AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Men hvordan skal jeg finne en mann jeg liker når jeg har sosial angst? Jeg tenker på sex hver dag, holder på å bli sprø. Kvinne 24. Anonymkode: 5bec0...c83 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Du må jo på et eller annet vis få deg noen fysiske dates. Med mindre dette er trolling og latterliggjøring. Anonymkode: 863b8...89c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Gå i terapi og jobb med angsten ellers kommer du ingen vei Anonymkode: a691d...387 1
Bos43 Skrevet 27. november 2021 #4 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hvordan skal jeg finne en mann jeg liker når jeg har sosial angst? Jeg tenker på sex hver dag, holder på å bli sprø. Kvinne 24. Anonymkode: 5bec0...c83 Her inne er det jo bare å velge😉 1
Gjest Skrevet 27. november 2021 #5 Skrevet 27. november 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Aniria, mod
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #6 Skrevet 27. november 2021 Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien. Anonymkode: 4305f...d47 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #7 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien. Anonymkode: 4305f...d47 Hæ? Tror du har behov for realitetsorientering, for slik er det virkelig ikke 😂 Det e’kke alle som får seg kuk 🤷♀️ Anonymkode: ddf6e...533 3
Gjest Line1301 Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien. Anonymkode: 4305f...d47 Må du gi deg! Folk hadde ringt akuttpsykiatrisk dersom en kvinne hadde ropt noe sånt på gaten.
Gjest Smeltemann Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien. Anonymkode: 4305f...d47 De hadde ihvertfall skjønt han var homo.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): De hadde ihvertfall skjønt han var homo. Hahaha 🤣🤣🤣 Anonymkode: ddf6e...533
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 3 hours ago, Line1301 said: Må du gi deg! Folk hadde ringt akuttpsykiatrisk dersom en kvinne hadde ropt noe sånt på gaten. Du tar jo virkelig ikke poenget og essensen her. Nemlig at alle kvinner kan få seg noe om de vil, men om de forventer at det skal skje på ekte Disney vis og en prins skal forføre av dem trusene så blir man jo helt uten pikk. Anonymkode: 4305f...d47 1
Stillalive Skrevet 28. november 2021 #12 Skrevet 28. november 2021 Jo damer kan tydeligvis få uansett 😅 på profilen min på NP så får jeg hele tiden meldinger fra menn som vil knulle dama, men jeg har ikke et eneste bilde av henne slik at ingen aner hvordan hun ser ut. For meg så virker det som om at så lenge hun puster og har puls så er det ikke så farlig. Men som TS påpeker så lider hun av sosial angst, så det blir en helt annen situasjon.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #13 Skrevet 28. november 2021 Kjenner igjen problemet ditt. Lider av det samme selv. Ikke hatt sex på over 4 år. Skjønner at man må ut å treffe folk fysisk, men klarer ikke å gjennomføre det. Klarer heller ikke å forklare hva som stopper det opp. Men det blir bare umulig å ta en tur ut på byen f.eks. Kanskje vi burde bli bedre kjent? Vi har hvertfall noe til felles. Mann 42. Anonymkode: d311d...62b 2
Gjest Skrevet 28. november 2021 #14 Skrevet 28. november 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Aniria, mod
Antiviruset Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 0.48): Gå i terapi og jobb med angsten ellers kommer du ingen vei Anonymkode: a691d...387 Eneste fornuftige svaret her inne. De andre pappskallene er jo helt på trynet. En med angst uansett form er ikke i stand til å klare å få noen kontakt med noen som helst på dette området, uten at angsten kan trigges kraftig. Sosial angst? Gå på byen og treffe noen man ikke kjenner, får så å sosialisere og få den med seg hjem for et ONS Omtrent som å sende en blind mann ut på Trolltunga og si "god tur". 3
bjølle69 Skrevet 30. november 2021 #16 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 23.55): Men hvordan skal jeg finne en mann jeg liker når jeg har sosial angst? Jeg tenker på sex hver dag, holder på å bli sprø. Kvinne 24. Anonymkode: 5bec0...c83 Snap?
Gjest Alterego666 Skrevet 30. november 2021 #17 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 20.46): Kvinner kan jo strengt tatt stille seg midt i gata å rope «jeg vil ha kuk» og du kommer til å få noen. Uansett utseende. Om en mann gjør det samme blir han vel i beste fall henta av psykiatrien. Anonymkode: 4305f...d47 Alle menn kan også få en kvinne, men de som sutrer om urettferdigheten i kjønnsmarkedet stiller nødvendigvis lengre bak i køen. Mitt råd til deg er å droppe sutring som sjekketeknikk.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 On 11/28/2021 at 10:28 PM, Antiviruset said: Eneste fornuftige svaret her inne. De andre pappskallene er jo helt på trynet. En med angst uansett form er ikke i stand til å klare å få noen kontakt med noen som helst på dette området, uten at angsten kan trigges kraftig. Sosial angst? Gå på byen og treffe noen man ikke kjenner, får så å sosialisere og få den med seg hjem for et ONS Omtrent som å sende en blind mann ut på Trolltunga og si "god tur". Jeg vetta faen. Er det noe du kan tenke deg å gjøre? Se Fetsund Lenser eller dra på julemarked på Hadeland Glassverk? Jeg aner ikke hvordan det er føle seg slik som du gjør, men jeg har da hatt det tungt på mine egne måter. Og det å bite tenna sammen og gjøre noe hjalp meg. Så kanskje det kan gjøre noe for deg også? Tenk over det i hvert fall Anonymkode: 93d2e...f15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 11.49): Du tar jo virkelig ikke poenget og essensen her. Nemlig at alle kvinner kan få seg noe om de vil, men om de forventer at det skal skje på ekte Disney vis og en prins skal forføre av dem trusene så blir man jo helt uten pikk. Anonymkode: 4305f...d47 Ingen kvinner vil ha sex med hvem som helst..Det må være noe som er tiltrekkende ved personen. Og kvinner flest ønsker ikke ons og tilfeldig sex. De ønsker en fast partner, mens menn lurer kvinner til sex uten å ville noe mer. Anonymkode: b3a2c...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen kvinner vil ha sex med hvem som helst..Det må være noe som er tiltrekkende ved personen. Og kvinner flest ønsker ikke ons og tilfeldig sex. De ønsker en fast partner, mens menn lurer kvinner til sex uten å ville noe mer. Anonymkode: b3a2c...ceb «Lurer» ? Slutt å forvent forhold bare fordi du ligger med noen. Som man reder ligger man. Menn ligger heller ikke med noen som er uattraktiv med mindre de ikke har noen andre valg. Så ser ikke forskjellen annet enn at noen kvinner forventer at alt skal klaffe, noe det ikke gjør, ergo man sitter der som singel og sexløs når løsningen er så mye enklere. Dette føyer seg jo egentlig bare i rekken over tråder hvor svaret er «senk kravene dine». For kvinner skyter for høyt ift hva de har tilgang til. Vil du ha sex, er en 5’er, ligg med en 5’er. En 10’er får du ikke. Anonymkode: 4305f...d47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå