Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Et av de som ble par i fjor (kommer ikke på navnene) gifta seg nettopp. Så på fremsiden på Dagbladet i går at de hadde bilder, men fikk ikke kjøpt bladet. Finnes det bilder her på nettet? Synes de var så søte i serien..
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 I oppland arbeiderblad finner du bilder av brudeparet. Her er linken, men jeg vet ikke om den fungerer: http://www.oa.no/Kultur/article1775520.ece
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 hahaha bønder i felleskjøpet-dresser som holder opp redskaper over brudeparet.. Nei å nei
Ugla Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 hahaha bønder i felleskjøpet-dresser som holder opp redskaper over brudeparet.. Nei å nei ← Var det rart... Det blir jo som når t.d. skiløpere (i treningstøy) holder opp skiene over brudeparet. De lager espalier med ski... Her var det espalier med høygafler... Syntes den var morsom jeg...
Gjest lilletroll Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Synes det er utrolig koselig jeg!
Gjest Gitte Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Høygafler er nå en ting, men felleskjøpet...
Ugla Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Høygafler er nå en ting, men felleskjøpet... ← Har vært i bryllup der kollegaer av brudeparet stilte i arbeidstøy og dannet espalier. Hva slag merke arbeidstøyet er, har da vel ingen ting med saken å gjøre... (etter det jeg kunne se på bildet, var det ikke BARE Felleskjøpets dresser der... Tror jammen det var noen AK-maskiner der også... ). Et morsomt innslag, etter min mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå