AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Så..dette høres sikkert dumt og barnslig ut, men jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse angående chatting med spillevenner. For meg er det helt ok at han spiller på tlf, også at han chatter, men han har plutselig begynt å vokte telefonen sin som en hauk. Jeg mistenker ikke fysisk utroskap..men jeg lurer litt på hva man chatter sammen om på et spill? Jeg har ikke koden til tlf hans, og kikker aldri på den. Jeg har ikke lyst å snoke, og ser på det som et tillitsbrudd. Men kan det egentlig skje noe via chatter på slike spill, eller handler pratingen kun om spillet? Har dere noen erfaring? Anonymkode: 43f43...993
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Dette vet du svaret på selv Anonymkode: e60e4...0c9 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette vet du svaret på selv Anonymkode: e60e4...0c9 Ok? Anonymkode: 43f43...993
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 Om det kan skje noe? Man kan jo skrive intime meldinger til hverandre, dra det så langt at man avtaler å møtes. Anonymkode: 20a3c...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Hvilket spill er det? Anonymkode: 7d7ed...f5a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilket spill er det? Anonymkode: 7d7ed...f5a Jeg vet ikke hva det heter, men det er et spill hvor man bygger byer, raider byer, stjeler byer osv..virker som man bygger opp et samfunn i et lag. Gir denne forklaringen mening? Anonymkode: 43f43...993 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva det heter, men det er et spill hvor man bygger byer, raider byer, stjeler byer osv..virker som man bygger opp et samfunn i et lag. Gir denne forklaringen mening? Anonymkode: 43f43...993 Nei, vet ikke hvilket spill det der er. Det er bra du ikke vil snoke. Men gjør som jeg gjorde med min eks (som viste seg å faktisk være utro), sett deg ned med han og spør han : Hvis jeg hadde bedt deg om å få se på tlf din nå, ville du latt meg gjøre det? Svaret og reaksjonen han gir deg der vil gi deg mange svar tilbake. Anonymkode: 7d7ed...f5a 2
FastShadesKåre Skrevet 27. november 2021 #8 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men kan det egentlig skje noe via chatter på slike spill, eller handler pratingen kun om spillet? Har dere noen erfaring? Spiller ikke så stor rolle hvilket spill det er. Så lenge det finnes en chatte funksjon så kan jo alt skje. Personlig gikk jeg på en smell i tenårene, ble forført av en Night Elf i World of Warcraft. I 2 år trodde jeg denne personen var en super smooth kvinnelig student på 22 år fra USA. Viste seg å være en overvektig dude i midten av 30 åra fra Polen. Hele verden min raste sammen den dagen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #9 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, vet ikke hvilket spill det der er. Det er bra du ikke vil snoke. Men gjør som jeg gjorde med min eks (som viste seg å faktisk være utro), sett deg ned med han og spør han : Hvis jeg hadde bedt deg om å få se på tlf din nå, ville du latt meg gjøre det? Svaret og reaksjonen han gir deg der vil gi deg mange svar tilbake. Anonymkode: 7d7ed...f5a Det er et godt tips. Jeg overreagerer helt sikkert, men blir ikke kvitt den vonde magefølelsen Anonymkode: 43f43...993
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #10 Skrevet 27. november 2021 FastShadesKåre skrev (1 minutt siden): Spiller ikke så stor rolle hvilket spill det er. Så lenge det finnes en chatte funksjon så kan jo alt skje. Personlig gikk jeg på en smell i tenårene, ble forført av en Night Elf i World of Warcraft. I 2 år trodde jeg denne personen var en super smooth kvinnelig student på 22 år fra USA. Viste seg å være en overvektig dude i midten av 30 åra fra Polen. Hele verden min raste sammen den dagen. Beklager at jeg ler..men jeg ser for meg at du fikk en smak på det virkelige livet ja. Det poppet opp en melding på tlf hans fra spillet da vi så et program på tlf hans sammen med teksten «Its my fault». Jeg vet egentlig ikke helt om han ble stresset, men da jeg spurte han hva det betydde svarte han rolig og sa at det bare var noen fra spillet (det var et kvinnenavn). Anonymkode: 43f43...993 1
Gjest Rageing Skrevet 27. november 2021 #11 Skrevet 27. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et godt tips. Jeg overreagerer helt sikkert, men blir ikke kvitt den vonde magefølelsen Anonymkode: 43f43...993 Kan du ikke spørre om han ikke vil lære deg spillet da, "så kan dere spille sammen?" Så kan du se hva slags reaksjon han har på det. Forøvrig så er det latterlig mange ekle menn på diverse mobilspill. Mora mi på snart 75 får masse ekle forespørsler på Wordfeud av alle ting, fra mannfolk som har pikken sin som profilbilde. Æsj.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #12 Skrevet 27. november 2021 Rageing skrev (11 minutter siden): Kan du ikke spørre om han ikke vil lære deg spillet da, "så kan dere spille sammen?" Så kan du se hva slags reaksjon han har på det. Forøvrig så er det latterlig mange ekle menn på diverse mobilspill. Mora mi på snart 75 får masse ekle forespørsler på Wordfeud av alle ting, fra mannfolk som har pikken sin som profilbilde. Æsj. Det er er veldig bra tips..problemet er bare hvis han svarer ja, jeg har jo null interesse for spillet Helt sprøtt at det ikke engang er mulig å spille Wordfeud uten å bli bombadert. Jeg fikk også mange vemmelige forespørsler der. Anonymkode: 43f43...993
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2021 #13 Skrevet 27. november 2021 Men kan man ikke bare være ærlig da? "Jeg har lagt merke til at du chatter en del i forbindelse med det spillet, hva snakker dere egentlig om? Blir dere venner eller handler liksom om spillet? Jeg har aldri gjort noe sånt jeg. Usikker på om jeg skal mistenke utroskap hehe 😅"
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #14 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så..dette høres sikkert dumt og barnslig ut, men jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse angående chatting med spillevenner. For meg er det helt ok at han spiller på tlf, også at han chatter, men han har plutselig begynt å vokte telefonen sin som en hauk. Jeg mistenker ikke fysisk utroskap..men jeg lurer litt på hva man chatter sammen om på et spill? Jeg har ikke koden til tlf hans, og kikker aldri på den. Jeg har ikke lyst å snoke, og ser på det som et tillitsbrudd. Men kan det egentlig skje noe via chatter på slike spill, eller handler pratingen kun om spillet? Har dere noen erfaring? Anonymkode: 43f43...993 Vet at noen menn og kvinner skriver på sånne nettspill. Feks wordfeud. De flørter og tar det videre. Forstår deg godt! Anonymkode: ab4f1...08f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #15 Skrevet 27. november 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Så..dette høres sikkert dumt og barnslig ut, men jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse angående chatting med spillevenner. For meg er det helt ok at han spiller på tlf, også at han chatter, men han har plutselig begynt å vokte telefonen sin som en hauk. Jeg mistenker ikke fysisk utroskap..men jeg lurer litt på hva man chatter sammen om på et spill? Jeg har ikke koden til tlf hans, og kikker aldri på den. Jeg har ikke lyst å snoke, og ser på det som et tillitsbrudd. Men kan det egentlig skje noe via chatter på slike spill, eller handler pratingen kun om spillet? Har dere noen erfaring? Anonymkode: 43f43...993 Jepp.. hadde samme dårlig magefølelse. Plutselig kunne jeg ikke bare låne tlf (vi pleier å vippse når den ene trenger penger, noe er registret på hans Mail osv) en dag skulle jeg vippse penger til meg selv, og det dukket opp en chat. Det jeg leste uten å åpne chatten helt var bevis nok. veldig Sex basert innhold. Dette var par uker siden, nå er han en eks Anonymkode: 399ac...903 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #16 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 0.56): Så..dette høres sikkert dumt og barnslig ut, men jeg har plutselig fått en dårlig magefølelse angående chatting med spillevenner. For meg er det helt ok at han spiller på tlf, også at han chatter, men han har plutselig begynt å vokte telefonen sin som en hauk. Jeg mistenker ikke fysisk utroskap..men jeg lurer litt på hva man chatter sammen om på et spill? Jeg har ikke koden til tlf hans, og kikker aldri på den. Jeg har ikke lyst å snoke, og ser på det som et tillitsbrudd. Men kan det egentlig skje noe via chatter på slike spill, eller handler pratingen kun om spillet? Har dere noen erfaring? Anonymkode: 43f43...993 Kan skje mer via chatting på slike spill...fant ut at kjæresten min flørtet med to stk og la dem til på andre sosiale medier. Fant ut av det til slutt....De flørtet, delte bilder osv...ble ikke akkurat god stemning når jeg presenterte bevis. Jeg merket noe var feil for han begynte skjule mobilen, ta den med overalt , til og med da han skulle drite og dusje på den tok han med mobilen...noe han aldri før hadde gjort, eller jo, han gjorde slikt ved et tidligere tillitsbrudd da han chattet med damer online...Han hadde også skiftet kode på mobilen OG lagt til sånn finger avtrykk greie. Men jeg fikk logget på pc-en hans da koden der var uforandret en dag han var på jobb...så fant ut litt av hvert der. Det var slutt en stund, og mye av-på forhold. Vi er sammen igjen nå og tror han har skjerpet seg. Han ble kvitt idiot kompiser , og kuttet ut spillingen helt. Anonymkode: 3924c...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #17 Skrevet 28. november 2021 Rainstorm skrev (15 timer siden): Men kan man ikke bare være ærlig da? "Jeg har lagt merke til at du chatter en del i forbindelse med det spillet, hva snakker dere egentlig om? Blir dere venner eller handler liksom om spillet? Jeg har aldri gjort noe sånt jeg. Usikker på om jeg skal mistenke utroskap hehe 😅" Jeg hadde heller sagt: "jeg vet du flørter med andre damer...skal jeg begynne førte med andre menn ?" Det du skrev er mer hinting og han kommer til å si det kun handler om spillet Anonymkode: 3924c...5a7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #18 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan skje mer via chatting på slike spill...fant ut at kjæresten min flørtet med to stk og la dem til på andre sosiale medier. Fant ut av det til slutt....De flørtet, delte bilder osv...ble ikke akkurat god stemning når jeg presenterte bevis. Jeg merket noe var feil for han begynte skjule mobilen, ta den med overalt , til og med da han skulle drite og dusje på den tok han med mobilen...noe han aldri før hadde gjort, eller jo, han gjorde slikt ved et tidligere tillitsbrudd da han chattet med damer online...Han hadde også skiftet kode på mobilen OG lagt til sånn finger avtrykk greie. Men jeg fikk logget på pc-en hans da koden der var uforandret en dag han var på jobb...så fant ut litt av hvert der. Det var slutt en stund, og mye av-på forhold. Vi er sammen igjen nå og tror han har skjerpet seg. Han ble kvitt idiot kompiser , og kuttet ut spillingen helt. Anonymkode: 3924c...5a7 Tror han har skjerpet seg? Høres ikke ut som et stabilt forhold. Du snoker og får han til å kvitte seg med venner (du eller han som kaller de idiotvenner?) og kutte ut spill. Og han har hatt flere tillitsbrudd tidligere. At dere gidder. Er det virkelig SÅ skummelt å være singel og alene at dere heller foretrekker å fortsette i et pill råttent forhold? Gud hjelpes dere kommer til å bli lei av hverandre til slutt Anonymkode: 7d7ed...f5a 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #19 Skrevet 28. november 2021 Så lenge man kan chatte, så kan man jo chatte om alt mellom himmel og jord. Trenger ikke erfaring med spill for å skjønne det, bare erfaring med å være et menneske Som andre har påpekt, folk utveksler sexmeldinger på alt fra wordfeud til vipps. Anonymkode: c5afd...8a1
Gjest supernova_87 Skrevet 28. november 2021 #20 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde heller sagt: "jeg vet du flørter med andre damer...skal jeg begynne førte med andre menn ?" Det du skrev er mer hinting og han kommer til å si det kun handler om spillet Anonymkode: 3924c...5a7 Det er ikke hinting. Det er ærlig. Det er det TS skriver i denne tråden. Hun er usikker på om hun skal mistenke utroskap. Hva med å bare være ærlig med den man elsker og bor sammen med? Jeg blir helt satt ut hvor mye løgn og mangel på intimitet og åpenhet det er i forholdene til folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå