk eiendomsmegler, advokat eller butikkansatt i skjønnhetssalong eller parfymeri så pynt deg litt Dropp store øreringer eller forstyrrende smykker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 30. november 2021 #9 Del Skrevet 30. november 2021 Kanskje du allerede har vært på jobbintervju… Men svarer likevel. Jeg har også en jobb som innebærer en del blazer. Følte meg helt merkelig i starten. Min løsning er å kombinere med enkel, knelang kjole. Dette er også noe som funker bra på jobbintervju. Og så er det mye mer meg enn for eksempel dressbukse. Med mindre den er svart og kombinert med blazer, ville jeg også sterkt unngått jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Del Skrevet 7. desember 2021 Til neste gang: Gå på en butikk som typ. Filippa K elller noe på Egertorget, og be om hjelp. Sett et budsjett. Da får du hjelp, og noe som kan passe både på intervju og i en evnetuell jobb Anonymkode: d7907...254 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå