Gå til innhold

Får dere noen gang mistanke om at vennene dine baksnakker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å vite hvorfor? Men du føler det på en måte .

Anonymkode: 93ac0...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men mest med de som konsekvent snakker dritt om alle de andre vennene sine. Hvorfor skulle jeg skånes…

Men tror dessverre de fleste mennesker er sånn. Så skal man unngå det blir man venneløs og alene. Dessverre.

Anonymkode: 2a1b8...703

• Liker 2
Skrevet

Ja, vet vedkommende gjør det da det skinner sånn gjennom at han ser ned på meg. 

Anonymkode: f6187...6b7

Skrevet

Jeg har bare en venn, og jeg er ikke i nærheten av hennes første valg heller. Men gud å hun klager og snakker dritt om alle, ja til og med siden aller nærmeste. Så uten tvil om meg også.. 

Anonymkode: e6263...036

Skrevet

Ja, boksen går liksom. Som en over skriver: hvorfor skulle man skånes av en notorisk baksnakkerske? 
Jeg bryr meg derimot fint lite om det. Ser det hele fra et metaperspektiv og ler nesten. 
De viktigste menneskene er mine barn og min mann, falske venners meninger har null effekt på meg. 

Anonymkode: 4e4de...b76

• Liker 1
Skrevet

Nja, det er egentlig ikke så mange av vennene mine som driver og baksnakker, så jeg føler ikke at jeg har noen grunn til å anta det. Men man vet jo aldri! Men vi er ganske direkte med hverandre, hvis de har noe "dritt" og komme med gjør de det som regel til meg personlig. Foretrekker det sånn! 

Skrevet

Det er vanlig å snakke om andre på en eller annen måte. Hva legger du i å prate drit? 

Jeg tenker at alle kommentarer som går negativt på en annen persons utseende, vekt, personlighet, familieliv, arbeid er å prate drit.

Det å irritere seg over en faktisk hendelse, søke råd hos andre, er ikke å prate drit. 

Nei, jeg opplever ikke at noen av mine venner prater drit om meg. 

Anonymkode: 04bd6...b71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...