Gå til innhold

Men som ikke klipper øyenbrynene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når menn blir godt voksne eller gamle, får mange lange buskete øyenbryn som stikker ut og dette ser veldig ustelt ut.

Hvorfor steller ikke mange brynene sine og prøver å klippe de litt slik at de ikke ser ut som de har fått pålimt stålull?

Anonymkode: 748fd...661

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du si.. Det er et spørsmål jeg lurer på hver eneste dag som jeg ser på menns ansikt, hvorfor de ikke gjør litt mer for å ordne utseende sitt.

En tre'er kan lett gå til en sterk åtter med hudpleie, stelte øyebryn, proft klippet skjegglinje, ordentlig hårsveis fra frisøren, og evn litt botox i rynker på de som er eldre! 

Anonymkode: 7e5e3...efa

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det kan du si.. Det er et spørsmål jeg lurer på hver eneste dag som jeg ser på menns ansikt, hvorfor de ikke gjør litt mer for å ordne utseende sitt.

En tre'er kan lett gå til en sterk åtter med hudpleie, stelte øyebryn, proft klippet skjegglinje, ordentlig hårsveis fra frisøren, og evn litt botox i rynker på de som er eldre! 

Du mener sånn her? 

better-mib.gif

Anonymkode: f1572...bb7

• Liker 7
Skrevet

Min samboer i slutten av førtiårene har begynt å få sånne kjempelange, stive gubbehår som står alle veier i øyenbrynene sine. Han pleier å få stelt dem hos frisør et par ganger i året, og ellers friserer jeg dem så godt jeg kan😛

Anonymkode: 5f2bb...fca

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Når menn blir godt voksne eller gamle, får mange lange buskete øyenbryn som stikker ut og dette ser veldig ustelt ut.

Hvorfor steller ikke mange brynene sine og prøver å klippe de litt slik at de ikke ser ut som de har fått pålimt stålull?

Ustelt? Jeg? Å neida! :jolie: 

hqdefault.jpg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enig i alt, bortsett i fra botox. 

Eldre har rynker fordi de er eldre. 

Anonymkode: 66b43...901

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker en rimelig trimmer fra Philips. Den fungerer bra til øyebryn, nese og ørene.

Mann (46)

Anonymkode: 6833b...6ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du mener sånn her? 

better-mib.gif

Anonymkode: f1572...bb7

Nei, sånn her:

Screenshot_20211126_232833.jpg

Screenshot_20211126_232909.jpg

Screenshot_20211126_232845.jpg

Screenshot_20211126_232857.jpg

Screenshot_20211126_232926.jpg

Screenshot_20211126_232938.jpg

Screenshot_20211126_232949.jpg

Screenshot_20211126_233003.jpg

• Liker 2
Skrevet

Statsminister Støre hadde også litt bustete bryn en dag på tv, og når brynene både er hvite, grå, svarte og bustete er det litt shabby.

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Enig i alt, bortsett i fra botox. 

Eldre har rynker fordi de er eldre. 

Anonymkode: 66b43...901

Jada forsåvidt enig det at rynker bør aksepteres på begge kjønn. Men skjønnhetsidealene er nå sånn at mye rynker er tegn på falmende utseende. Det sagt så er mange rynker sjarmerende og fine også! Men bare tenk hvor mye kvinner gjør for å ivareta utseendet og se best ut, kremer, hudpleie, plukke bryn, sminke og en del tar fillers og botox. Det trenger ikke være et plastikk utseende fordet. Bildene jeg postet av menn over her er helt enkle justeringer som fillers (bilde 1 og 2), botox (bilde 3 og 4), hudpleie mot pigmentering (bilde 3 og 4), kun hårsveis (bilde 2, 5,6,7) og hårtransplantasjon (bilde 8). 

Tror vi alle kan være enige i at de ser mye bedre ut på etter-bildet. 

Mange menn klager på å ikke få oppmerksomhet og sex fra damer og da syns jeg de får gjøre noe med det sånn som damer gjør for å bli mer attraktiv for menn :) det skal ikke veldig store grep til. For eksempel å bare ordne brynene og bruke hudpleie også, det burde egentlig være minimum 

• Liker 6
Skrevet

og hvorfor farger ikke menn de gule øyenvippene sine? Øynene blir jo fremhevet mye mer. Må jo bruke triksa i boka.

Anonymkode: dcba6...546

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt på hva slags overfladiske damer det er som gidder henge seg opp i slikt tull?

Hilsen godt voksen dame.

Anonymkode: 29f18...165

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg lurer litt på hva slags overfladiske damer det er som gidder henge seg opp i slikt tull?

Hilsen godt voksen dame.

Anonymkode: 29f18...165

Ikke si at du hun legger merke til det? Hva er sjarmerende med 2 cm lange øyenbryn og hår stikkende ut av nesa og ørene?

Det finnes trimmere og saks/ pinsett og speil.

Ts

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke si at du hun legger merke til det? Hva er sjarmerende med 2 cm lange øyenbryn og hår stikkende ut av nesa og ørene?

Det finnes trimmere og saks/ pinsett og speil.

Ts

Ikke

Skrevet

Menn flest driter i hvordan de ser ut og går nesten ikke i dusjen engang. Er nok for mye å forvente at de skal fikse bryn.

Anonymkode: 19d8f...26a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bevisst latt meg forfalle, så jeg slipper å bli siklet på som et kjøttstykke. Det innebærer også å la brynene leve sitt eget liv.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Menn flest driter i hvordan de ser ut og går nesten ikke i dusjen engang. Er nok for mye å forvente at de skal fikse bryn.

Anonymkode: 19d8f...26a

Derfor finner fler og fler kvinner seg menn fra andre land som tar bedre vare på utseendet sitt så kan de norske incelene få høste som de sår, at damer driter i de 🙃

• Liker 2
Skrevet

Må skyte inn at som voksen mann, så er det helt sjokkerende hvor mye hår som etterhvert kommer i ører, på kviser osv. Øyenbryn og nesehår ser ut til å vokse rekordfart! Jeg har trimmere i alle mulige fasonger, men det kan være lett å overse et sånt hår som står rett ut av f.eks øret.

• Liker 2
Skrevet
K.B. skrev (3 minutter siden):

Må skyte inn at som voksen mann, så er det helt sjokkerende hvor mye hår som etterhvert kommer i ører, på kviser osv. Øyenbryn og nesehår ser ut til å vokse rekordfart! Jeg har trimmere i alle mulige fasonger, men det kan være lett å overse et sånt hår som står rett ut av f.eks øret.

Få nesehår og også ørehårene vokset hos frisør.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Derfor finner fler og fler kvinner seg menn fra andre land som tar bedre vare på utseendet sitt så kan de norske incelene få høste som de sår, at damer driter i de 🙃

Tror mange menn fra mange land setter pris på om du lar dem være 😏

Anonymkode: 0066d...99a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...