AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Jeg er litt for ung til å ha vokst opp med dette bandet, men jeg har alltid likt dem. Spesielt hvordan lydsporet i filmen Donnie Darko er formet etter deres stemninger er imponerende vil jeg si. Det var derimot ikke før jeg fikk hørt Seeds Of Love jeg virkelig satt dem på topp-listen min. Jeg tror det som skiller dem fra andre er at de er et studio-band, som perfeksjonerer lyder og fremførelser i stor grad før albumene slippes. Jeg kan relatere litt til dette, ettersom jeg er elektronika-produsent på hobbybasis. Dog langt ifra på samme nivå. Noen flere som er fan av Tears for Fears. Så nettopp en dokumentar på NRK2 🙂 Anonymkode: a5859...736 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Husker de var store stjerner på 80 tallet. Jeg likte musikken for det var noe nytt. De hadde flere store hits. Jeg var i slutten av tenårene den gang. Dette var og før CD kom på marked så det var helst LP plater eller kassett. Lyden var helt annerledes enn det du hører i dag pga de fleste spor er remastret. Anonymkode: 771b9...428 2
DeLorean Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Ikke mye respons her... Jeg er veldig glad i Tears for Fears. Har Songs from the Big Chair (1985) og Seeds of Love (1989). Veldig perfeksjonistist band med sans for detaljer. Woman in Chains er fantastisk! Perfekt låt. Shout, Mad World, Everybody Wants to Rule the World etc. Mange flotte låter! 2
enkefru Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Den dokumentaren har gått på nrk flere ganger, og jeg har endt opp med å se på den hver gang jeg kommer over den. Blir skikkelig sentimental, er musikk fra min ungdomstid. Synes også mange av låtene har tålt tidens tann bra. Flott band! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Jeg husker bare hitsene deres. Men til gjengjeld rådigger jeg de. Selve låta "Seeds of love" er helt fantastisk storslagen. Det er liksom ikke min type musikk, en gang. Anonymkode: c34f9...5b7 1
Kågebruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Veldig fin musikk. Everybody wants to rule World og Shout. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 En av mine aller største favoritter 🥰 Anonymkode: 09f1c...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 Jeg fikk vite mine mest spilte sanger i året som var på Spotify. 1. TFF - The Working Hours 2. TFF - Advice For The Young At Heart. Sånn det skal være 😊 Anonymkode: a5859...736 1
Batteri Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Head over Heels er min favorittsang av TFF. Fantastisk band som fortjener mye mer kred. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Shout gikk på repeat hos meg! Fantastisk sang, blant de mange fine sanger de har! Anonymkode: 3c3e8...43b 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2021 #12 Skrevet 4. desember 2021 Har faktisk ikke hørt spesielt på dem, men det skal jeg gjøre nå. De er satt klar på spåttifaien min og jeg kommer tilbake til et svar senere. 2
DeLorean Skrevet 4. desember 2021 #13 Skrevet 4. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Har faktisk ikke hørt spesielt på dem, men det skal jeg gjøre nå. De er satt klar på spåttifaien min og jeg kommer tilbake til et svar senere. Gjør det. Du skal ikke undervurdere Tears for Fears. Et av åtti-tallets aller beste pop/rock band. Mye bedre enn det meste annet på den tiden. 1
miss summers Skrevet 4. desember 2021 #14 Skrevet 4. desember 2021 Veldig glad i den gruppa. Hørt på dem i årevis, siden 80-tallet sikkert. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #15 Skrevet 4. desember 2021 Moren min var veldig fan av Tears for fears så jeg har gjennom henne hørt de mye som barn. Liker de godt enda. Anonymkode: 10546...9fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå