Gå til innhold

Jeg er så kåt hele tiden, og jeg vil ha en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvordan skal jeg finne en mann jeg liker når jeg har sosial angst? Jeg tenker på sex hver dag, holder på å bli sprø. Kvinne 24.

Anonymkode: 5bec0...c83

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo på et eller annet vis få deg noen fysiske dates. Med mindre dette er trolling og latterliggjøring. 

Anonymkode: 863b8...89c

• Liker 1
Skrevet

Gå i terapi og jobb med angsten ellers kommer du ingen vei

Anonymkode: a691d...387

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men hvordan skal jeg finne en mann jeg liker når jeg har sosial angst? Jeg tenker på sex hver dag, holder på å bli sprø. Kvinne 24.

Her inne er det jo bare å velge😉

• Liker 1
Skrevet

Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien.

Anonymkode: 4305f...d47

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien.

Hæ? :klo: Tror du har behov for realitetsorientering, for slik er det virkelig ikke 😂 Det e’kke alle som får seg kuk 🤷‍♀️

Anonymkode: ddf6e...533

• Liker 3
Gjest Line1301
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må du gi deg! Folk hadde ringt akuttpsykiatrisk dersom en kvinne hadde ropt noe sånt på gaten. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De hadde ihvertfall skjønt han var homo.

Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

De hadde ihvertfall skjønt han var homo.

Hahaha 🤣🤣🤣

Anonymkode: ddf6e...533

Skrevet
3 hours ago, Line1301 said:

Må du gi deg! Folk hadde ringt akuttpsykiatrisk dersom en kvinne hadde ropt noe sånt på gaten. 

Du tar jo virkelig ikke poenget og essensen her. Nemlig at alle kvinner kan få seg noe om de vil, men om de forventer at det skal skje på ekte Disney vis og en prins skal forføre av dem trusene så blir man jo helt uten pikk.

• Liker 1
Skrevet

Jo damer kan tydeligvis få uansett 😅

på profilen min på NP så får jeg hele tiden meldinger fra menn som vil knulle dama, men jeg har ikke et eneste bilde av henne slik at ingen aner hvordan hun ser ut. 

For meg så virker det som om at så lenge hun puster og har puls så er det ikke så farlig. 

Men som TS påpeker så lider hun av sosial angst, så det blir en helt annen situasjon.

Skrevet

Kjenner igjen problemet ditt. Lider av det samme selv. Ikke hatt sex på over 4 år. Skjønner at man må ut å treffe folk fysisk, men klarer ikke å gjennomføre det. Klarer heller ikke å forklare hva som stopper det opp. Men det blir bare umulig å ta en tur ut på byen f.eks. Kanskje vi burde bli bedre kjent? Vi har hvertfall noe til felles.
Mann 42.

Anonymkode: d311d...62b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 0.48):

Gå i terapi og jobb med angsten ellers kommer du ingen vei

Anonymkode: a691d...387

Eneste fornuftige svaret her inne. De andre pappskallene er jo helt på trynet. En med angst uansett form er ikke i stand til å klare å få noen kontakt med noen som helst på dette området, uten at angsten kan trigges kraftig. Sosial angst? Gå på byen og treffe noen man ikke kjenner, får så å sosialisere og få den med seg hjem for et ONS :) Omtrent som å sende en blind mann ut  på  Trolltunga  og si "god tur".

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 23.55):

Snap?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 20.46):

Alle menn kan også få en kvinne, men de som sutrer om urettferdigheten i kjønnsmarkedet stiller nødvendigvis lengre bak i køen.

Mitt råd til deg er å droppe sutring som sjekketeknikk.

Skrevet
On 11/28/2021 at 10:28 PM, Antiviruset said:

Eneste fornuftige svaret her inne. De andre pappskallene er jo helt på trynet. En med angst uansett form er ikke i stand til å klare å få noen kontakt med noen som helst på dette området, uten at angsten kan trigges kraftig. Sosial angst? Gå på byen og treffe noen man ikke kjenner, får så å sosialisere og få den med seg hjem for et ONS :) Omtrent som å sende en blind mann ut  på  Trolltunga  og si "god tur".

Jeg vetta faen. Er det noe du kan tenke deg å gjøre? Se Fetsund Lenser eller dra på julemarked på Hadeland Glassverk? Jeg aner ikke hvordan det er føle seg slik som du gjør, men jeg har da hatt det tungt på mine egne måter. Og det å bite tenna sammen og gjøre noe hjalp meg. Så kanskje det kan gjøre noe for deg også? Tenk over det i hvert fall :)

Anonymkode: 93d2e...f15

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 11.49):

Du tar jo virkelig ikke poenget og essensen her. Nemlig at alle kvinner kan få seg noe om de vil, men om de forventer at det skal skje på ekte Disney vis og en prins skal forføre av dem trusene så blir man jo helt uten pikk.

Ingen kvinner vil ha sex med hvem som helst..Det må være noe som er tiltrekkende ved personen. Og kvinner flest ønsker ikke ons og tilfeldig sex.  De ønsker en fast partner, mens menn lurer kvinner til sex uten å ville noe mer.

Anonymkode: b3a2c...ceb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen kvinner vil ha sex med hvem som helst..Det må være noe som er tiltrekkende ved personen. Og kvinner flest ønsker ikke ons og tilfeldig sex.  De ønsker en fast partner, mens menn lurer kvinner til sex uten å ville noe mer.

Anonymkode: b3a2c...ceb

«Lurer» ? Slutt å forvent forhold bare fordi du ligger med noen. Som man reder ligger man. 

Menn ligger heller ikke med noen som er uattraktiv med mindre de ikke har noen andre valg. Så ser ikke forskjellen annet enn at noen kvinner forventer at alt skal klaffe, noe det ikke gjør, ergo man sitter der som singel og sexløs når løsningen er så mye enklere.

Dette føyer seg jo egentlig bare i rekken over tråder hvor svaret er «senk kravene dine». For kvinner skyter for høyt ift hva de har tilgang til. Vil du ha sex, er en 5’er, ligg med en 5’er. En 10’er får du ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...