Gå til innhold

Hvorfor forsvinner ikke kåtheten? Er jeg nymfo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 45 min etter sex så er jeg kåt på nytt. jeg er kåt hele tiden. når jeg har menstruasjon også. Dette er vel ikke normalt? Kan jeg være nymfo?

Anonymkode: cdfa0...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤔

Skrevet

Ikke unormalt det om sexen er god. Da blir man ikke mett. 

Men ja mange er kåtere under mensen og

Anonymkode: 8c5f2...f65

Skrevet

Skrev nettopp en annen tråd om å være kåt... kan det være latterliggjøring på gang her, tro? 

Anonymkode: 888e9...817

Skrevet (endret)

.

Endret av MacadamiaNut
Skrevet
MacadamiaNut skrev (1 time siden):

Jeg hadde det på samme måten, plagsomt kåt og kramper i underlivet (ikke vondt, bare…kåtkramper😂). Trodde seriøst jeg var nymfo eller hadde løpetid døgnet rundt.

Fikk påvist pcos pluss et par cyster på en eggstokk. Førte til at jeg måtte fjerne den ene eggstokken😳

Anbefaler deg å sjekke hormonnivåene dine hos legen.

Har ikke pcos lenger fordi jeg ble frisk som en fisk med lavkarbo🌸

Er det ikke kjipt å ikke være kåt hele tiden lengre da? 😣

Skrevet (endret)
AllahBallah skrev (På 27.11.2021 den 2.07):

Endret av MacadamiaNut
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Bare 45 min etter sex så er jeg kåt på nytt. jeg er kåt hele tiden. når jeg har menstruasjon også. Dette er vel ikke normalt? Kan jeg være nymfo?

Jeg har det likens, bortsett fra at jeg er kjempekåt igjen etter bare noen minutter. Jeg kommer fort og hardt, også når vi bare kliner dersom han har fått meg kåt først. Og jeg kommer mange mange ganger under et vanlig samleie, samt at partner pleier å "få meg i mål" etpar ganger både før og etter samleiet. Det er som om jeg går over i en kåthetsloop, der en ny orgasme begynner å bygge seg opp i det den første ebber ut.

Noen få ganger kan jeg føle at nå var det nok og at jeg ikke trenger mer sex den dagen. Men da går det kanskje bare 45 min-noen timer før jeg blir kåt igjen. 

Kvinne 42 år

Anonymkode: 20778...a10

Skrevet

Jeg har det også sånn, har vært kåt 24/7 i nesten hele mitt voksne liv. Det er så slitsomt og til tider så vondt å være konstant opphisset at jeg skulle ønske jeg kunne få en normal sexlyst.

Jeg har PGAD, dvs persistent genital arousal disorder. 

Anonymkode: d714f...f44

Skrevet

Det høres veldig forstyrrende ut, gå til legen.

Anonymkode: 1e8be...1de

• Liker 2
Skrevet

Er selv kåt hele tiden, blir kåt igjen etter ca 1 time, onanere derfor mye og overalt.Det har vært perioder i livet hvor kåtheten var et problem for meg da onani overtok livet mitt, det ble rett og slett slitsomt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...