Gå til innhold

Gravid 4+3, litt brunt blod på papiret nettopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg det som jeg lurer på om kan være rier. Syns det er så vanskelig å si, er førstegangs. Smerter i magen, magen ble hard, men vil ikke si at disse har blitt hyppigere og hyppigere i løpet av natten. Følte uansett at noe var litt annerledes en vanlig. Da jeg sto opp nå hadde jeg litt brunt blod på papiret. Ikke ferskt blod. Har ikke tisset i løpet av natten. Var ikke noe annet enn tiss og litt brunt blod, så dette er ikke slimpropppen kanskje?  Kjente at jeg ble litt redd nå, siden blodet ikke var ferskt. Noen som vet hva dette kan være? Skal jeg ringe føden og informere? 

hilsen litt nervøs førstegangs. 

Anonymkode: e12b9...98c

Skrevet

Det skulle stå gravid 40+3. har termin i dag 

Skrevet

Tatt fra nettet:

Når fødselen nærmer seg, vil livmorhalsen modnes og bli myk og tøyelig. Da opplever mange at det kommer mer slim som utflod, ofte blandet med litt brunt, gammelt blod eller friskt blod. Hos noen kommer slimet ut litt og litt over tid, hos andre kommer en større mengde samtidig.

Anonymkode: c65b0...0de

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tatt fra nettet:

Når fødselen nærmer seg, vil livmorhalsen modnes og bli myk og tøyelig. Da opplever mange at det kommer mer slim som utflod, ofte blandet med litt brunt, gammelt blod eller friskt blod. Hos noen kommer slimet ut litt og litt over tid, hos andre kommer en større mengde samtidig.

Anonymkode: c65b0...0de

Ja, jeg, leste også dette, men i mitt tilfelle var deti ikke utflod blandet med blod. Det var bare blod. Derfor jeg var bekymret. Men ringte føden, og det var helt normalt og ingenting å bekymre seg over 😊

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Skulle til å skrive det var muligens 8 mnd for tidlig med de riene, men så at du hadde termin nå og vært i kontakt med føden. Ville heller bare si lykke til, snart kommer babyen din 🤗💗

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg, leste også dette, men i mitt tilfelle var deti ikke utflod blandet med blod. Det var bare blod. Derfor jeg var bekymret. Men ringte føden, og det var helt normalt og ingenting å bekymre seg over 😊

Snart er du mamma💗

Anonymkode: bdc7f...c35

• Liker 1
Skrevet
skruttveig skrev (1 time siden):

Skulle til å skrive det var muligens 8 mnd for tidlig med de riene, men så at du hadde termin nå og vært i kontakt med føden. Ville heller bare si lykke til, snart kommer babyen din 🤗💗

Hehe. Tusen takk for det ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snart er du mamma💗

😍 ja

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 13.50):

😍 ja

Hvordan går det med deg? 😍

Skrevet

Sånn startet fødselen min, barnet ble født dagen etter. Lykke til💖

Anonymkode: 5da8a...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...