Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og tenker på det. Bør jo rydde og vaske FØR jeg pynter. Så må jeg opp på et iskaldt loft og hente julepynten ( hvis jeg finner den) hehe. Litt tiltak kjenner jeg,men kommer nok i mål tilslutt.

Anonymkode: ce61c...9b5

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på varme klær og ta med lykt. Lykke til. 

Skrevet

Du har 28 dager på deg, så du rekker nok å gjøre alt du har lyst til å gjøre, når du får lyst til å gjøre det.  :)

Anonymkode: ac468...5d7

• Liker 4
Skrevet

Jeg planlegger å bruke desember på å rydde og vaske, litt hver dag. Da har jeg tre uker på å få det rent, og så en uke til å pynte. Da blir det ikke så krevende, og jeg slipper å være utslitt til jul.

Anonymkode: 2bf6e...0b4

• Liker 2
Skrevet

Her skal det ikke opp en nisse eller juleduk.

Anonymkode: 92de9...c0b

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at flere og flere er ferdig pyntet til jul allerede med juletre og alt, det er jo fortsatt november! 

Orker ikke å ha jul i over en måned jeg. 

Jeg skal henge opp adventsstjerne i vinduet og noen utelys i dag, jula får vente noen uker ihvertfall. 

• Liker 4
Skrevet

I år er det litt ork. Men jeg har lav standard, så det blir nok jul også her.

Anonymkode: 470e6...222

• Liker 1
Skrevet

Ta ned julepynten først, kanskje motivasjonen for rengjøring kommer. Eller ta storrengjøring etter jul. 
I øvring enda kjedeligere å ta ned julepynten.. Jeg pynter minimalt. Vil ha et lett levd liv

Anonymkode: af5ee...819

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal, tradisjonen tro, pynte juletreet i dag. Resten tar jeg litt etter hvert.

Anonymkode: 85738...b78

Skrevet

Her blir det å få ned de to adventsstakene og julestjernene imorgen, ellers stresser vi ikke :)

Jeg orker ikke ha jula fremme en hel mnd. Gjør litt nå, og litt siste uka før jul. Må få litt lys ute da, det føler jeg haster litt.

Anonymkode: b6905...0b7

Skrevet

Det jeg føler er ork er vaskingen 🙈 men det trengs, og jeg koser meg med pynten mer når der effekt og fint :)

hadde aldri orka å pynte bare for å ha der fremme i en uke. Ja til pynt i hele des 🎄

Anonymkode: 284f5...6dc

• Liker 2
Skrevet

Jeg har pyntet i dag og er fornøyd med det.

Anonymkode: 6b5ed...632

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 21.31):

Det jeg føler er ork er vaskingen 🙈 men det trengs, og jeg koser meg med pynten mer når der effekt og fint :)

hadde aldri orka å pynte bare for å ha der fremme i en uke. Ja til pynt i hele des 🎄

Jula varer i 20 dager den, hvorfor ta de 20 dagene FØR jul når jula er fra den 24.12. til 13.01? 

Anonymkode: 9eaa2...5fa

• Liker 3
Skrevet
On 12/2/2021 at 6:00 PM, AnonymBruker said:

Jula varer i 20 dager den, hvorfor ta de 20 dagene FØR jul når jula er fra den 24.12. til 13.01? 

Nei, jula for meg varer ikke til 13.1 :) 1 Januar er jeg ferdig med jul og pakker ned. 
har 0 glede eller stemning av jul etter nyttår. 

• Liker 3
Skrevet

Livet, ts, er for kort for burde-burde. 
Hva har du lyst til å gjøre? Lag en liste. 
Jeg tipper vaske, loft, pynte, av-pynte ikke er på listen. 
Gjør tingene på listen. Dropp det som ikke er på listen. :)  jula blir ikke fornærma.

AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 18.00):

I Norge feirer vi det førkristne juleblotet. Ikke den kristne «kristusmesse». Jul varer omtrent så lenge du har lyst til å la den vare, men ender nok før mørketiden er over og bør sentreres rundt den viktigste helligdagen midtvinters - dagen solen snur.

Vi feirer jul med å sette opp fallossymbolet juletre, kle det med lys som symboliserer solen og livet og kuler som representerer moder jord. Og så henger vi på noen tusser og nisser og troll og engler - for hvem liker ikke fantasivesener? 

Anonymkode: cad91...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 18.00):

Folk er forskjellige, tenk det du! 

Anonymkode: 60d45...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...